Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Analiza zilei: Procedura prin care organizatorii de nunti si botezuri pot solicita alte plafoane pentru incasarile in numerar

incasari numerarOMFP 1265/2016organizare de nunti si botezuriPlafonul de incasari in numerar

Conform modificarilor aduse Legii 70/2015, incepand cu data de 1 august 2016, pentru operatiunile de incasari in numerar pe zi, de la persoane fizice, organizatorii de nunti si botezuri, pot solicita organului fiscal central competent in administrarea obligatiilor lor fiscale aprobarea unui alt plafon de incasari decat plafonul zilnic de 10.000 lei de la o persoana pentru serviciile legate de aceste evenimente.



Prin OMFP 1265/2016 a fost aprobata procedura prin care organizatorii de nunti si botezuri pot solicita alte plafoane pentru incasarile in numerar.

Conform acestei proceduri, persoanele care dispun de sali sau alte spatii, autorizate potrivit legii, in care se pot organiza nunti si botezuri, pentru operatiunile de incasari in numerar pe zi, de la persoane fizice, pentru serviciile legate de aceste evenimente, pot solicita organului fiscal central competent in administrarea obligatiilor lor fiscale printr-o cerere, aprobarea unui alt plafon de incasari mai mare de 10.000 lei. In cerere organizatorii de evenimente propun plafonul de incasari in numerar aferent serviciilor de organizare de nunti si botezuri.

Cererea, al carui model se regaseste in anexa nr. 1 la ordin, se poate depune la registratura organului fiscal competent sau se poate comunica prin posta, cu confirmare de primire. Cererea va fi insotita de:

a) documentul de proprietate sau folosinta a spatiului/spatiilor in care se desfasoara evenimentul/evenimentele;


b) declaratia pe propria raspundere a detinatorului spatiului/spatiilor/folosit/folosite, cu destinatie de organizare de evenimente, cu privire la suprafata si capacitatea acestuia/acestora (numarul maxim de mese/scaune), insotita de autorizatia de functionare pentru spatiile respective;


Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Top 100 de spete fiscal-contabile 2017
Top 100 de spete fiscal-contabile 2017

Vezi detalii

Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii



c) situatia incasarilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni conform anexei nr. 2 la ordin. In cazul organizatorilor de evenimente care nu au incasari pentru o perioada anterioara de 12 luni, depun situatia incasarilor pentru perioadele pentru care au avut asemenea evenimente, dar nu mai putin de 2 evenimente;

d) copii ale facturilor emise in baza contractelor de furnizare a serviciilor, pentru perioada pentru care se intocmeste situatia prevazuta la lit. c).

e) orice alte documente relevante in sustinerea cererii.



Plafonul de incasari in numerar solicitat se stabileste de organul fiscal competent, in functie de nivelul maxim al incasarilor aferent unui eveniment din totalul evenimentelor organizate in perioada de 12 luni pentru care se intocmeste situatia incasarilor pentru fiecare eveniment.

Cererea se solutioneaza de catre organul fiscal prin emiterea unei decizii de aprobare sau unei decizii de respingere a cererii, in cazul in care nu se justifica aprobarea cererii altui plafon de incasari sau cand nu sunt depuse documentele ce trebuiesc anexate cererii. Emiterea unei decizii de respingere nu are ca efect pierderea dreptului de a depune o noua cerere. Impotriva deciziilor de respingere organizatorii de evenimente pot formula plangere prealabila in conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

Plafonul aprobat poate fi reinoit la expirarea perioadei de valabilitate a deciziei sau poate fi modificat ori de cate ori organizatorul apreciaza ca se impune modificarea acestuia.

Reinnoirea plafonului de incasari se poate solicita cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei de valabilitate a Deciziei de aprobare a plafonului de incasari in numerar. In cazul in care organizatorul de astfel de evenimente doreste reinnoirea plafonului de incasari depune cerere de reinnoire a plafonului de incasari in numerar, insotita de situatia incasarilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni.

Pentru modificarea plafonului, organizatorul poate depune o cerere ori de cate ori apreciaza ca se impune modificarea acestuia.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 12 August 2016


Votati articolul "Analiza zilei: Procedura prin care organizatorii de nunti si botezuri pot solicita alte plafoane pentru incasarile in numerar":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Ce sume se pot recupera, ca si cheltuieli de judecata ?

Intrebare: Va rog sa imi spuneti:
- ce sume se pot recupera, ca si cheltuieli de judecata ?
- ce intra in cheltuielile de judecata ?

In dosarul penal impotriva a 2 salariati,
deschis ca urmare a unor cercetari in baza unei reclamatii
facute de catre 1 salariat,
unitatea noastra - a avut calitatea de parte civila vatamata.

Acum, la ultimul termen de judecata,
unitatea noastra trebuie sa ceara cheltuieli de judecata.

In timpul derularii procesului penal,
unitatea noastra a facut unele cheltuieli,
cu expertiza contabila, a solicitat copii de pe inscrisuri aflate la dosar, ...

Va rog sa imi spuneti daca
instanta penala va lua in calcul ca si cheltuieli de judecata
si sumele de bani - reprezentand cval unor copii
dupa iscrisurile de la dosarul penal, solicitate de unitatea noastra ?

Copiile solicitate au fost Declaratii ale martorilor,
o Incheiere de sedinta primita pe suport audio
Raspunsuri /sau Rapoarte de constatare ale Politiei,
Rechizitoriul sau alte raspunsuri ale Parchetului.

Raspuns: Va multumesc foarte mult pentru raspuns !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 12 August 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile