Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Alocare numere facturi si OMFP 2634/2015. Cum procedam?

alocare numere facturifacturaredocumente financiar-contabileomfp 2634/2015

In randurile de mai jos, avem ca subiect o societate care are o platforma autoutilizata pentru tractarea autoturismelor avariate. Majoritatea facturilor se emit la sfarsitul zilei sau la sfarsitul lunii pentru clientii cu care exista contract, dar sunt si facturi care se emit pe loc de catre conducatorul auto clientilor ocazionali (persoane juridice) fiind scrise de acesta "de mana". Se doreste ca facturile care nu sunt emise pe loc sa fie emise pe calculator deoarece sunt mai numeroase, clientii prefera un format electronic.

Se pot utiliza doua serii diferite de facturi criteriul fiind unele "de mana" altele emise cu sisteme electronice?

La pct. 24 din OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, se prevede ca:

"24. Entitatile vor asigura un regim intern de numerotare a documentelor financiar-contabile, astfel:
- persoanele care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii vor desemna, prin decizie interna scrisa, o persoana sau mai multe, dupa caz, care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente;

- fiecare document va avea un numar de ordine sau o serie, dupa caz, numar sau serie ce trebuie sa fie secvential(a), stabilit(a) de entitate. In alocarea numerelor se va tine cont de structura organizatorica, respectiv gestiuni, puncte de lucru, sucursale etc.;

- entitatile vor emite proceduri proprii de stabilire si/sau alocare de numere ori serii, dupa caz, prin care se va mentiona, pentru fiecare exercitiu financiar, care este numarul sau seria de la care se emite primul document."

Prin urmare aveti posibilitatea alocarii numerelor de facturi in functie de necesitati, respectiv o serie pentru facturile de la sediul firmei si o alta pentru facturile care se intocmesc manual.
 


Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii

Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii


Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Hristu - Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
alocare numere facturifacturaredocumente financiar-contabileomfp 2634/2015

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 August 2016


Votati articolul "Alocare numere facturi si OMFP 2634/2015. Cum procedam?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Eliberare materiale fara acte contabile

Intrebare: - institutie publica
- domnul director a incheiat un Contract civil
cu o persoana fizica - pt. a se ocupa de:
administrarea, ntreţinerea şi conservarea n parametrii optimi de funcţionare a bunurilor imobile, respectiv clădirile şi suprafeţele de teren aparţinnd institutiei.

- fara acordul directorului si fara nici un act contabil,
acest domn a scos din magazia institutiei niste materiale lemnoase
si le-a dat unui angajat al institutiei
pt. a le folosi acasa pt. foc.

Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti:
1. - ce masuri pot fi luate impotriva acestui domn ?
2. - dar impotriva salariatului ?

Raspuns: Atunci este furt calificat, cu dovezi video.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 August 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!