Va reamintim ca potrivit prevederilor Ordinului MFP nr.1154/2014, ANAF a lansat doua servicii noi "Spatiul privat virtual" si "Buletinul informativ fiscal".
Prin intermediul "Spatiului privat virtual" persoanele fizice pot:
- transmite organului fiscal cereri, inscrisuri si documente;
- obtine la cerere
> Situatia proprie a obligatiilor fiscale de plata
> Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori
> Acte administrative fiscale emise in forma electronica de catre organele fiscale, incepand cu
Deciziile de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013 si emise dupa data de 1 septembrie 2014.
Prin serviciul "Buletin informativ fiscal" persoanele fizice au acces la urmatoarele informatii publice fiscale:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
- Calendarul obligatiilor fiscale
- Noutati legislative
- Ghiduri fiscale
- Campanii derulate
- Comunicate de presa
Pentru a putea beneficia de serviciile mai sus amintite, persoanele fizice trebuie sa utilizeze aplicatia de inregistrare utilizatori, accesand link-ul: Inregistrare persoane fizice de pe site-ul
www.anaf.ro.
Pentru a sesiza orice problema de natura tehnica se acceseaza adresa de email: admin.portal@mfinante.ro.
Sursa: Finante Cluj