Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Bucurestenii pot plati de acum cu cardul la ANAF. Lista sedii cu POS

plata card anaflista sedii posministerul finantelor publicetrezoreriecardul bancar ghiseu

Ministerul Finantelor Publice si Agentia Nationala de Administrare Fiscala vin in sprijinul contribuabililor si continua procesul de modernizare si de simplificare a platii taxelor si impozitelor fiscale si nefiscale.

Persoanele fizice din Municipiul Bucuresti si din Judetul Ilfov vor putea plati cu ajutorul cardului bancar la ghiseu, incepand din 29 august 2016.

In acest scop, au fost instalate 37 de POS-uri, in 21 de sedii care apartin Administratiilor Sectoarelor 1-6 ale Finantelor Publice, Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti si unitatilor de trezorerie suboordonate (Trezoreriile Statului - Sectoarele 1-6 si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Judetului Ilfov).

Lista cu sediile unitatilor fiscale din Municipiul Bucuresti si judetul Ilfov unde au fost instalate terminale POS:

Administratia Sectorului 1 a Finantelor Publice - Sediul din Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 9-13, Sector 1;
Administratia Sectorului 2 a Finantelor Publice – Sediul din strada C.A. ROSETTI 39, Sector 2;
Administratia Sectorului 2 a Finantelor Publice – Sediul din strada AVRIG 63, Sector 2;
Administratia Sectorului 3 a Finantelor Publice - Sediul din strada Calea Mosilor, nr. 156, Sector 2;
Administratia Sectorului 3 a Finantelor Publice - Sediul din strada Lucretiu Patrascanu, nr. 10, Sector 3;
Administratia Sectorului 4 a Finantelor Publice - Sediul din strada Cutitul de Argint Nr.7, Sector 4;
Administratia Sectorului 4 a Finantelor Publice - Sediul din strada Constantin Brancoveanu nr.2, Sector 4;
Administratia Sectorului 5 a Finantelor Publice - Sediul din Calea 13 Septembrie nr. 164, Sector 5;


50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii

Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii



Administratia Sectorului 6 a Finantelor Publice – Sediul din strada Popa Tatu nr. 7, Sector 1;
Serviciul Fiscal Orasenesc Buftea – Sediul din str.Mihai Eminescu, nr.1, Oras Buftea, Judetul Ilfov;
Serviciul Fiscal Orasenesc Bragadiru – Sediul din Soseaua Alexandriei nr.271 , Oras Bragadiru, Judetul
Ilfov

Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti - Sediul din Splaiul Unirii nr.6-8,
Sector 4, Bucuresti;
Trezoreria Statului Sector 1 – Sediul din Str. Londra nr.10, Sector 1, Bucuresti;
Trezoreria Statului Sector 2 – Sediul din B-dul Ferdinand 89 A, Sector 2, Bucuresti;
Trezoreria Statului Sector 3 – Sediul din Str. Ciresului, nr. 6, Sector 2, Bucuresti;
Trezoreria Statului Sector 4 - Sediul din Pieptanari Nr.31, Sector 4, Bucuresti;
Trezoreria Statului Sector 5 - Sediul din B-dul Natiunile Unite nr. 6-8 Sector 5, Bucuresti;
Directia Pasapoarte Bucuresti – Sediul din Soseaua Pipera, nr 49, Sector 2;
Trezoreria Statului Sector 6 – Sediul din Calea Giulesti nr. 3, Sector 6, Bucuresti;
Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Judetului Ilfov - Sediul din Str.Lucretiu Patrascanu ,
nr.10, Sector 3;

Directia Pasapoarte Ilfov – Sediul din Soseaua Pipera, nr 49, Sector 2.

Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 01 Septembrie 2016


Votati articolul "Bucurestenii pot plati de acum cu cardul la ANAF. Lista sedii cu POS":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Venituri din organizare evenimente

Intrebare: Cum se inregistreaza veniturile obtinute la o firma de organizare evenimente din taxa de participare. Persoanele juridice au primit factura, persoanele fizice au primit chitanta. Era o procedura mai simpla sa se vanda bilete? Cum se aproba acest lucru si de catre cine?

Raspuns: Avand in vedere Art. 1.alin. (1) OUG nr. 28/1999 operatorii economici care efectueaza livrari de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 01 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Ce contributii si impozite datoreaza un PFA in 2018?

    • Noile modificari aduse de OUG 79/2017 nu mai scutesc PFA-urile de la plata CAS si CASS daca obtin si venituri din salarii, asa cum se preciza initial in proiect.  Astfel, in 2018, PFA-urile, PFI-urile, II-urile, IF-urile si profesiile liberale sunt obligate la plata CAS (contributie la pensie) daca au obtinut anul anterior un venit net mai mare decat 12 salarii brute pe economie (venit net de 22.800 lei in 2017). In ce priveste impozitul pe venitul obtinut din activit...» citeste mai departe aici

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Cod Fiscal 2017 vs. Cod Fiscal 2018. Modificari aduse de OUG 79/2017

    • Regasiti mai jos un tabel comparativ intre Codul fiscal inainte de OUG 79/2017 si modificarile aduse de noua ordonanta.  Va reamintim ca Ordonanta de Urgenta nr. 79/2017  pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a  fost publicata in Monitorul Oficial nr. 885 din 10 noiembrie 2017. TITLUL I - DISPOZITII GENERALE  TEXT VECHI (2) Contributiile sociale obligatorii reglementate prin prezentul cod sunt urma...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • OPANAF 3159/2017: Procedura de solutionare a cererilor de rambursare a TVA, formulate de persoane impozabile neinregistrate

    • In Monitorul Oficial nr. 892 din 14 noiembrie 2017 a fost publicat Ordinul presedintelui ANAF nr. 3159 din 1 noiembrie 2017 pentru aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adaugata formulate de catre persoane impozabile neinregistrate si care nu sunt obligate sa se inregistreze in scopuri de TVA in Romania, nestabilite pe teritoriul Uniunii Europene, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare. - Potrivit prevederilor ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X