Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Conditii depunere declaratie de inactivitate. SRL-D fara activitate

declaratie de inactivitateSRL-Dbilantlegea contabilitatiibilantincheierea exercitiuluiomfp 65/2015

In analiza de mai jos, un SRL-D s-a infiintat in iulie 2014 si in aceeasi luna a cumparat si un utilaj pentru desfasurarea activitatii. Pe langa cheltuielile de constituire si aceasta achizitie si plata furnizorului, mai are operatiuni cu comisioanele bancare si achizitia de tipizate. In rest, nu a desfasurat activitate deloc pana la sfarsitul anului. Va depune la Fisc Bilant sau Declaratie de inactivitate?

Potrivit art. 36 alin. (2) din Legea contabilitatii nr. 82/1991, persoanele juridice care de la constituire nu au desfasurat activitate, precum si subunitatile fara personalitate juridica din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul in strainatate, care de la constituire nu au desfasurat activitate, depun o declaratie in acest sens, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar, la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice.

Astfel, asa cum se prevede si in OMFP nr. 65/2015, entitatile care nu au desfasurat activitate de la constituire pana la sfarsitul exercitiului financiar de raportare nu intocmesc situatii financiare anuale, respectiv situatii financiare anuale simplificate, urmand sa depuna in acest sens la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice o declaratie pe propria raspundere a persoanei care are obligatia gestionarii entitatii, care sa cuprinda toate datele de identificare a entitatii:

- denumirea completa (conform certificatului de inmatriculare);
- adresa si numarul de telefon;
- numarul de inregistrare la registrul comertului;
- codul unic de inregistrare;
- capitalul social.

Depunerea la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice a declaratiilor pe propria raspundere a persoanei care are obligatia gestionarii entitatii se efectueaza in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar.

Incepand cu exercitiul financiar 2014 declaratiile de inactivitate (S1064) se vor depune in format electronic. In vederea depunerii declaratiilor de inactivitate in forma electronica, avand atasata o semnatura electronica extinsa, sau numai in format hartie si in format electronic, entitatile folosesc programul de asistenta pus la dispozitie gratuit de catre Ministerul Finantelor Publice pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

In cazul prezentat, societatea desi nu a inregistrat venituri in exercitiul financiar de raportare, prin achizitia utilajului a efectuat cheltuieli in scopul obtinerii de venituri, astfel ca apreciem ca nu poate fi considerata societate care nu a desfasurat activitate. In aceste conditii va recomandam sa depuneti situatiile financiare anuale.


Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii



Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
declaratie de inactivitateSRL-Dbilantlegea contabilitatiibilantincheierea exercitiuluiomfp 65/2015

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 18 Februarie 2015


Votati articolul "Conditii depunere declaratie de inactivitate. SRL-D fara activitate":
Rating:

Nota: 4.93 din 5 din 7 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Ordin de deplasare si foaie de parcurs

Intrebare: Buna seara, am cateva intrebari legate de aceste 2 documente
1. Daca administratorul, care este si angajat la societate, se deplaseaza in interesul firmei, la banca, ITM etc. trebuie intocmit doar ordin de deplasare?
2.In cazul transportului de marfa trebuie intocmit ordin de deplasare si foaie de parcurs?
Sunt contabil incepator la o societate de transport, am tot citi despre cele 2 documente si eu asa am inteles, daca este gresit va rog sa ma corectati.
As vrea sa stiu unde se pastraza cele 2 documente, in ce dosare?
Folie de parcurs intrun dosar pe fiecare masina( sunt 3 masini mari), ordinul de deplasare?
Multumesc

Raspuns: Pentru a se deplasa la banca, itm, etc. daca nu ridica avans spre decontare pentru cheltuieli de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Februarie 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: user
Buna ziua, un SRL-D care de la infiintare pe langa cheltuielile de constituire de la ONRC a avut un salariat timp de 2 luni, in rest nicio alta miscare, depune declaratie de inactivitatea sau situatii financiare? Multumesc!
Data adaugarii: 01-Mar-2017
Postat de: user
Declaratia de Inactivitate se depune odata pe an (pana la sfarsitul lunii Februarie) pentru anul anterior. Formularul in ormat PDF il descarcati de aici:https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/AplicatiiDec/DI_S1046_XML_290115.pdf, se completeaza - nu trebuie program de conta, nu trebuie semnatura electronica (daca nu ai), se printeaza, se stampileaza si se semneaza in dublu exemplar si se depune la directia fiscala.
Data adaugarii: 18-Mai-2015
Postat de: user
intrebare: Declaratia de inactivitate pt SRL-d, se depune trimestrial sau in fiecare luna?
Data adaugarii: 31-Mar-2015
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016