Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Viza anuala de exercitare a profesiei 2015. Termen-limita: 31 ianuarie

viza anualaexercitarea profesieiraportul anual de activitatedepunere onlineCECCAR

Viza anuala obligatorie pentru exercitarea profesiei de catre membri persoane fizice si juridice se acorda pana la data de 31 ianuarie 2015, potrivit Normelor nr. 1500/2009 privind evidenta si gestionarea membrilor, cu modificarile si completarile ulterioare, prin indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

Documentele necesare obtinerii vizei se pot transmite incepand cu 5 ianuarie 2015 prin e-mail: ceccarbuc@ceccarbuc.ro, fax: 021.320.00.81 sau prin posta, pana la data de 31 ianuarie 2015.

1. VIZA PENTRU PERSOANE FIZICE

Achitarea in intregime a obligatiilor fata de Corp aferente anului trecut si a obligatiilor aferente anului pentru care se acorda viza - ca persoana fizica; in cazul administratorilor si asociatilor societatilor membre, pentru obtinerea vizei ca persoana fizica, acestia trebuie sa indeplineasca toate conditiile de acordare a avizului si pentru societatile din care fac parte;
Raport privind activitatea desfasurata in anul 2014 (+ rapoarte de activitate restante, daca este cazul);
Cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere;
Efectuarea orelor de pregatire profesionala in anul 2014;
Prezentarea adeverintei medicale din care sa reiasa “Apt din punct de vedere fizic si psihic pentru exercitarea profesiei de expert contabil/contabil autorizat".

Potrivit prevederilor art. 8 si art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 65/1994, republicata, expertii contabili si contabilii autorizati pot exercita profesia individual sau se pot constitui in societati comerciale, potrivit legii. Desfasurarea activitatii prin societate comerciala de profil, presupune si conditia ca membrii Corpului asociati, actionari si/sau angajati ai societatii respective sa-si indeplineasca obligatiile de membri ai Corpului, persoane fizice.

2. AVIZUL PENTRU PERSOANE JURIDICE


Manual de Politici Contabile 2018
Manual de Politici Contabile 2018

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii


In cazul societatilor de expertiza contabila/contabilitate, administratorii si asociatii acestora (doar cei care detin calitatea de expert contabil/contabil autorizat) trebuie sa indeplineasca toate conditiile prevazute pentru persoanele fizice (pct. 1) si sa intreprinda urmatoarele:
Achitarea in intregime a obligatiilor fata de Corp aferente anului trecut si a obligatiilor aferente anului pentru care se acorda viza - ca persoana juridica;
Raport privind activitatea desfasurata de catre societate in anul 2014 (+ rapoarte de activitate restante, daca este cazul);
Balanta contabila aferenta societatii.

3. NIVELUL COTIZAtIILOR PROFESIONALE:

Cotizatie fixa experti contabili: 400 lei
Cotizatie fixa contabili autorizati: 350 lei
Cotizatie fixa persoane juridice: 800 lei;
Cotizatie variabila persoane fizice si juridice: 1.2% din veniturile profesionale;
Cotizatie fixa experti contabili care profeseaza prin societati membre si care nu desfasoara activitati individuale: 200 lei;
Cotizatie fixa contabili autorizati care profeseaza prin societati membre si care nu desfasoara activitati individuale: 175 lei;
Cotizatie membrii inactivi (persoanele care nu pot desfasura activitate datorita unor interdictii prevazute prin lege speciala): 300 lei experti contabili si 250 lei contabili autorizati.

4. FORMULARE NECESARE:

Raport anual de activitate - click aici;
Declaratie pe propria raspundere - click aici.

5. PARAFA ANUALA DE MEMBRU

Va reamintim ca prin Hotararea Consiliului Superior nr. 12/262 din 22 martie 2012 au fost aprobate unele masuri pe linia transparentei activitatilor profesionale ale membrilor Corpului, care prevad ca incepand cu 1 ianuarie 2013, dovada inscrierii in Tabloul Corpului si exercitarii legale a profesiei se face prin aplicarea pe toate contractele, lucrarile, rapoartele si alte documente ce intervin intre membrii CECCAR si clientii sau beneficiarii acestora, a parafei cu valabilitate anuala.

In consecinta, incepand cu anul 2013 parafa se va schimba anual, iar vechea parafa va deveni nula.

Parafele vechi detinute vor fi predate filialei pe baza de proces verbal, in momentul eliberarii parafelor anuale, valabile pentru anul 2015.

Pentru membrii care au obtinut viza anuala in anul 2014, in termenul prevazut de reglementarile CECCAR, parafele cu viza pentru anul 2015 s-au confectionat automat si le gasiti, incepand cu 5 ianuarie 2015 la sediul filialei.

6. RAPORT DE ACTIVITATE - DEPUNERE ONLINE

in vederea asigurarii pentru membrii C.E.C.C.A.R. facilitatea de a completa on-line Raportul anual de activitate, a fost dezvoltata si implementata in acest scop o aplicatie care poate fi accesata prin internet, utilizand un browser web.

Aceasta facilitate este prima dintr-o serie de masuri menite sa simplifice procesul de obtinere a vizei de exercitare a profesiei.

In afara de facilitatea completarii on-line a Raportului anual de activitate, membrii au posibilitatea consultarii fisei personale, astfel ca in orice moment se poate cunoaste statutul in cadrul Corpului, atat personal cat si al societatii, dupa caz.

Legat de aceste facilitati, membrii pot solicita informatii suplimentare la filiala de domiciliu sau prin e-mail.

Pentru crearea unui cont in aplicatie astfel incat sa puteti accesa fisa personala si completa Raportul anual de activitate, va rugam sa urmati unul din urmatorii pasi:

solicitati personal la filiala C.E.C.C.A.R. de domiciliu, datele de autentificare (username si parola); este nevoie sa aveti asupra dumneavoastra cartea de identitate sau carnetul de membru pentru identificare

sau

trimiteti pe adresa ceccarbuc@ceccarbuc.ro un e-mail cu subiectul: "Solicitare creare cont", la care atasati o copie dupa cartea de identitate si carnetul de membru; adresa de e-mail de pe care trimiteti solicitarea trebuie sa fie obligatoriu personala si sa aveti acces la ea. in cel mai scurt timp veti primi pe adresa de e-mail datele de autentificare in aplicatie (verificati periodic si directorul Spam sau Junk). Pentru orice problema legata de accesarea contului trimiteti intrebarile dumneavoastra pe adresa de e-mail mai sus mentionata sau la filiala de domiciliu

Odata creat contul, veti primi pe adresa de e-mail personala, informatii suplimentare privind modul de utilizare al aplicatiei si de completare a Raportului anual de activitate.


Sursa: CECCAR Bucuresti

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
viza anualaexercitarea profesieiraportul anual de activitatedepunere onlineCECCAR

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Ianuarie 2015


Votati articolul "Viza anuala de exercitare a profesiei 2015. Termen-limita: 31 ianuarie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Aprovizionare si comisii de receptie - incompatibilitate ?

Intrebare: Buna ziua !
Consilul Judetean ne-a solicitat printr-o Adresa
sa se emita o Decizie interna, cu caracter permanent,
cu privire la:
1. - desemnarea unei persoane care face aprovizionarea
si inlocuitorul acestuia, cand primul lipseste motivat,
2. - desemnarea unei comisii de receptie a bunurilor
de natura mijloacelor fixe si obiectelor de inventar,
3. - desemnarea unei comisii de receptie a combustibilului
pentru centrala termica si pentru cele 2 masini,
iar la fiecare comisie sa se desemneze 2 persoane inlocuitoare.

- membrii comisiei pot fi aceeasi, pentru cele 3 comisii ?
- ce membri ar fi incompatibili ?
si pentru ce comisii ?


Raspuns: Aceasta decizie trebuia emisa de mult, si introdusa in Regulamentul de ordine interna. Din aceste...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Ianuarie 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile