Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Comunicat MFP: Cererile de minimis au fost anulate

Taxe si Impozitecereri de acordfinantareajutoare de minimis
Ministerul Finantelor a emis un nou comunicat in ce priveste cererile de acordare ajutor de minimis, precizand ca, avand in vedere disfunctionalitatile aparute in modul de derulare a procedurii de inregistrare on-line pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice, din data de 28.08.2013, a cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, care au condus la imposibilitatea accesului egal al tuturor intreprinderilor interesate la operatiunea de inscriere si, prin urmare, la eliminarea sanselor egale de a se incadra printre intreprinderile ale caror cereri de acord pentru finantare ar fi fost selectate, in vederea analizei cererilor acestora, in prima sesiune de inscriere, in baza Ordinului viceprim-ministrului/ministrului finantelor publice si ministrului delegat pentru buget nr. 1485 din data de 04.09.2013, Ministerul Finantelor Publice anunta:

- anularea procedurii de inregistrare on-line a cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Listei cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line, precum si

- returnarea Cererilor de acord pentru finantare insotite de documentele justificative depuse/transmise la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, prin posta cu confirmare de primire.

Ordinul 1485 /2013 mentioneaza astfel ca sesiunea de inregistrare a cererilor de acord pentru finantare in baza schemei de ajutor de minimis instituita prin Hotararea Guvernului nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, urmeaza a fi reluata la o data ulterioara cu respectarea dispozitiilor legale.

Ordinul poate fi consultat aici.


Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2018
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2018

Vezi detalii

Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Ghid practic 2018
Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Ghid practic 2018

Vezi detalii

Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri
Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri

Vezi detalii




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impozitecereri de acordfinantareajutoare de minimis

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 05 Septembrie 2013


Votati articolul "Comunicat MFP: Cererile de minimis au fost anulate":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Caz unic Servicii Medicale la Domiciliu

Intrebare: Buna ziua, am si eu ceva mai multe neclaritati in ceea ce priveste achizitionarea unei case de marcat daca este obligatorie, tinand cont de intrebarile adresate in continuare .
O societate care presteaza servicii medicale la domiciliu de tip * Ingrijiri medicale la domiciliu, trebuei sa detina casa de marcat ?
Va dau doua variante daca exista in acelasi timp doua solicitari la pacienti acasa cum distribui casa de marcat pe teren ? iar al doilea exemplu: daca exista o solicitare pe teren si una la sediul (punct de lucru) asta inseamna ca trebuie sa am doua case de marcat ?
Dar daca iau banii in transe sau fac pachete speciale a tratamentelor cum incasez in casa ?

Cu Stima



Raspuns: Furnizarea de servicii medicale prin cabinet sau clinica medicala necesita pentru incasarea numerar...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 05 Septembrie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Descarca ultima versiune pentru Declaratia 300

    • Articol actualizat pe 21 februarie 2018: Declaratia 300 a fost actualizata la ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) nr. 591/2017 privind aprobarea modelului si continutului formularului 300 care a aparut in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 94 din 1 februarie 2017.   Ce este declaratia 300? Declaratia 300 reprezinta decontul de taxa...» citeste mai departe aici

  • Se anunta CONCEDIERI in masa! Patronii IMM sunt nemultumiti de cresterea salariului minim si a contributiilor la part time

    • Un antreprenor din doi va face concedieri, conform unui sondaj online la care au participat patronii de firme mici si mijlocii in perioada 7 - 16 februarie 2018. Acesta este efectul majorarii salariului minim pe economie de la data de  1 ianuarie 2018, dar si a obligatiei de plata a contributiilor sociale pentru angajatii care lucreaza part-time la nivelul intreg al salariului minim pe economie. Potrivit Consiliului National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Roma...» citeste mai departe aici

  • Societatile de contabilitate sunt obligate sa aiba un ofiter pentru protectia datelor?

    • In studiul de caz de astazi vom dezbate problema legata de desemnarea unui responsabil cu protectia datelor. Dilema este daca societatile de contabilitate si cu departament de resurse uman, departament care actioneaza conform HG 500 sunt obligate sa angajeze cu contract de munca o persoana pentru protectia datelor cu caracter personal.   Iata raspunsul specialistului! H.G. nr. 905/2017 privind registrul general d...» citeste mai departe aici

  • Regimul fiscal aplicat zilierilor. Noutati 2018

    • Zilierul este o persoana fizica ce are capacitate de munca si care desfasoara activitati necalificate, de obicei cu caracter ocazional, pentru un beneficiar.   Activitatea zilierilor este reglementata de urmatoarele: –  Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata; – Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2011...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X