Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Comert cu ridicata. Registru de casa si casa de marcat. Care sunt obligatiile punctului de lucru?

Comert cu ridicata. Registru de casa si casa de marcat. Care sunt obligatiile punctului de lucru?
comert cu ridicataregistru de casacasierienumerarplafoanepunct de lucrucasa de marcat

Analiza de azi se opreste asupra cazului unei societati care face comert cu ridicata la unul dintre punctele sale de lucru. Prin urmare, ceea ce ne dorim sa identificam este in ce masura se aplica obligatia ca punctul de lucru sa fie dotat cu registru de casa, inclusiv in cazul in care se face comert cu amanuntul. Poate firma sa aiba registru doar la sediul social? In ce masura un control fiscal poate cere registru de casa la punctul de lucru?

Registrul de casa in cazul comertului cu ridicata: raspunsul specialistului

Daca firma dvs. are organizata o singura caserie are obligatia de a avea un singur Registru de casa in care se vor inscrie toate operatiunile in numerar efectuate la toate punctele de lucru, indiferent de forma de comert pe care o desfasoara la acestea (cu ridicata sau cu amanuntul).

Daca punctele de lucru sunt organizate ca sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica infiintate potrivit legii , atunci acestea vor avea caserie proprie si vor avea propriul Registru de casa.

OMFP 1802/2014:

"ART. 3

(1) Subunitatile fara personalitate juridica, care apartin persoanelor juridice cu sediul in Romania, organizeaza si conduc evidenta contabila proprie, astfel incat aceasta sa permita determinarea informatiilor si a obligatiilor prevazute de lege, iar persoanele juridice carora le apartin sa poata intocmi situatii financiare anuale.

(3) In intelesul prezentului ordin, prin subunitati fara personalitate juridica, care apartin persoanelor juridice cu sediul in Romania, se intelege sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, infiintate potrivit legii."

Prin evidenta contabila proprie se intelege si evidenta caseriei, deci obligatia de a avea Registru de casa.

Legea 70/2015
"Art. 7

In cazul persoanelor prevazute la art. 1 alin. (1) care au organizate mai multe casierii, plafoanele prevazute la art. 3 alin. (1) lit. a) si b) si la art. 4 alin. (1) sunt aplicabile pe fiecare casierie in parte.

Art. 8


Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii



Sucursalele si alte sedii secundare ale persoanelor juridice, care au casierie proprie si/sau cont deschis la o institutie de credit, aplica in mod corespunzator prevederile prezentului capitol."

Puteti deschide cate un Registru de casa secundar la punctele de lucru, registre care sa se centralizeze la sfarsitul zilei in Registrul de casa al societatii. Nu sunteti insa obligati sa faceti acest lucru decat in conditiile explicate mai sus.

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov, expert contabil

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
comert cu ridicataregistru de casacasierienumerarplafoanepunct de lucrucasa de marcat

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 24 Aprilie 2018


Votati articolul "Comert cu ridicata. Registru de casa si casa de marcat. Care sunt obligatiile punctului de lucru?":
Rating:

Nota: 3.38 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Semnarea situatiilor financiare anuale

Intrebare: Buna ziua,
Imi desfasor activitatea ca si economist la un ONG, am CIM si imputernicire sa semnez declaratiile fiscale cu certificatul digital. Intrebarea mea este : administratorul in ce mod semneaza bilantul, cum punem stampila unitatii ?
Este suficienta semnatura mea electronica in care este specificat si numele societatii pe formularul bilantului (PDF inteligent de la ANAF) si semnatura si stampila reprezentantului legal pe celelalte anexe scanate si adaugate formularului ? e ok asa ?
Daca nu, va rog sa-mi spuneti cum ar trebui facut.
Mentionez ca reprezentantul legal nu detine semnatura electronica.

Multumesc

Raspuns: este suficienta semnatura electronica... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Aprilie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile