Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Ce masuri a pregatit ANAF pentru Declaratia 088 in varianta simplificata?

declaratia 088formularul 088anafsimplificareformulare

Asa cum v-am anuntat si cu alte ocazii, mai multe modificari au fost anuntate in ultimele trei luni pentru Formularul 088. Declaratia a suferit deja unele modificari la cererea mediului de afaceri, insa autoritatile au anuntat recent noi simplificari.

Comisia de taiat hartii a reprezentat unul dintre principalele instrumente care au sprijinit mediul de afaceri sa transmita concretizat modificarile pe care si le doresc cel mai mult pentru simplificarea birocratiei, iar o reducere a numarului de criterii si cerinte din Declaratia 088 s-a numarat printre subiectele cele mai frecvente.

Prin urmare, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a anuntat ca va continua simplificarea Declaratiei 088 prin diminuarea numarului de intrebari si eliminarea obligatiei de a anexa sapte tipuri de documente: act privind sediul social, act privind sediul secundar, act privind domiciliul fiscal, contract de munca, adeverinta de venit, extras de cont si diploma de studii, se arata intr-un comunicat transmis de institutie.

„incadrarea veniturilor administratorilor in categorii generice fara precizarea sumelor si facilitarea declararii situatiilor de insolventa accentueaza caracterul simplificat al noii Declaratii 088. Astfel, daca in prezent formularul contine 20 intrebari si este necesara anexarea a 11 tipuri de documente in total, incepând cu 1 iulie 2016 Declaratia 088 va avea 13 intrebari, fiind necesara anexarea a doar patru tipuri de documente in total”, se arata in comunicatul citat de Money.ro.

 

De asemenea, se precizeaza ca informatiile rezultate din Declaratia 088 sunt analizate doar agregat, in ansamblul lor, "printr-un algoritm informatic automatizat, iar evaluarea izolata a unui singur criteriu, precum nivelul studiilor, este irelevanta pentru atribuirea codului de TVA".


Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii



Sursa de mai sus reaminteste ca la 11 mai a fost publicat de catre ANAF proiectul initial al Declaratiei 088 si ca  ANAF a intensificat procesul de solutionare a problemelor tehnice care reprezentau obstacole in calea unui schimb eficient de informatii intre institutii.

La acest moment se efectueaza o procedura care sa permita reducerea numarului de formulare preluarea informatiilor din D088 si in alte declaratii si formulare obligatorii.
 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
declaratia 088formularul 088anafsimplificareformulare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 27 Iunie 2016


Votati articolul "Ce masuri a pregatit ANAF pentru Declaratia 088 in varianta simplificata?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Fond de conservare si regenerare a padurilor

Intrebare: Bună ziua,
Conform art 33 din Legea 46 Codul Silvic ,administratorul unei păduri- Ocol Silvic- a depus într-un cont de depozit suma aferentă fondului de regenerare a pădurii.
Contul de depozit este pe numele administratorului.
În acest caz proprietarul, persoană juridică- poate înregistra suma ca o creanță imobilizată , în corespondență cu un cont de disponibil - chiar dacă extrasul de cont nu este pe numele lui ?

Raspuns: Se inregistreza ca o creanta dar daca nu este perceputa ca o garantie contractuala cu clauza...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 27 Iunie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile