Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal s-a modificat!
Va rugam sa cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2016

Inregistrari contabile pentru amenajarea unui sediu. Cum facem amortizarea?

Inregistrarile contabile pe care le facem pentru amenajarile unor spatii respecta prevederi specifice. O societate a amenajat un astfel de spatiu in anul 2009, fiind aduse imbunatatiri si in 2013. Valorea acestor ultime imbunatatiri este de 2.600 lei + TVA. Vom vedea in ce cont se inregistreaza aceste bunuri care au fost aduse in spatiu, stabilind si care va fi perioada de amortizare daca se mareste valoarea amenajarii.

Potrivit prevederilor OMFP 3055/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, cheltuielile ulterioare efectuate in legatura cu o imobilizare corporala sunt cheltuieli ale perioadei in care sunt efectuate sau majoreaza valoarea imobilizarii respective, in functie de beneficiile economice aferente acestor cheltuieli.

Inlocuirea usilor poate fi considerata o imbunatatire a sediului, plus de siguranta, etc si se va inregistra ca imobilizare corporala.

La receptia investitiei, in vederea inregistrarii acesteia ca imobilizare corporala se intocmeste procesul verbal de receptie care serveste ca document justificativ de inregistrare in contabilitate a imobilizarii corporale.

In functie de modalitatea de recunoastere, contravaloarea acestor lucrari se regaseste:

Consilier Noul Cod Fiscal 2016
Consilier Noul Cod Fiscal 2016

Vezi detalii

Declaratia 394 - Modificari de ultima ora
Declaratia 394 - Modificari de ultima ora

Vezi detalii

Totul despre decontari
Totul despre decontari

Vezi detalii



- fie in conturi de active separate, daca au durate de utilizare economica diferita de cea a activului existent si pot fi exploatate separat de acesta;

- fie in conturi de imobilizari in curs daca lucrarile respective sunt incorporate in valoarea activului existent.

Consider ca usile nu pot fi exploatate separat de sediu, prin urmare fac parte din amenajarea initiala.
Daca amenajarea initiala a fost inregistrata in contul 212.


Amenajarea actuala va majora valoarea amenajarii initiale:

- achizitia
% = 404 3.224
231 2600
4426 624


receptia

212 = 231 2.600

Durata de amortizare va fi durata de viata ramasa neamortizata a amenajarii initiale a cladirii.

Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro
Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Ianuarie 2014


Votati articolul "Inregistrari contabile pentru amenajarea unui sediu. Cum facem amortizarea?":
Rating:

Nota: 2.5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Livrare intracomunitara in Italia cod inregistrare TVA anulat din oficiu

Intrebare: Un SRL a carui cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat din oficiu pentru ca a depus decont de TVA cu 0(zero) pentru 6 luni consecutive cf art.153 alin 9 lit. e, aceasta societate face dupa anularea cod TVA,mai exact in luna aprilie 2016 livrari de bunuri in Italia.Rog sa imi comunicati daca are voie sa faca aceste livrari in Italia , si cum trebuie intocmita factura din punct de vedere al TVA ( cu TVA sau fara TVA), trebuie sa colectaez eu TVA in Romania sau nu.

Raspuns: Daca nu ati rezolvat cu codul de inregistrare de tva intracomunitar pana la data facturarii trebuie...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Ianuarie 2014 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: au*****
Apreciez mult serviciile d-voastră venite în sprijinul contabililor
Data adaugarii: 03-Feb-2014
Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2016 - 64 de modificari".
Stiri si analize economice
SATI
X