email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat costa cursurile pe care le vor face angajatii ANAF pentru comunicarea de criza

Taxe si Impozitecursuriangajatii ANAFcomunicare de crizatehnici de comunicare



Cursurile pe care urmeaza sa le faca angajatii ANAF in perioada urmatoare ajung la circa 45.000 euro. Mai exact, angajatii din aparatul central si teritorial vor urma noi cursuri pentru a invata tehnici de comunicare externa, comunicare de criza si relatii publice.

Contractul, in valoare de 195.500 de lei, fara TVA (242.420 lei cu TVA), a fost atribuit, in functie de pretul cel mai mic oferit, asocierii de firme International Consulting Expertise din Bucuresti si East West Consulting din Belgia sucursala Bucuresti, informeaza Mediafax.
 
Cele doua firme, care au sediu comun in Bucuresti, fac parte din grupul grupul european de interese economice International Consulting Expertise (ICE), care mai cuprinde firmele European Consultants Organisation (Belgia) si Resources & Logistics (Franta).

Printre clientii companiei se numara Ministerul Afacerilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala a Penitenciarelor, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Institutul National de Administratie sau Scoala Nationala de Grefieri.

Cursurile de formare profesionala pentru angajatii ANAF sunt parte a proiectului "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice", derulat in cadrul Programului Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative", finantat de Fondul Social European.
 
ANAF deruleaza un proiect de reorganizare si modernizare, finantat de Banca Mondiala cu 70 milioane euro, care are ca scop cresterea eficientei in colectarea impozitelor si a contributiilor sociale, a disciplinei fiscale si reducerea birocratiei.

Sursa: Incont.ro



de Mihaela Pascu

NOUTATI Contabile 2024

Stiati ca lipsa politicilor si procedurilor contabile este amendadata cu pana la 4.000 lei?


Comandati chiar acum pachetul complet pentru intocmirea politicilor si procedurilor contabile!

In plus, beneficiati de TRANSPORT GRATUIT pentru cumparaturi a caror valoare depaseste 247 lei (TVA inclusa)!

Pachet Complet pentru intocmirea politicilor si procedurilor contabile cuprinde:

  Stick Manual de politici contabile (100% editabil)
  Stick Proceduri contabile pentru societati comerciale (100% editabil)

Grabiti-va sa comandati ACUM pachetul dvs. cu politici si proceduri contabile!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impozitecursuriangajatii ANAFcomunicare de crizatehnici de comunicare


Data aparitiei: 24 Septembrie 2013

Votati articolul "Cat costa cursurile pe care le vor face angajatii ANAF pentru comunicarea de criza":
Rating:

Nota: 4.83 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X