email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 955 din 9 iunie 2006

ORDIN nr. 955 din 9 iunie 2006 pentru aprobarea modelului si continutului formularului "Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri"

În temeiul art. 11 alin. (5) din Hotarârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,

în baza art. 121 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 196 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

Art. 1

Se aproba modelul si continutul formularului "Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri" (390 VIES), prevazut în anexa nr. 1.

Art. 2

Formularul prevazut la art. 1 se completeaza si se depune conform instructiunilor de completare prevazute în anexa nr. 2.

Art. 3

Caracteristicile de tiparire, modul de difuzare, de utilizare si arhivare ale formularului prevazut la art. 1 sunt stabilite în anexa nr. 3.

Art. 4

Procedura de gestionare a declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri este stabilita în anexa nr. 4.

Art. 5

Anexele nr. 1 -4 fac parte integranta din prezentul ordin.

Art. 6

Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 7

Directia generala de gestiune a impozitelor si contributiilor si Directia de metodologie si proceduri pentru inspectia fiscala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Directia generala de legislatie impozite indirecte si Directia generala a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Finantelor Publice, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, precum si directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

-****-

Ministrul finantelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

ANEXA Nr. 1:

390

VIES

DECLARATIE RECAPITULATIVA PRIVIND LIVRARILE/ACHIZITIILE INTRACOMUNITARE DE BUNURI

PERIOADA DE RAPORTARE

ANUL

PERIOADA:

Perioada trimestriala: T1, T2, T3 sau T4

FELUL DECLARATIEI

DECLARATIE INITIALA

DECLARATIE RECTIFICATIVA

DATE DE IDENTIFICARE

COD DE IDENTIFICARE FISCALA

RO

DENUMIRE/NUME, PRENUME

DOMICILIUL FISCAL

JUDET

SECTOR

LOCALITATE

STRADA

COD POSTAL

NR.

BLOC

SCARA

ETAJ

AP

TELEFON

FAX

E-MAIL

REZUMAT DECLARATIE

NUMAR TOTAL PAGINI ANEXA LA DECLARATIE

NUMARUL TOTAL AL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI

SUMA LIVRARILOR/ACHIZITIILOR INTRACOMUNITARE DE BUNURI

LIVRARI

ACHIZITII

LIVRARI ÎN CADRUL UNEI OPERATIUNI TRIUNGHIULARE

ACHIZITII ÎN CADRUL UNEI OPERATIUNI TRIUNGHIULARE

Sub sanctiunile aplicate faptei du fals în acte publice, declar ca datele înscrise în acest formular sunt corecte si complete

Numele persoanei care face declaratia

Functia

Stampila

Semnatura

Se completeaza de personalul organului fiscal

Organ fiscal

Numar înregistrare

Data înregistrare

Numele persoanei care a verificat

COD

RO

ANUL

PERIOADA

PAG

LISTA OPERATIUNILOR INTRACOMUNITARE

TARA

COD OPERATOR INTRACOMUNITAR

DENUMIRE/NUME, PRENUME JNTRACOMUNSTAR OPERATOR

TIP (AJWr/Z)

BAZA IMPOZABILA

TOTAL pagina

TOTAL GENERAL

*) TIP operatiune se completeaza cu: A achizitie, L Livrare, T livrari în cadrul unei operatiuni triunghiulare, Z achizitii în cadrul unei operatiuni triunghiulare

ANEXA Nr. 2: INSTRUCTIUNI pentru completarea Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri

CAPITOLUL I:

1.Declaratia recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri, denumita în continuare declaratie recapitulativa, se depune trimestrial, pâna la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare încheierii trimestrului de catre persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA care au efectuat în trimestrul de raportare livrari si/sau achizitii intracomunitare, precum si livrari si achizitii în cadrul unei operatiuni triunghiulare, astfel cum sunt definite în titlul VI din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

2.1.Declaratia recapitulativa se depune, în format electronic, astfel:

- la registratura organului fiscal competent;

- la posta, prin scrisoare recomandata;

- prin completare pe pagina de web a Ministerului Finantelor Publice;

- prin SEN, de catre marii contribuabili.

2.2.Formatul electronic, depus pe suport electronic, va fi însotit de formularul editat de persoana impozabila cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat, conform legii.

Formatul se editeaza în doua exemplare:

- un exemplar se depune la unitatea fiscala, împreuna cu suportul electronic;

- un exemplar se pastreaza de catre persoana impozabila.

Formatul electronic al declaratiei recapitulative se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice si se transmite organului competent pe suport electronic.

Programul de asistenta este pus la dispozitia persoanelor impozabile, gratuit, de unitatile fiscale sau poate fi descarcat de pe serverul de web al Ministerului Finantelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

Contribuabilii care dispun de un certificat digital eliberat de Ministerul Finantelor Publice depun formatul electronic al declaratiei recapitulative direct pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

3.Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA vor depune declaratia recapitulativa numai în trimestrul de raportare în care ia nastere exigibilitatea taxei pentru livrarile/achizitiile intracomunitare, precum si pentru livrarile si achizitiile în cadrul unei operatiuni triunghiulare efectuate.

4.Exista o relatie clara între faptul generator în cazul unei livrari de bunuri si faptul generator în cazul unei achizitii intracomunitare de bunuri, care intervine în acelasi moment, respectiv în momentul livrarii de bunuri.

Pentru a evita orice neconcordanta între livrarile intracomunitare de bunuri, scutite de TVÂ, care se includ în declaratia recapitulativa pentru astfel de livrari în statul membru de origine si achizitiile intracomunitare, evidentiate în decontul de TVA si în declaratia recapitulativa pentru achizitii intracomunitare, în statul membru de destinatie, momentul exigibilitatii taxei intervine:

- în a cincisprezecea zi a lunii urmatoare celei în care a avut loc faptul generator, respectiv livrarea; sau

- daca a fost emisa o factura pentru livrarea respectiva catre persoana care cumpara bunurile, cu exceptia facturilor pentru încasarea de avansuri partiale, înainte de data de 15 a lunii urmatoare lunii în care a intervenit faptul generator, respectiv livrarea, exigibilitatea taxei intervine la data emiterii acestei facturi, atât pentru livrari intracomunitare, cât si pentru achizitiile intracomunitare.

Prin urmatoarele doua exemple se face un rezumat al acestor reguli.

a)Factura este emisa ulterior datei de 15 a lunii urmatoare celei în care se efectueaza livrarea

Alt stat membru

România

Livrare intracomunitara, scutita de TVA

Achizitie intracomunitara, supusa TVA si taxabila

Data livrarii: 25/06/2007

Data achizitiei intracomunitare: 25/06/2007

Data facturii: 20/07/2007

Faptul qenerator: 25/06/2007

Faptul generator: 25/06/2007

Exiqibilitatea: 15/07/2007

Exigibilitatea: 15/07/2007

Livrarea este inclusa în declaratia recapitulativa aferenta trimestrului III al anului 2007

Achizitia intracomunitara se evidentiaza în decontul de TVA pentru luna iulie 2007 sau pentru trimestrul III al anului 2007, precum si în declaratia recapitulativa aferenta trimestrului III al anului 2007

Se poate face astfel o corelare între livrarile intracomunitare efectuate în statul membru de origine si achizitiile intracomunitare efectuate în România, pentru trimestrul III al anului 2007.

b)Factura este emisa anterior datei de 15 a lunii urmatoare celei în care se efectueaza livrarea

Alt stat membru

România

Livrare intracomunitara, scutita de TVA

Achizitie intracomunitara, supusa TVA si taxabila

Data livrarii: 25/06/2007

Data achizitiei intracomunitare: 25/06/2007

Data facturii: 29/06/2007

Faptul qenerator: 25/06/2007

Faptul generator: 25/06/2007

Exiqibilitatea: 29/06/2007

Exigibilitatea: 29/06/2007

Livrarea este inclusa în declaratia recapitulativa aferenta trimestrului II al anului 2007

Achizitia intracomunitara se evidentiaza în decontul de TVA pentru luna iunie 2007 sau pentru trimestrul II al anului 2007, precum si în declaratia recapitulativa aferenta trimestrului II al anului 2007

Se poate face astfel o corelare între livrarile intracomunitare efectuate în statul membru de origine si achizitiile intracomunitare efectuate în România, pentru trimestrul II al anului 2007.

CAPITOLUL 2:

SECTIUNEA 1:

Cartusul "Perioada de raportare" se completeaza cu:

- anul la care se refera declaratia; se înscrie cu cifre arabe cu 4 caractere (de exemplu: 2007);

- perioada de raportare aferenta operatiunilor realizate; formata din doua caractere, primul fiind litera "T" si al doilea fiind cifra aferenta trimestrului respectiv (de exemplu: pentru trimestrul II se va înscrie "T2").

Declaratia depusa initial se rectifica prin depunerea unei noi declaratii, pe acelasi format, bifând casuta corespunzatoare de pe formular.

în declaratia rectificativa se rectifica tranzactii declarate în orice perioada de raportare anterioara si se cuprind numai informatiile corecte referitoare la tranzactiile pentru care se opereaza rectificarea.

Declaratia rectificativa se foloseste si pentru reducerea bazei de impozitare a achizitiilor intracomunitare în situatia prevazuta de lege.

Cartusul "Date de identificare" contine:

1."Codul de identificare fiscala" - se înscrie codul primit la înregistrarea în scopuri de TVA, înscris în certificatul de înregistrare fiscala.

Înscrierea cifrelor în caseta se face cu aliniere la dreapta.

2."Denumire/nume, prenume" - se înscrie, dupa caz, denumirea sau numele si prenumele persoanei impozabile.

3. "Domiciliul fiscal" - se completeaza cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, dupa caz) al persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

Cartusul "Rezumat declaratie" contine:

- numarul total al paginilor anexate la declaratie;

- numarul total al operatorilor intracomunitari, indiferent de numarul operatiunilor;

- valoarea operatiunilor, defalcata pe tipuri: livrari si livrari în cadrul operatiunilor triunghiulare si, dupa caz, achizitii si achizitii în cadrul operatiunilor triunghiulare.

Sectiunea 2:

Se completeaza cu tranzactiile intracomunitare efectuate, în urmatoarea ordine:

1.livrari intracomunitare de bunuri;

2.livrari ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare;

3.achizitii intracomunitare de bunuri;

4.achizitii de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare.

Fiecare pagina aferenta sectiunii a 2-a va contine în antet informatii privind codul de înregistrare în scopuri de TVA, perioada aferenta si numarul paginii.

1.Livrari intracomunitare de bunuri - se înscrie suma totala a livrarilor intracomunitare de bunuri scutite de la plata taxei în conditiile art. 143 alin. (2) lit. a) si d) din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, pe fiecare cumparator, pentru care exigibilitatea taxei ia nastere în trimestrul calendaristic respectiv.

2.Livrari ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare - se înscrie suma totala a livrarilor ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare, prevazute la art. 1321 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, efectuate în statul membru de sosire a bunurilor expediate sau transportate, pe fiecare beneficiar al livrarii ulterioare ce are desemnat un cod T si pentru care exigibilitatea taxei ia nastere în trimestrul calendaristic respectiv.

3.Achizitii intracomunitare de bunuri - se înscrie suma totala a achizitiilor intracomunitare de bunuri, pe fiecare furnizor, pentru care aceasta persoana impozabila este obligata la plata taxei conform art. 151 din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, si pentru care exigibilitatea taxei intervine în acelasi trimestru calendaristic.

4.Achizitii de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare - se înscrie suma totala a achizitiilor de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare pentru care furnizorul a desemnat persoana impozabila beneficiara drept persoana obligata la plata taxei, în conformitate cu art. 150 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.

Coloana "Tara" - se înscrie codul tarii care a emis codul de înregistrare în scopuri de TVA al clientului/furnizorului.

Coloana "Cod operator intracomunitar" - se înscrie codul de identificare al operatorului fara codul de tara. Acesta trebuie introdus fara spatii, virgule sau puncte.

Coloana "Tipul operatiunii":

L - pentru livrari intracomunitare catre alte state membre;

T - pentru livrari în cadrul unei operatiuni triunghiulare;

A - pentru achizitii intracomunitare din alte state membre;

Z - pentru achizitii în cadrul unei operatiuni triunghiulare.

Coloana "Baza impozabila" - valoarea tranzactiei/tranzactiilor efectuate în perioada de raportare cu respectivul client/furnizor (baza impozabila pentru calculul TVA, stabilita potrivit prevederilor titlului VI din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare).

În subsolul paginii va fi înscrisa suma totala a tranzactiilor înscrise în pagina respectiva, iar pe ultima pagina a declaratiei va fi înscris si totalul general al operatiunilor.

Toate sumele vor fi înscrise în lei.

ANEXA Nr. 3: CARACTERISTICILE de tiparire, modul de difuzare, utilizare si arhivare a Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri

Denumire formular: Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri Cod: 14.13.01.02/r Format: A4/t1 Caracteristici de tiparire:

- pe o singura fata;

- se utilizeaza echipament informatic pentru completare si editare, cu ajutorul programului de asistenta pus la dispozitie gratuit de catre unitatile fiscale teritoriale.

Se difuzeaza: gratuit.

Se utilizeaza la: declararea operatiunilor intracomunitare

Se întocmeste de: persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVÂ, care realizeaza operatiuni intracomunitare.

Circula: - în format electronic, la organul fiscal în a carui raza teritoriala platitorul de taxa pe valoarea adaugata îsi are domiciliul fiscal;

- în format hârtie, în doua exemplare listate, semnate si stampilate, potrivit legii, din care:

- un exemplar la contribuabil;

- un exemplar la organul fiscal.

Se arhiveaza: - formatul electronic, în arhiva de documente electronice;

- formatul hârtie, la dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA Nr. 4: PROCEDURA de gestionare a Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri

În vederea îndeplinirii cerintelor Regulamentului CE nr. 1798/2003, persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, care realizeaza operatiuni intracomunitare, au obligatia sa depuna trimestrial Declaratia recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri (390 VIES).

1.Depunerea declaratiei recapitulative

1.1.Declaratia recapitulativa se depune trimestrial, pâna la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare încheierii trimestrului, la organul fiscal competent.

1.2.Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA vor depune declaratia recapitulativa numai în trimestrul de raportare în care ia nastere exigibilitatea taxei pentru livrarile/achizitiile intracomunitare, precum si pentru livrarile si achizitiile în cadrul unei operatiuni triunghiulare efectuate.

2.Prelucrarea declaratiei recapitulative

2.1.Prelucrarea declaratiilor recapitulative depuse de persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA se realizeaza de catre organul fiscal competent, prin folosirea programului informatic de prelucrare pus la dispozitie de Directia generala a tehnologiei informatiei, pâna la data de 5 a lunii urmatoare termenului de depunere a declaratiei.

2.2.Informatiile din declaratiile recapitulative se introduc într-o baza centrala de date.

3.Transmiterea informatiilor din baza centrala de date catre organul fiscal competent

în ziua lucratoare imediat urmatoare, din baza de date centrala se transmit catre fiecare organ fiscal competent informatiile din declaratiile recapitulative depuse de persoanele impozabile din raza lui de competenta, în vederea verificarii formale.

4.Verificarea formala a declaratiilor recapitulative

4.1.Pentru fiecare declaratie recapitulativa organul fiscal competent va verifica:

a)corectitudinea codului de înregistrare în scopuri de TVA al persoanei impozabile care realizeaza operatiuni intracomunitare, prin verificarea datelor de identificare din declaratie cu cele existente în Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA;

b)integralitatea codurilor de înregistrare în scopuri de TVA ale operatorilor straini înscrisi în declaratie: înscrierea corecta a codului de tara, precum si a numarului de caractere al codului;

c)corelarea totalului sumelor aferente livrarilor/achizitiilor intracomunitare din declaratia recapitulativa cu cele înscrise în rândurile corespunzatoare din decontul de TVA sau decontul special de TVA, dupa caz, astfel:

- livrari + livrari în cadrul unei operatiuni triunghiulare din declaratia recapitulativa = livrari intracomunitare din decontul de TVA;

- achizitii + achizitii în cadrul unei operatiuni triunghiulare din declaratia recapitulativa = achizitii intracomunitare din decontul de TVA sau decontul special de TVA, dupa caz;

d)îndeplinirea obligatiei de depunere a declaratiei recapitulative, prin încrucisarea informatiilor referitoare la persoanele impozabile care au declarat livrari/achizitii în deconturile de TVA si deconturile speciale de TVA depuse, cu informatiile referitoare la persoanele impozabile care au depus declaratii recapitulative.

4.2.În cazul persoanelor impozabile cu obligatii declarative lunare, precum si în cazul în care, în cadrul trimestrului de raportare au fost depuse mai multe deconturi speciale de TVA de catre contribuabil, corelatiile se verifica avându-se în vedere totalul livrarilor, respectiv al achizitiilor, înscrise în toate declaratiile depuse în cadrul perioadei la care se refera declaratia recapitulativa.

5.Notificarea persoanelor impozabile

5.1.Dupa prelucrarea declaratiilor recapitulative vor fi identificate:

- persoanele impozabile, care nu au depus declaratia recapitulativa desi în decontul de TVA sau decontul special de TVA au declarat livrari/achizitii intracomunitare, potrivit pct. 4.1 lit. d);

- persoanele impozabile care au depus declaratii recapitulative care prezinta erori, potrivit pct. 4.1 lit. a)-c).

5.2.Pentru persoanele impozabile prevazute la pct. 5.1 se emit:

- notificari pentru nedepunerea declaratiei;

- notificari pentru corectarea declaratiei.

5.3.Notificarile prevazute la pct. 5.2 se emit pâna cel târziu la data de 25 a lunii urmatoare termenului legal de depunere a declaratiei recapitulative.

5.4.Persoanele impozabile care depun cu întârziere declaratia recapitulativa sunt sanctionate potrivit art. 189 alin. (1) lit. h) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu amenda de la 50 RON la 1.500 RON, pentru persoanele fizice, si cu amenda de la 500 RON la 10.000 RON, pentru persoanele juridice.

5.5.Declaratiile recapitulative depuse sau corectate ca urmare a notificarilor transmise se prelucreaza în momentul primirii lor de la persoanele impozabile.

6.Prelucrarea declaratiilor recapitulative rectificative

6.1.Declaratiile recapitulative se rectifica, în urma notificarii pentru corectarea declaratiei, transmisa de organul fiscal competent sau, din oficiu, de catre persoana impozabila, prin depunerea unei declaratii recapitulative rectificative.

6.2.Declaratiile recapitulative rectificative se prelucreaza în momentul primirii lor de la persoanele impozabile.

6.3.Se verifica existenta bifei în casuta prevazuta de formular, în vederea marcarii corespunzatoare în sistemul informatic.

7.Organizarea bazei centrale de date "Declaratii recapitulative"

7.1.Informatiile din declaratiile recapitulative depuse la termenele legale de depunere, precum si cele depuse ca urmare a notificarilor transmise de organele fiscale competente se introduc într-o baza centrala de date denumita "Declaratii recapitulative".

7.2.Baza de date "Declaratii recapitulative" cuprinde doua sectiuni:

- livrari - în care se înscriu toate livrarile intracomunitare de bunuri (cod L) si toate livrarile ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare (cod T);

- achizitii - în care se înscriu achizitiile intracomunitare de bunuri (cod A) si achizitiile de bunuri efectuate în cadrul unei operatiuni triunghiulare (cod Z).

7.3.Informatiile din declaratiile recapitulative rectificative depuse de persoanele impozabile se introduc în aceeasi baza centrala de date, însa se marcheaza corespunzator.

Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 703 din data de 16 august 2006

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<


Data aparitiei: 28 August 2006

Votati articolul "ORDIN nr. 955 din 9 iunie 2006":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X