Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Ce includem in Procesul-verbal pentru rezultatele inventarierii anuale?

Elemente proces-verbalinventariereproces-verbal privind rezultatele inventarieriiexercitiu financiar


In primul rand, trebuie mentionat ca inventarierea are ca scop principal stabilirea situatiei reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii ale fiecarei entitati, precum si a bunurilor si valorilor detinute cu orice titlu, apartinand altor persoane juridice sau fizice, aspecte pe care le noteaza Cabinetexpert.ro, amintind totdata ca acestea au ca scop intocmirea situatiilor financiare anuale care trebuie sa ofere o imagine fidela a pozitiei financiare si a performantei entitatii pentru respectivul exercitiu financiar.


Prin urmare, rezultatele inventarierii se inscriu de catre comisia de inventariere intr-un proces-verbal, numit procesul-verbal privind rezultatele inventarierii care, conform Cabinetexpert.ro, trebuie sa contina, in principal, urmatoarele elemente:

- data intocmirii,
- numele si prenumele membrilor comisiei de inventariere,
- numarul si data deciziei de numire a comisiei de inventariere,
- gestiunea /gestiunile inventariata /inventariate,
- data inceperii si terminarii operatiunii de inventariere,
- rezultatele inventarierii,

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii



- concluziile si propunerile comisiei cu privire la cauzele plusurilor si ale lipsurilor constatate si persoanele vinovate,
- propuneri de masuri in legatura cu acestea,
- volumul stocurilor depreciate, fara miscare, cu miscare lenta, greu vandabile, fara desfacere asigurata
- propuneri de masuri in vederea reintegrarii lor in circuitul economic,
- propuneri de scoatere din functiune a imobilizarilor corporale,
- propuneri de scoatere din evidenta a imobilizarilor necorporale,
- propuneri de scoatere din uz a materialelor de natura obiectelor de inventar si declasare sau casare a unor stocuri,
- constatari privind pastrarea, depozitarea, conservarea, asigurarea integritatii bunurilor din gestiune,
- alte aspecte legate de activitatea gestiunii inventariate.

De asemenea, atrage atentia aceeasi sursa, propunerile cuprinse in procesul-verbal al comisiei de inventariere se prezinta, in termen de 7 zile lucratoare de la data incheierii operatiunilor de inventariere, administratorului, ordonatorului de credite sau persoanei responsabile cu gestiunea entitatii.

Un ultim pas e reprezentat de faptul ca acesta, cu avizul conducatorului compartimentului financiar-contabil si al conducatorului compartimentului juridic, anunta sursa citata, decide asupra solutionarii propunerilor facute, cu respectarea dispozitiilor legale.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Elemente proces-verbalinventariereproces-verbal privind rezultatele inventarieriiexercitiu financiar

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 10 Decembrie 2014


Votati articolul "Ce includem in Procesul-verbal pentru rezultatele inventarierii anuale?":
Rating:

Nota: 3.92 din 5 din 6 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratie 100 pentru microintreprindere trimestru si declaratia 094 dec 2016

Intrebare: Pentru o microintreprindere cu impozit la trimestru, pentru luna decembrie trebuie depusa D100 sau se depune D101 la 25.03.2017?
La D094 , daca a fost gresit trecuta cifra de afeceri, se poate depune o declaratie corectata? Nu a fost depasit plafonul ptr a deveni platitor tva lunar. multumesc.

Raspuns: Firmele care calculeaza impozit pe venitul microintreprinderii depun formularul 100 iar cele cu...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 10 Decembrie 2014 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • ANAF raspunde! Indreptarea erorilor materiale din documentele de plata intocmite de contribuabili

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a sustinut in data de 19 septembrie o sesiune de asistenta online pe pagina de Facebook oficiala. Tema principala a fost: „Indreptarea erorilor materiale din documentele de plata intocmite de contribuabili”.    Vom prezenta mai jos doua probleme cu care se confrunta contribuabilii des si raspunsul pe care l-au oferit specialistii ANAF   Cum se face i...» citeste mai departe aici

  • Uitati tot ce stiati despre ASOCIATIILE de PROPRIETARI! Asa faceti fata schimbarilor

    • Atentie! Asistam la cea mai consistenta modificare a legislatiei privind asociatiile de proprietari! Se schimba tot, iar amenzile ajung la 10.000 de lei! Mai exact, pe 28 septembrie 2018 intra in vigoare Legea 196/2018 privind asociatiile de proprietari! Schimbarile sunt radicale, iar amenzile foarte dure. Cititi aici ce avet...» citeste mai departe aici

  • A fost publicat Ordinul nr. 105/2018! Vizeaza auditorii financiari si firmele de audit

    • Ordinul nr. 105/2018 a fost publicate in Monitorul Oficial nr. 801 din 19 septembrie 2018. Acesta face referire la aprobarea Normele privind inregistrarea auditorilor financiari si a firmelor de audit in Registrul public electronic al auditorilor financiari si firmelor de audit. La data intrarii in vigoare a prezentului ordin, orice alte norme emise anterior avand acelasi obiect isi inceteaza aplicabilitatea, dupa cum este mentionat in Monitorul Oficial.  ...» citeste mai departe aici

  • Persoanele care isi vor plati datoriile catre Fisc pana la finalul anului primesc reducere de 10%

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala), si-a pus in plan sa centralizeze pana in luna octombrie toate informatiile privind datoriile pe care persoanele fizice le au la stat. Urmeaza ca, pana in data de 15 noiembrie, contribuabilii sa fie informati cat au de platit, dupa cum a declarat la inceputul saptamanii ministrul Finantelor, Eugen Teodorovici. Acesta a subliniat ca se are in vedere si acordarea unui discount de cel putin 10% celor care platesc pana la sfarsitul acestui ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara de marfuri. Care este monografia contabila?

    • Ati intampinat dificultati atunci cand ati incercat sa realizati o monografie contabila pentru o achizitie intracomunitara de marfuri? Invati pas cu pas cum trebuie sa procedati de la expertul nostru in contabilitate! Drept exemplu luam un studiu de caz ce prezinta o societate care primeste o factura de avans in valoare de 1.000 euro pentru o achizitie intracomunitara de marfuri. Cursul la data facturii de avans este 4.6 lei/euro. Cursul de la data platii este 4.65 ...» citeste mai departe aici

  • Salariul nimim va creste, din 2019, cu 150 lei

    • Salariul minim va creste cu 150 lei, ajungand la 2050 lei, de anul viitor, potrivit unui act normativ ce urmeaza sa fie elaborat de Guvern, avand in vedere ca se lucreaza la bugetul de stat pe 2019, a declarat Bogdan Hossu, Confederatiei Sindicale "Cartel Alfa". Joi, Bogdan Hossu, la iesirea de la discutiile purtate cu premierul Viorica Dancila, de la Palatul Victoria, in cadrul Consiliului National Tripartit, a declarat ca se va face o hotarare de...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!