Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

ANAF anunta ca dispar toate declaratiile pe hartie din 2017

declaratii fiscaleanafdeclaratii electronicecertificat digital calificatdragos doros

Incepand cu 2017, avem sanse sa nu mai depunem la ANAF declaratii tiparite. Agentia Nationala de Administrare Fiscala are in vedere inlocuirea tuturor declaratiilor care inca se mai depun si in format tipari cu inlocuirea declaratiilor electronice.

"Vom incepe in aceasta toamna o campanie de informare a contribuabililor privind depunerea electronica a declaratiilor. De la 1 ianuarie 2017, ii vom anunta ca nu mai primim declaratii pe hartie, ci doar online. Din septembrie, la termenele de depunere (data de 25 ale lunii n.r.), vom distribui la ghisee fluturasi in care le vom arata ce optiuni exista", a declarat, pentru Profit.ro, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Dragos Doros.

Potrivit informatiilor oferite de acesta pentru aceeasi sursa, in momentul de fata, circa 85% dintre contribuabili isi depun declaratiile online.

"Exista o retinere a unor contribuabili fata de sistemul online pe care o observam si in cazul unor declaratii care, desi se pot transmite electronic, sunt, in continuare, depuse in format de hârtie. Chiar si in Bucuresti, exista oameni care prefera sa vina la ghisee, iar in unele judete aproape 40% opteaza pentru aceasta varianta. In primul rând, scapam toti de cozile de la ghisee si, in al doilea rând, descarcam personalul de munca de prelucrare, pentru ca informatiile furnizate in declaratii trebuie introduse in sistem de functionari ANAF".


 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii


Acesta a mai amintit ca exista posibilitatea ca o anumita categorie de contribuabili sa vada schimbarea ca pe un disconfort, precizand insa ca aceasta reforma trebuie facuta.

In prezent, declaratiile fiscale pot fi depuse online folosind un certificat digital calificat emis de un furnizor acreditat. De asemenea, ANAF pune la dispozitia persoanelor fizice aplicatia Spatiul Privat Virtual (SPV) pentru depunerea declaratiilor.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 08 Septembrie 2016


Votati articolul "ANAF anunta ca dispar toate declaratiile pe hartie din 2017":
Rating:

Nota: 3.06 din 5 din 9 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Recuperare prejudiciu pe cale civila

Intrebare: Buna seara !

Va rugam din suflet sa ne ajutati cu niste sfaturi
in cazul urmator:

Comisia de audit a dat ca masuri directorului instituției noastre sa recupereze prin proces civil prejudiciul cu care instituția s-a constituit parte civilă în procesul penal. Acum va urma sa se judece apelul.
La penal urmeaza a se judeca apelul.
La judecatorie s-a dat achitarea vinovatilor si s-a respins cererea institutiei
prin care s-a constituit parte civila.

De aceea, Comisia de audit a dat ca masuri
ca directorul instituției noastre sa recupereze prin proces civil prejudiciul,
pentru ca acea comisia a spus ca
daca nu se va incerca toate caile legale
i se vor imputa directorului prejudiciul ....

Faptele sunt din anul 2005, dar și din anul 2007.

Înainte de a da în judecată, directorul vrea sa numească o comisie care sa conlucreze cu juristul instituției.
Va rog sa îmi spuneti:
- ce pregătiri trebuiesc înainte de proces ? Ce ar trebui să facă această comisie ? Ce raport și ce cercetări ar trebui să facă ?
- juristul ce ar trebui să le ceara celor din comisie ?
Ce sa îi pună la dispoziție pentru procesul civil ?

Se va mai putea angaja raspunderea civila a vinovatilor
in civil ?

Raspuns: Poate ca fostul contabil nu a indicat corect prejudiciul, dar nu a fost admisa nici expertiza...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 08 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X