Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Ce obligatii avem privind depunerea declaratiei 230 in anul 2016?

formularul 230d 230impozitveniturile din salariihg 1/2016formular 230

Regasiti mai jos prevederile legale in vigoare in ceea ce priveste depunerea cererilor privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii si asimilate salariilor (formular 230) din Ordinul presedintelui ANAF nr.4018 din 23 decembrie 2014:

- formularul se completeaza si se depune de catre persoanele fizice;

- contribuabilii care isi exprima aceasta optiune pot solicita directionarea acestei sume catre o singura entitate nonprofit sau unitate de cult;

- termenul de depunere este anual, pana la data de 25 mai a anului urmator celui de realizare a venitului;

- formularul se poate depune: in format hartie, la registratura organului fiscal competent; prin posta, cu confirmare de primire; prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Facem precizarea ca, pentru comunicarea optiunii contribuabililor prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acestia se pot inrola in spatiul privat Virtual pe pagina de internet www.anaf.ro, de unde, dupa inregistrare, isi pot exprima on-line optiunea privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii si asimilate salariilor, accesand sectiunea Declaratii - Completare declaratii - D230.

Prin aceasta modalitate de depunere a cererilor, se elimina timpul consumat pentru deplasarea la sediile unitatilor fiscale, se evita aglomeratia la ghiseele institutiei ori eventualele costuri generate de transmiterea cererilor prin posta cu confirmare de primire si, mai ales, se elimina riscul ca datele cu caracter personal sa fie folosite abuziv de persoane rau intentionate, fapt ce ar conduce la sesizarea organelor de urmarire penala.

Important! Potrivit Hotararii Guvernului nr.1/2016 (HG 1/2016) privind normele de aplicare a Codului fiscal, categoria entitatilor nonprofit care pot beneficia de aceasta facilitate cuprinde: asociatiile, fundatiile, organizatiile sindicale, patronatele, camerele de comert, partidele politice, asociatiile de proprietari, casele de ajutor reciproc ale salariatilor, in masura in care, potrivit legilor proprii de organizare si functionare, desfasoara activitati nonprofit, iar sumele primite din impozit sunt folosite in acest scop.


Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii


Sursa: AJFP Valcea

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
formularul 230d 230impozitveniturile din salariihg 1/2016formular 230

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 24 Februarie 2016


Votati articolul "Ce obligatii avem privind depunerea declaratiei 230 in anul 2016?":
Rating:

Nota: 4.7 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Se poate face o modificare a deciziei inventar ?

Intrebare: Va rog sa va spuneti parerea despre faptul ca:

- Consiliul de administratie al unei institutii publice
poate modifica o Decizie interna
prin care a fost numita o comisie de inventariere bunuri,
in sensul sa fie inlocuit unul din membrii comisiei
daca acesta aduce o dovada medicala de la medicul de familie ?
sau ar trebui ca dovada medicala sa fie de la medicul de medicina muncii ?
si ce ar trebui sa se scrie in acea dovada medicala,
astfel incat salariatul sa fie inlocuit cu un altul ?

Raspuns: Comisia de inventariere numita prin decizie se poate modifica doar in conditii exceptionale,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Februarie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile