Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

MFP propune schimbare caselor de marcat vechi cu aparate de generatie noua pana 1 noiembrie 2017

aparate marcat electronicejurnal electronic1 noiembrie 2017certificatul atestare fiscala

Ministerul Finantelor Publice continua procesul de transparenta si propune schimbarea caselor de marcat vechi cu aparate de generatie noua, echipate cu jurnal electronic.

Masurile propuse de catre Ministerul Finantelor Publice, prin modificarea Ordonantei de urgenta nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, au creat premisele inlocuirii treptate a aparatelor de marcat electronice fiscale echipate cu role jurnal pe suport de hartie, cu aparate de generatie noua, echipate cu jurnal electronic. Scopul este acela de a putea transmite date fiscale in regim online catre sistemul informatic al ANAF.

Pentru ca activitatea operatorilor economici sa nu fie perturbata, acestia urmeaza sa se doteze cu aparate de marcat electronice fiscale atapizat, pana la data de 1 noiembrie 2017.

Masurile vin in sprijinul debirocratizarii, urmaresc reducerea evaziunii fiscale, precum si cresterea nivelului de fiscalizare si o imbunatatire a executiei veniturilor bugetare.

Principalele modificari propuse sunt:

• Stabilirea conditiilor tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca aparatele de marcat electronice fiscale dotate cu jurnal electronic, pentru a putea fi supuse autorizarii;

• Implementarea Registrului national de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judete si in Bucuresti;

• Eliminarea obligatiei contribuabilului de a solicita si obtine de la organul fiscal certificatul de atestare fiscala, in vederea obtinerii autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale, documentul urmand a fi solicitat de catre directia de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor Publice cu atributii de management al domeniilor reglementate specific;

• Majorarea termenul de valabilitate a autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale de la 2 respectiv 3 ani in prezent, la 5 ani;


 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017

Vezi detalii

PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017

Vezi detalii


• Introducerea prevederilor privind conectarea la distanta a aparatelor de marcat electronice fiscale dotate cu jurnal electronic, in vederea transmiterii datelor fiscale catre sistemul informatic al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Sursa: MFP

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Iulie 2016


Votati articolul "MFP propune schimbare caselor de marcat vechi cu aparate de generatie noua pana 1 noiembrie 2017":
Rating:

Nota: 2.36 din 5 din 7 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Reevaluare constructii

Intrebare: Firma a cumparat o constructie cu teren la valoarea de 100.00 lei .Pe factura nu a fost defalcata valoarea constructiei de teren si le-am inregistrat pe cont 212.Se face reevaluarea cladirii si se stabileste o valoare de 80.000 lei cu specificatia ca valoarea reevaluata nu cuprinde valoarea terenului. Pot sa trec valoarea terenului de 20.000 lei pe 2111 si la valoarea cladirii sa vin cu 80.000 lei,
Daca da pot sa fac inregistrarea :2111=212 20.000 lei?
Multumesc.

Raspuns: Nu. acestea trebuiau evidentiate la achizitie.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Iulie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Specializarea in domeniul contabil reprezinta cheia pentru a genera crestere si profit. Cum sa ne recuperam succesul din trecut

    • Ce ar trebui sa faca firmele de contabilitate pentru a obtine o crestere sustenabila si un profit semnificativa intr-un mediu din ce in ce mai standardizat? Veti regasi in acest material un exemplu de mesaj de vanzare pe care il puteti folosi pentru firma dumneavoastra de contabilitate sau in calitate de profesionist independent. In plus, va dam cateva exemple de intrebari care va pot ajuta sa va repozitionati in piata si sa atrageti clienti mai multi. In ultimii ani, din ...» citeste mai departe aici

  • Sfaturi pentru un contabil incepator: Cum sa dati startul intr-o cariera de succes

    • In 2017, se discuta din ce in ce mai mult, atat la nivel national, dar mai ales international, ca un profesionist contabil trebuie sa devina cu mult mai creativ in relatia pe care o desfasoara cu o firma sau cu un client. Vorbim de asumarea unor noi roluri: de sfatuitor, de partener pe drumul care ajuta la dezvoltarea afacerii, de om de incredere, de consultant si de profesionist care are rabdare sa explice si sa-si sprijine clientii in lupta cu legislatia complicata si obligatiile nenumarate...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza continutul unor acte administrative fiscale in vederea administrarii impozitului pe venit

    • ANAF actualizeaza continutul unor acte administrative fiscale emise de organele fiscale in derularea procedurilor pentru administrarea impozitului pe venit, in urma modificarilor legislative aduse titlului IV "Impozitul pe venit" al Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, Normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr.1/2016, precum si a Legii nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala. In ceea ce priv...» citeste mai departe aici

  • Dividende si lipsa lichiditati societate. Ce restrictii pot exista?

    • In cazul urmator, avem o societate platitoare de TVA si impozit pe microintreprindere care vrea sa ridice dividende aferente anului 2016. In cazul in care societatea nu dispune de lichiditati, vom vedea daca poate sa le ridice si peste un an sau doi, precum si care este data limita pentru ridicare. Se mentioneaza ca se plateste impozitul pana in 25 ianuarie 2018. In cazul in care dividendele distribuite nu sunt achitate pana la data de 31 decembrie a anului in care au fost distribui...» citeste mai departe aici

  • Vanzare teren si achizitie imobil. Ce prevederi legate de taxarea inversa se vor aplica?

    •   Vom analiza, prin cele ce urmeaza, situatia in care o societate, microintreprindere, vinde un teren inregistrat in contabilitate la valoarea de 74.000 lei la valoarea de 1 milion euro + TVA si achizitioneaza o cladire de la acelasi partener la valoarea de 700.000 euro + TVA. Stabilim daca se emite factura pe toata valoarea terenului cu taxare inversa. De asemenea, vom vedea daca intra valoarea acestei facturi in baza de impozitare la impozit microintreprindere. In c...» citeste mai departe aici

  • Livrare apartamente. Ce regim TVA aplicam?

    • In cazul urmator, avem o societate comerciala inregistrata in scopuri de TVA in Romania care livreaza catre o alta persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA in Romania apartamente dintr-un bloc nou construit, inclusiv locuri de parcare. Stabilim astfel daca pentru vanzarea de mai sus se aplica taxarea inversa sau se colecteaza 19% TVA. Prima analiza pe care trebuie sa o parcurgeti este de a stabili daca imobilele sunt considerate constructii noi. Aceasta deoarece art. 292 ali...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X