Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

ANAF anunta ca dispar toate declaratiile pe hartie din 2017

declaratii fiscaleanafdeclaratii electronicecertificat digital calificatdragos doros

Incepand cu 2017, avem sanse sa nu mai depunem la ANAF declaratii tiparite. Agentia Nationala de Administrare Fiscala are in vedere inlocuirea tuturor declaratiilor care inca se mai depun si in format tipari cu inlocuirea declaratiilor electronice.

"Vom incepe in aceasta toamna o campanie de informare a contribuabililor privind depunerea electronica a declaratiilor. De la 1 ianuarie 2017, ii vom anunta ca nu mai primim declaratii pe hartie, ci doar online. Din septembrie, la termenele de depunere (data de 25 ale lunii n.r.), vom distribui la ghisee fluturasi in care le vom arata ce optiuni exista", a declarat, pentru Profit.ro, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Dragos Doros.

Potrivit informatiilor oferite de acesta pentru aceeasi sursa, in momentul de fata, circa 85% dintre contribuabili isi depun declaratiile online.

"Exista o retinere a unor contribuabili fata de sistemul online pe care o observam si in cazul unor declaratii care, desi se pot transmite electronic, sunt, in continuare, depuse in format de hârtie. Chiar si in Bucuresti, exista oameni care prefera sa vina la ghisee, iar in unele judete aproape 40% opteaza pentru aceasta varianta. In primul rând, scapam toti de cozile de la ghisee si, in al doilea rând, descarcam personalul de munca de prelucrare, pentru ca informatiile furnizate in declaratii trebuie introduse in sistem de functionari ANAF".


Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii

Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii


Acesta a mai amintit ca exista posibilitatea ca o anumita categorie de contribuabili sa vada schimbarea ca pe un disconfort, precizand insa ca aceasta reforma trebuie facuta.

In prezent, declaratiile fiscale pot fi depuse online folosind un certificat digital calificat emis de un furnizor acreditat. De asemenea, ANAF pune la dispozitia persoanelor fizice aplicatia Spatiul Privat Virtual (SPV) pentru depunerea declaratiilor.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
declaratii fiscaleanafdeclaratii electronicecertificat digital calificatdragos doros

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 08 Septembrie 2016


Votati articolul "ANAF anunta ca dispar toate declaratiile pe hartie din 2017":
Rating:

Nota: 3.06 din 5 din 9 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratia 392B

Intrebare: Buna ziua,

In cursul anului 2012 o persoana fizica autorizata a emis facturi in valoare de 24.800 lei:
- facturi catre persoane inregistrare in scopuri de TVA = 12.400 lei
- facturi catre persoane neinregistrate in scopuri de TVA = 12.400 lei

In declaratia 392B ce sume trebuie sa declare la fiecare rand de la punctul IV. "Livrari de bunuri si prestari de servicii"? Valoarea facturilor emise 12400 lei sau 10000 lei (12400 lei : 1,24)?

Multumesc.

Raspuns: Conform Ordinului nr. 65/2013 pentru completarea formularului (392 B) "Declarație informativã...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 08 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!