Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Transfer produse intre depozite. Ce documente justificative sunt necesare?

transfer produsedepoziteomfp 26342015nirtransfer gestiunedocumente justificative

In randurile de mai jos, vom vedea care sunt documentele justificative necesare in cazul unei societati X cu depozite in mai multe locatii, iar intre aceste depozite se realizeaza transfer de produse. Astfel, vom vedea daca in cazul acestor transferuri este obligatorie intocmirea NIR-ului la depozitul primitor.

Conform prevederilor din Ordinul 2634/2015, NIR este obligatoriu in urmatoarele cazuri:
- bunurilor materiale cuprinse intr-o factura sau aviz de insotire a marfii, care fac parte din gestiuni diferite;
- bunurilor materiale primite spre prelucrare, in custodie sau in pastrare;
- bunurilor materiale procurate de la persoane fizice;
- bunurilor materiale care sosesc neinsotite de documente de livrare;
- bunurilor materiale care prezinta diferente la receptie;
- marfurilor intrate in gestiunile la care evidenta se tine la pret de vanzare

In alte cazuri decat cele mentionate mai sus, receptia si incarcarea in gestiune, dupa caz, si inregistrarea in contabilitate se fac pe baza documentului de livrare care insoteste transportul (factura, avizul de insotire a marfii etc.).

Asadar, in situatia in care se transfera bunuri intre gestiuni diferite in baza notei de transfer va recomandam sa intocmiti NIR.


PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii


Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Irina Coma - Consultant fiscal, expert contabil si auditor

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
transfer produsedepoziteomfp 26342015nirtransfer gestiunedocumente justificative

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 23 August 2016


Votati articolul "Transfer produse intre depozite. Ce documente justificative sunt necesare?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Exista sau nu prejudiciu ?

Intrebare: Buna seara !

La termenul de judecata din Dosarul Penal
in care fosta conducere a fost acuzata de coruptie,
si in care s-a pus problema legalitatii achizitiei bunurilor culturale muzeale si existentei unui prejudiciu pentru institutie,
procurorul a cerut neadministrarea Expertizei muzeografice si Expertizei contabile
solicitate de institutie,
ca nefiind utile,
intrucat acesta a considerat ca:
1. - in Rechizitoriul - procurorului
si in Concluziile - procurorului de la instanta de Fond (de la Judecatorie - Sectia Penala )
s-a considerat ca prejudiciul suferit de institutie
il reprezinta valoarea integrala a bunurilor,
2. - nu exista experti care sa expertizeze bunurile culturale muzeale din Dosarul Penal,
3. - prin Obiectivele de Expertize nu s-a cerut ceva nou de catre institutie,

dar, curios este ca
procurorul a spus ca, in urma achizitiei bunurilor culturale muzeale facute,
- institutia nu a suferit nici un prejudiciu,
ci, dimpotriva, s-a imbogatit....

cum adica ?

- daca bunurile sunt bunuri de inventar,
- daca sunt bunuri care figureaza ca fiind din aur /argint /metale semipretioase, iar in urma unei Expertize ANPC s-au dovedit a fi confectionate din metal comun,
- daca sunt bunuri lipsa la Inventar,
- daca sunt bunuri care nu au intrat niciodata in institutie ?
...... nu exista prejudiciu ?
sau procurorul a omis aceste aspecte ?


In Concluziile scrise,
ce va trebui sa scrie /sa ceara institutia ?

Raspuns: Contractul de prestari servicii cu expertul nu poate fi anulat decat daca se incadreaza in situatia...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 23 August 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cota TVA pentru livrarile de cereale. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Incepand cu data de 1 ianuarie 2017, cota standard TVA este 19% se aplica asupra bazei de impozitare pentru operatiunile impozabile care nu sunt scutite de taxa sau care nu sunt supuse cotelor reduse. Cota redusa de 9% se aplica asupra bazei de impozitare pentru prestarile de servicii si/sau livrarile de bunuri prevazute la art. 291 alin. (2) din Codul fiscal. ...» citeste mai departe aici

  • Incasari in numerar. Cum se aplica Legea 70/2015?

    • Vom dezbate astazi un studiu de caz legat de modul in care se aplica Legea 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări i plăţi în numerar i pentru modificarea i completarea OUG nr. 193/2002 - introducerea sistemelor moderne de plată. Spre exemplu, in cazul unei facturi a carei valoare este de 7.000 cand exista o incasarea in numerar de 5.000 poate fi si ea la randul ei fractionata in doua sa...» citeste mai departe aici

  • Ministerul Finantelor Publice a lansat titlurile de stat cu dobanda de 5% pentru populatie

    • Ministerul Finantelor Publice lanseaza prima emisiune de titluri de stat in cadrul Programului Tezaur - editia CENTENAR, cu valoare de 1 leu, dobanda de 5% si scadenta la cinci ani, destinate exclusiv populatiei, anunta institutia printr-un comunicat.    Titlurile pot fi cumparate de catre persoanele fizice rezidente care au implinit varsta de 18 ani la data efectuarii subscrierii, iar veniturile obtinute sunt neimpozabile. Titlurile de stat p...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X