Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Inregistrare firma. Sesiune online ANAF: Obligatiile fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului

inregistrare firmaregistrul comertuluiformularul 010intreprindere individuala

In data de 7 octombrie, ANAF a organizat o noua sesiune de asistenta si indrumare online cu tema "Obligatiile fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului".

ANAF a facut si de data aceasta unele precizari de care contribuabilii trebuie sa tina cont:

"1. Intrebarile trebuie sa vizeze exclusiv tematica acestei sesiuni si vor fi adresate sub forma comentariilor la aceasta postare. intrebarile legate de alte teme nu vor fi analizate.

2. Inainte de a posta intrebarea dumneavoastra, asigurati-va ca ati parcurs cu atentie intrebarile si raspunsurile primite de celelalte persoane, astfel incat sa evitam repetarea acelorasi intrebari.

3. In functie de numarul intrebarilor adresate pana in ora 16.30 si de complexitatea acestora, raspunsul va fi comunicat pe loc sau ulterior, intr-un timp cat mai scurt".

Regasiti mai jos doua intrebari cu privire la o intreprindere individuala si sediul profesional, precum si referitor la documentele care se depun la ANAF pentru o societate nou-infiintata. De asemenea, prezentam si raspunsurile oferite de ANAF:

Intrebarea nr. 1:

"Avem un I.I. (intreprindere individuala) cu sediul profesional in Ploiesti, al carui titular are domiciliul (din buletin) in Bucuresti. Activitatea o desfasoara la sediul profesional din Ploiesti. In ce localitate trebuie sa se inregistreze la ANAF (dupa ridicarea actelor de constituire de la ONRC)? Care e articolul din legislatie care precizeaza acest lucru?"

Raspunsul oferit de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - ANAF:

Ulterior inregistrarii fiscale la Registrul comertului, aveti obligatia depunerii, in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului, la organul fiscal de domiciliu, respectiv Bucuresti, formularului 220 Declaratia privind venitul estimat/norma de venit, prin care estimati veniturile si cheltuielile ce se vor realiza pentru anul fiscal (art.81 alin.(1) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).

In situatia in care apar modificari fata de inregistrarea la Registrul comertului, ex: daca deveniti angajator sau platitor T.V.A, aveti obligatia depunerii formularului 070 „Declaratie de inregistrare fiscala/ Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere” la organul fiscal in a carui raza va desfasurati activitatea, respectiv Administratia Judeteana a Finantelor Publice Prahova.

Pentru informatii suplimentare puteti apela Call Center-ul la telefon 0314.039.160.


Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii

Declaratia 101. Ghid de completare si depunere 2018
Declaratia 101. Ghid de completare si depunere 2018

Vezi detalii


Declaratia 392 se depune la organul fiscal in a carui raza va desfasurati activitatea, respectiv Administratia Judeteana a Finantelor Publice PRAHOVA.

Intrebarea nr. 2:

"Ce documente se depun la ANAF pentru o societate nou-infiintata (neplatitoare de TVA)? Care sunt termenele de depunere?"

Raspunsul oferit de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - ANAF:


Informatiile de la Oficiul Registrului Comertului sunt transmise electronic catre ANAF.

Doar in situatia in care se modifica datele declarate la registrul comertului aveti obligatia sa depuneti formularul 010 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica" ori de cate ori se modifica datele delcrate anterior (de exemplu: dobandirea calitatii de angajator, inregistrarea ca platitor de accize, inregistrarea ca platitor de TVA etc.

In principiu modificarile ulterioare ale datelor declarate initial trebuie aduse la cunostinta organului fiscal competent, in termen de 30 de zile de la data producerii acestora, dar mai sunt si alte termene in functie de situatia in care va aflati.

De aceea va sugeram sa parcurgeti instructiunile de completare ale formularului 010 pe care le gasiti la urmatorul link https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/dec_010_2014.pdf

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
inregistrare firmaregistrul comertuluiformularul 010intreprindere individuala

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 09 Octombrie 2015


Votati articolul "Inregistrare firma. Sesiune online ANAF: Obligatiile fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului":
Rating:

Nota: 2.63 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Lichidare de firma documente si declaratii

Intrebare: Va rog daca se poate sa ma ajutati cu informati iin ce priveste lichiadrea unei firme: ce acte trebuie sa depun, unde trebuie depuse, ce declaratii mai trebuie depuse.

Multumesc.

Raspuns: In cazul lichidarii unei societati, trebuie sa contactati un lichidator autorizat care va solicita...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 09 Octombrie 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Descarca ultima versiune pentru Declaratia 300

    • Articol actualizat pe 21 februarie 2018: Declaratia 300 a fost actualizata la ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) nr. 591/2017 privind aprobarea modelului si continutului formularului 300 care a aparut in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 94 din 1 februarie 2017.   Ce este declaratia 300? Declaratia 300 reprezinta decontul de taxa...» citeste mai departe aici

  • Se anunta CONCEDIERI in masa! Patronii IMM sunt nemultumiti de cresterea salariului minim si a contributiilor la part time

    • Un antreprenor din doi va face concedieri, conform unui sondaj online la care au participat patronii de firme mici si mijlocii in perioada 7 - 16 februarie 2018. Acesta este efectul majorarii salariului minim pe economie de la data de  1 ianuarie 2018, dar si a obligatiei de plata a contributiilor sociale pentru angajatii care lucreaza part-time la nivelul intreg al salariului minim pe economie. Potrivit Consiliului National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Roma...» citeste mai departe aici

  • Societatile de contabilitate sunt obligate sa aiba un ofiter pentru protectia datelor?

    • In studiul de caz de astazi vom dezbate problema legata de desemnarea unui responsabil cu protectia datelor. Dilema este daca societatile de contabilitate si cu departament de resurse uman, departament care actioneaza conform HG 500 sunt obligate sa angajeze cu contract de munca o persoana pentru protectia datelor cu caracter personal.   Iata raspunsul specialistului! H.G. nr. 905/2017 privind registrul general d...» citeste mai departe aici

  • Regimul fiscal aplicat zilierilor. Noutati 2018

    • Zilierul este o persoana fizica ce are capacitate de munca si care desfasoara activitati necalificate, de obicei cu caracter ocazional, pentru un beneficiar.   Activitatea zilierilor este reglementata de urmatoarele: –  Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata; – Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2011...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X