Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Marea Carte Verde a Taxelor si Impozitelor 2014

taxe si impozitecarte de taxe si impoziteghid taxe si impozite


Domeniul Taxelor si Impozitelor nu este si nu va fi niciodata usor de patruns. In mod clar, numeroase tematici sunt horror pentru contabili. In mare parte, acest lucru se intampla si din cauza legislatiei complexe si uneori extrem de dificil de interpretat. O solutie este cea mai noua carte lansata de profesionistii din domeniu.

Marea Carte Verde a Taxelor si Impozitelor 2014
reprezinta un produs complex de informare legislativa si consultanta personalizata special croit pentru nevoile profesionistilor de contabilitate si fiscalitate.

Pentru contabili, Marea Carte Verde a Taxelor si Impozitelor 2014 reprezinta cel mai complex produs de informare legislativa si consultanta specializata in domeniul taxelor si impozitelor.

Din cuprins:


Impozitul pe veniturile microintreprinderilor

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii



Contributii si fonduri speciale
Impozitul pe dividende
Mijloace fixe - amortizarea
Impozitul pe profit

Impozitul pe salarii si alte venituri

Taxa pe valoarea adaugata
Importul de bunuri

Stiati ca:


Prevederile reglementarilor contabile privind recunoasterea activelor imobilizate nu se aplica la incadrarea mijloacelor fixe amortizabile din punct de vedere fiscal?

Prin deducerea amortizarii, potrivit prevederilor articolului 24 din Codul fiscal, se pot recupera din punct de vedere fiscal cheltuielile aferente achizitionarii, producerii, construirii, asamblarii, instalarii sau imbunatatirii mijloacelor fixe amortizabile?

La calculul profitului impozabil amortizarea contabila este nedeductibila fiscal?


Detalii mai multe aici, in pagina de lansare a Marii Carti Verzi a Taxelor si Impozitelor>>>




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
taxe si impozitecarte de taxe si impoziteghid taxe si impozite

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 21 August 2014


Votati articolul "Marea Carte Verde a Taxelor si Impozitelor 2014":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Salariat - Lista cu Obiectele de inventar pentru un Birou

Intrebare: salariat - Lista cu Obiectele de inventar pentru un Birou - comunicare ? obligatie ?

Va rog sa imi spuneti daca
Lista cu Obiectele de inventar
pentru un Birou din cadrul unei institutii publice
se comunica gestionarului = salariatului din acelBirou ?

Ce Lege prevede acest lucru ?
Este o obligatie ?
Cui revine ?

Salariatul trebuie sa ceara ?

Dar daca bunurile care sunt in gestiunea administratorului
sunt in folosinta salariatului din Biroul respectiv,
va rog mult sa imi spuneti:

1. - Lista cu Obiectele de inventar din acel Birou
se comunica si salariatului care le foloseste ?

2. - acele bunuri se dau in subgestiune
utilizatorului ?
Exista sau nu notiunea de subgestiune ?

3. - ce obligatii va avea utilizatorul acelor bunuri
din Biroul sau ?

Raspuns: Da se inventariaza si Birourile. Inventarierea anuala se face pe fiecare locatie /spatiu in parte....... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 21 August 2014 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016