Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2016

Semnatura electronica - Top 3 firme din Romania: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Ofertele cele mai avantajoase

semnatura electronicacertificatul digitaldigisignalfasigncertsignsemnare electronica

Cu siguranta toata lumea stie deja ca semnatura electronica, sau certificatul digital asa cum este el cunoscut, a devenit obligatorie pentru foarte multe actiuni. De la documente sau declaratii fiscale depuse la ANAF ori alte institutii ale statului, pana la aplicarea pentru fonduri europene sau licitatii publice, pentru toate acestea avem nevoie de o semnatura electronica autorizata.

Astfel, vrem sau nu vrem, semnatura electronica ne este mai mult decat necesara. Inevitabil, apare intrebarea "de unde este mai bine sa ne luam certificatul digital?" Intrebare la care vom incerca sa va raspundem in randurile de mai jos. 

Ministerul Comunicatiilor este cel care mentine un Registru al Furnizorilor de Servicii de Certificare, pe care il puteti consulta aici. In acest Registru veti regasi cine este autorizat sa presteze astfel de servicii plus alte detalii despre respectiva firma, ca de exemplu pana cand este valabila acea autorizatie sau de cand a inceput sa ofere astfel de certificate digitale.

Trei firme sunt mai importante in Romania, in acest moment, in ceea ce priveste semnatura electronica: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Fiecare are o prezenta solida pe piata din Romania, prezinta incredere si ofera servicii de calitate. Exista, insa, si diferente importante, mai ales in ceea ce priveste pretul, reinnoirea certificatului (caci acesta expira dupa un an) si promotiile derulate. Sa le luam pe rand:

DigiSign ofera Semnatura Electronica la un pret de 29,9 euro (fara TVA), a carui reinnoire anuala va costa tot 29,9 euro. Primiti un token bonus si veti obtine discount daca sunteti membru CECCAR dar, atentie, compania precizeaza ca ofera suport tehnic doar pentru sistemele de operare Microsoft Windows.

CertSign va poate oferi Semnatura Electronica pentru suma de 47 de euro (fara TVA). Acest pret va aduce certificatul digital valabil timp de un an, plus tokenul de identificare si aplicatia pentru semnare electronica si criptare. Reinnoirea, insa, dupa un an va costa 30 de euro (fara TVA), cu precizarea ca, daca sunteti membru CECCAR sau APEC puteti beneficia de o reducere.

AlfaSign are pentru Semnatura Electronica un pret de doar 30 de euro (fara TVA) + livrarea gratuita a kitului. Puteti beneficia de Promotii daca sunteti deja abonat al aplicatiei legislative Legis, daca sunteti medic ori farmacist, sau daca sunteti executor judecatoresc. Pentru reinnoire, costul va fi de doar 27 de euro, in conditiile in care si transportul este gratuit (puteti vedea oferta intreaga aici >>). Practic, aceasta este cea mai buna oferta din gama 1 an + reinnoire.


Consilier Achizitii Publice
Consilier Achizitii Publice

Vezi detalii

PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017

Vezi detalii

Capcanele comertului online
Capcanele comertului online

Vezi detalii




Pe cine merita sa alegeti daca doriti sa aveti Semnatura Electronica? Dumneavoastra decideti. Cele trei firme de mai sus sunt, in acest moment, cele mai cunoscute la noi in tara si prezinta cea mai mare incredere. Ar trebui sa va decideti in functie de pret, de facilitatile oferite dar, mai ales, si de oferte de reinnoire.

Nu uitati ca NU este obligatoriu sa reinnoiti un certificat digital facut la o anumita firma tot la acea firma! Daca descoperiti, spre exemplu, ca va expira Semnatura Electronica si AlfaSign are cea mai buna oferta de pe piata in acest domeniu, puteti merge la ei chiar daca ati fost clientul CertSign. Legea va ofera acest drept.

In concluzie, Semnatura Electronica devine aproape obligatorie pentru multi dintre noi si trebuie sa stim sa ne alegem funizorul ei in cunostinta de cauza.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Septembrie 2016


Votati articolul "Semnatura electronica - Top 3 firme din Romania: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Ofertele cele mai avantajoase":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Suportare cheltuieli de transport

Intrebare: Bună seara !
Va rog frumos sa îmi dați un sfat în problema următoare: dacă fratele meu care lucrează la o instituție de stat și celorlalți salariați li se poate deconta cheltuielile de transport de la domiciliu la instituție și retur din veniturile proprii ale instituției ?

Raspuns: Totul depinde de conducerea institutiei care poate face un contract cu un prestator de servicii si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Scutirea de impozit pentru veniturile din salarii pentru activitatea de creare de programe pentru calculator in anul 2017

    • Va aducem la cunostinta ca, potrivit art. 60 pct. 2 din Codul fiscal, persoanele fizice sunt scutite de impozit pentru veniturile din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator. Se aplica astfel prevederile valabile din data de 1 februarie 2016, conditiile care trebuie indeplinite pentru aplicarea scutirii de impozit pentru veniturile din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator su...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF: Top acte normative cu incidenta fiscala

    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nati...» citeste mai departe aici

  • Formularul 010. Cine are obligatia de depunere?

    • Persoanele juridice romane, cu exceptia institutiilor publice, institutelor nationale de cercetare-dezvoltare, asociatiilor, fundatiilor si a celorlalte persoane juridice fara scop patrimonial, potrivit legilor de organizare si functionare; persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania; precum si persoanele juridice cu sediul social in Romania infiintate potrivit legislatiei europene au fost obligati la plata impozitului pe constructii...» citeste mai departe aici

  • Ajustare TVA pentru client in faliment. Emitere factura centralizatoare. Ce facturi declaram in D394?

    • In randurile urmatoare, avem spre analiza cazul unui client care datoreaza societatii contravaloarea mai multor facturi pentru chirie si asupra caruia s-a deschis procedura insolventei. In luna septembrie, instanta de judecata dispune inchiderea procedurii insolventa impotriva clientului respectiv inchiderea falimentului si radierea acestuia din Registrul Comertului. Stabilim daca societatea va trebui sa intocmeasca pentru fiecare factura neincasata cate o factura de stornare in vederea ajust...» citeste mai departe aici

  • Noi servicii de care contribuabilii pot beneficia prin Spatiul Privat Virtual?

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala extinde serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) pentru toti contribuabilii. Astfel, pe langa persoanele fizice, si contribuabilii persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central, precum si alte documente, daca acceseaza serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV). La randul lor, con...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare intocmite cu ocazia lichidarii unei societati comerciale. Cum procedam?

    • In randurile de mai jos, avem cazul unei societati neplatitoate de TVA si platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor care a depus documentatia pentru dizolvare societate in luna decembrie 2016. In ianuarie 2017 a fost publicata dizolvarea in Monitorul Oficial. Urmeaza etapa de radiere. Societatea o obtinut venituri in luna decembrie 2016 (din vanzare bunuri) pentru care depune in luna ianuarie 2016 Declaratia 100 si plateste impozit. Vom vedea in ce luna se poate intocmi...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X