Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Inregistrarile aferente unei agentii imobiliare

Intrebare:

Care sunt inregistrarile aferente unei agentii imobiliare?

Ce impozite se platesc, fiind microintreprindere?

Valoarea tranzactiilor efectuate, se inregistreaza ?

Raspuns (dat in ianuarie 2007):

Conform clasificarii CAEN agentiile imobiliare presteaza servicii de intermediere pentru cumpararea, vanzarea sau inchirierea bunurilor imobiliare si deci realizeaza venituri din servicii. Agentiile imobiliare inregistreaza in contabilitate valoarea serviciului de intermediere nu si valoarea tranzactiei.

De exemplu daca o agentie imobiliara realizeaza venituri din intermedierea vanzarii unui imobil in valoare de 400.000 RON, iar comisionul perceput de agentie este de 3% plus T.V.A. din valoarea imobilului deci 400.000 x 3% = 12.000. Inregistrarea in contabilitate este urmatoarea:

4111”Clienti “ = 704 “Venituri din lucrari executate si 12.000    RON

                                    servicii prestate”

4111”Clienti “ = 4427 “TVA colectata “ 2.280 RON

Pentru anul 2007 cota de impozit pentru veniturile realizate de microintreprinderi este de 2%. In cazul nostru daca firma nu a mai realizat alte venituri impozitul pe venitul microintreprinderilor este 2% x 12.000= 240 RON.

Inregistrarea in contabilitate este urmatoarea :


Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii


698 “Cheltuieli cu impozitul pe venit” = 4418. “Impozitul pe venit” 240 RON

De asemenea avand in vedere ca o microintreprindere are minim un salariat mai trebuiesc inregistrate si cheltuielile cu salariile precum si celelalte cheltuieli cu utilitatile, chiria, telefoanele etc. pe care le are firma dumneavoastra.

Atentie insa la cifra de afaceri deoarece daca in cursul unui an fiscal o microintreprindere realizeaza venituri mai mari de 100.000 euro sau ponderea veniturilor realizate din consultanta si management in veniturile totale este de peste 50% inclusiv, aceasta va plati impozit pe profit luand in calcul veniturile si cheltuielile realizate de la inceputul anului fiscal, fara posibilitatea de a mai beneficia pentru perioada urmatoare de prevederile prezentului titlu. Calculul si plata impozitului pe profit se efectueaza incepand cu trimestrul in care s-a depasit plafonul de 100.000 euro sau ponderea veniturilor realizate din consultanta si management in total venituri este de peste 50% inclusiv.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Aprilie 2007


Votati articolul "Inregistrarile aferente unei agentii imobiliare":
Rating:

Nota: 3.9 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Microintreprindere -numar angajati

Intrebare: Buna ziua,

In cazul unei microintreprinderi cu 3 angajati, 2 cu norma intreaga si 1 cu timp partial de o ora pe saptamana, trebuie sa-mi schimb vectorul fiscal???? pt.TVA si 394????

Cati angajati poate avea o microintreprindere?????


multumesc

Raspuns: Vectorul fiscal se modifica in cazul unor mentiuni privind schimbarea regimului de impozitare,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Aprilie 2007 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X