email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Aspecte esentiale in alegerea furnizorului de servicii de arhivare

Alegerea unui furnizor de servicii de arhivare reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte pentru succesul oricarei afaceri. Arhivarea reprezinta un aspect vital pentru ca ofera oricarei companii siguranta ca documentele sunt intotdeauna organizate, usor de accesat si depozitate intr-un spatiu autorizat, departe de orice pericol exterior.

Iar pericolele sunt numeroase, fie ca discutam despre, un incendiu, inundatii sau simpla ratacire a unor documente esentiale pentru cursul oricarei firme.

Pentru alegerea unui furnizor de servicii de arhivare si management documente, vom tine cont de cateva aspecte importante, pe care le vom prezenta in materialul de fata.

Certificarea din partea Arhivelor Nationale
Este obligatoriu sa colaboram cu o  firma de arhivare certificata de Arhivele Nationale?

Nu este obligatoriu, dar este recomandat. Acest lucru se intampla pentru ca sarcinile complexe trebuie sa cada intotdeauna in mainile profesionistilor.

Din certificari,  amintim cele mai importante: Autorizatie pentru pastrarea si conservarea documentelor, Autorizatie pentru utilizarea documentelor detinute si Autorizatie pentru prelucrare arhivistica.

Daca alegem sa colaboram cu un furnizor fara autorizatii in domeniu  si experienta trebuie sa fim constienti ca documentele nu sunt pastrate conform legii si cu siguranta nici in conditii optime

In mod concret, o firma de arhivare autorizata cu care este recomandat sa colaboram detine si alte certificari, dupa cum urmeaza:

Autorizaţie PSI spatiu arhiva;

SR ISO 9001: 2008- Sistem management al calitatii;

SR ISO 14001:2005- Sistem management de mediu;

SR ISO 18001: 2005- Sistem de management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale;

SR ISO/ CEI 27001:2006- Sistem de Management al Securitatii Informatiei;

ISO / IEC 20000-1:2005- Sistem de management al serviciilor IT;

Autorizatie de protectie a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legii 677/2001.

Siguranta documentelor firmei
Vor fi documentele mele in siguranta in sistem externalizat? Iata una dintre intrebarile esentiale pentru orice antreprenor si administrator de firma. Siguranta documentelor stocate devine realitate atunci cand alegem un furnizor ce detine si o asigurare pe fiecare cutie din depozit, una pentru bunuri in tranzit, dar nu in ultimul rand asigurare de raspundere civila ..

De asemenea, o firma de arhivare in care putem avea incredere trebuie sa detina personal calificat, sistem dedicat pentru managementul inregistrarilor si cel mai inalt grad de siguranta in depozitarea arhivelor.

Mai mult, pentru identificarea unei firme de arhivare potrivite, vom tine cont intotdeauna de gradul de tehnologie pe care aceasta se bazeaza. De tehnologia folosita depind numeroase aspecte, precum: viteza in accesarea documentelor, siguranta documentelor stocate, reducerea costurilor la client.
 

Iata cateva dintre beneficiile arhivarii documentelor si prestarii serviciilor de arhivare prin intermediul specialistilor, in spatii dedicate:

-  evaluarea gratuita a situatiei curente de catre un specialist in arhivistica;
- organizarea corecta a arhivei pentru asigurarea accesului rapid la documente,  dar si pentru distrugerea la timp a maculaturii;
- detinerea controlului asupra tuturor operatiunilor derulate prin delegarea reprezentantilor autorizati pe nivele de acces;
- pastrarea arhivei in spatii autorizate si avizate;
- reducerea costurilor pe termen lung.

La final, unul dintre aspectele de care vom tine cont intotdeauna atunci cand dorim sa identificam o firma de arhivare potrivita, este raportul calitate-pret. Ce servicii se ofera, contra carei sume de bani? Merita eforturile financiare pe care suntem pe cale sa le realizam?Nu cumva ma costa mai mult managementul arhivei acum in  spatiul propriu? La prima vedere suntem tentati sa spunem ca nu, insa luad in calcul elemente precum: chiria spatiului, costul administrarii locatiei, investitia in echipamente si materiale, salariile angajatilor care organizeaza arhiva sau cauta documente, costul determinat de ocuparea spatiului cu arhiva expirata, riscurile asumate prin neavizarea de catre autoritatile competente sunt dovada pura ca de cele maimulte ori este mai costisitor sa pastram arhiva intern.

Nimic nu poate fi mai concludent decat sa porti o discutie atenta cu reprezentantii viitoarei firme de arhivare cu care doresti sa colaborezi. In acelasi timp, consultarea viitorului contract de servicii iti spune totul despre cat de transparent este furnizorul si cat de bine se vor desfasura relatiile dintre compania ta si firma care se va asigura ca documentele tale sunt in permanenta pe maini bune si oricand la dispozitia ta.
 

Pentru detalii despre serviciile de arhivare documente va indrumam catre site-ul Archivit unde veti putea vizualiza si imagini din singura cladire din Romania construita exclusiv cu scopul depozitarii arhivei.

 

Contact Archivit

Madalina Jigmond, Georgiana Bleotu -
Key Account Managers 
Tel. 021.320.38.35
Email: sales@archivit.ro

 

NOUTATI Contabile 2024

Cartea Verde a Impozitului pe Venit si a Contributiilor 2024


Alegeti:

  •     sa fiti rapid si corect informat asupra modificarilor legislative ce va impacteaza munca;
  •     sa gasiti instant solutia potrivita pentru problemele dvs. specifice legate de calculul si plata impozitului pe venit si a contributiilor (CAS si CASS);
  •     sa aveti siguranta legala a actiunilor si deciziilor dvs.;
  •     sa economisiti timp, bani si energie!
  •     sa fiti ferit de rigorile noii legi (amenzile privind incalcarea disciplinei financiare au explodat! Ating chiar si 20.000 lei!)

Comandati acum exemplarul dvs. din lucrarea Cartea Verde a Impozitului pe Venit si a Contributiilor 2024!

...Vezi AICI detaliile complete <<


Data aparitiei: 09 Ianuarie 2015
Ultima actualizare: 12 Ianuarie 2015

Votati articolul "Aspecte esentiale in alegerea furnizorului de servicii de arhivare":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Definitia intreprinderilor legate: clarificari aduse de MF

    • Ministerul Finantelor propune o noua definitie a intreprinderilor legate in contextul impozitarii microintreprinderilor, conform unui proiect de OUG publicat miercuri, 13 martie.  Prevederile urmeaza sa se aplice incepand cu verificarea incadrarii in categoria microintreprinderilor in anul 2024.  Aceasta propunere legislativa clarifica aplicarea regulior fiscale, mai ales in contextul aparitiei confuziilor generate de prevederile OUG 115/2023 (art. 47 alin...» citeste mai departe aici

  • Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS

    • Conform Codului Fiscal, in anul 2024, PFA trebuie sa plateasca la stat un impozit in cota de 10% din venitul net, atat pentru activitatile din sistem real, cat si pentru cele cu norma de venit. Diferenta este la PFA in sistem real, pentru care din acest an si CASS devine cheltuiala deductibila (pana acum intra doar CAS-ul in facilitate). Acest lucru inseamna ca din venitul net se scade CAS-ul si CASS-ul. Salariat si titular PFA 2024 - studiu de caz ...» citeste mai departe aici

  • HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile

    • HoReCa este, fara niciun dubiu, un sector vital al economiei, cu o pondere majora, alaturi de comert si transporturi, la cresterea PIB. Este un adevarat barometru care reflecta mai precis decat orice statistici disponibilitatile de consum si, implicit, nivelul de trai al populatiei. Si tocmai din cauza importantei sale, acest sector este vizat adesea de modificari legislative care aduc fie restrictii, fie facilitati, fie noi proceduri sau noi taxe si impozite. Iar t...» citeste mai departe aici

  • Retur produse vandute: monografia contabila aplicabila atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator

    • Societatea AbaProd SRL, avand ca obiect de activitate productia de imbracaminte, platitoare de impozit pe profit si TVA, a livrat catre Eva SRL produse finite cu incasare pe masura vanzarii, in doua transe: o livrare in luna decembrie N-1, in valoare de 1.000 lei + TVA (cost de productie 600 lei) si o livrare in luna ianuarie N, de 2.000 lei + TVA (cost de productie 1.400 lei). In luna ianuarie, clientul a achitat contravaloarea a 50% din produsele vandute. In luna iunie N, clientul i...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X