Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Semnatura electronica - Top 3 firme din Romania: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Ofertele cele mai avantajoase

semnatura electronicacertificatul digitaldigisignalfasigncertsignsemnare electronica

Cu siguranta toata lumea stie deja ca semnatura electronica, sau certificatul digital asa cum este el cunoscut, a devenit obligatorie pentru foarte multe actiuni. De la documente sau declaratii fiscale depuse la ANAF ori alte institutii ale statului, pana la aplicarea pentru fonduri europene sau licitatii publice, pentru toate acestea avem nevoie de o semnatura electronica autorizata.

Astfel, vrem sau nu vrem, semnatura electronica ne este mai mult decat necesara. Inevitabil, apare intrebarea "de unde este mai bine sa ne luam certificatul digital?" Intrebare la care vom incerca sa va raspundem in randurile de mai jos.

Ministerul Comunicatiilor este cel care mentine un Registru al Furnizorilor de Servicii de Certificare, pe care il puteti consulta aici. In acest Registru veti regasi cine este autorizat sa presteze astfel de servicii plus alte detalii despre respectiva firma, ca de exemplu pana cand este valabila acea autorizatie sau de cand a inceput sa ofere astfel de certificate digitale.

Trei firme sunt mai importante in Romania, in acest moment, in ceea ce priveste semnatura electronica: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Fiecare are o prezenta solida pe piata din Romania, prezinta incredere si ofera servicii de calitate. Exista, insa, si diferente importante, mai ales in ceea ce priveste pretul, reinnoirea certificatului (caci acesta expira dupa un an) si promotiile derulate. Sa le luam pe rand:

DigiSign ofera Semnatura Electronica la un pret de 29,9 euro (fara TVA), a carui reinnoire anuala va costa tot 29,9 euro. Primiti un token bonus si veti obtine discount daca sunteti membru CECCAR dar, atentie, compania precizeaza ca ofera suport tehnic doar pentru sistemele de operare Microsoft Windows.

CertSign va poate oferi Semnatura Electronica pentru suma de 47 de euro (fara TVA). Acest pret va aduce certificatul digital valabil timp de un an, plus tokenul de identificare si aplicatia pentru semnare electronica si criptare. Reinnoirea, insa, dupa un an va costa 30 de euro (fara TVA), cu precizarea ca, daca sunteti membru CECCAR sau APEC puteti beneficia de o reducere.

AlfaSign are pentru Semnatura Electronica un pret de doar 30 de euro (fara TVA) + livrarea gratuita a kitului. Puteti beneficia de Promotii daca sunteti deja abonat al aplicatiei legislative Legis, daca sunteti medic ori farmacist, sau daca sunteti executor judecatoresc. Pentru reinnoire, costul va fi de doar 27 de euro, in conditiile in care si transportul este gratuit (puteti vedea oferta intreaga aici >>). Practic, aceasta este cea mai buna oferta din gama 1 an + reinnoire.


Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti

Vezi detalii

Rambursarea si restituirea TVA
Rambursarea si restituirea TVA

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii




Pe cine merita sa alegeti daca doriti sa aveti Semnatura Electronica? Dumneavoastra decideti. Cele trei firme de mai sus sunt, in acest moment, cele mai cunoscute la noi in tara si prezinta cea mai mare incredere. Ar trebui sa va decideti in functie de pret, de facilitatile oferite dar, mai ales, si de oferte de reinnoire.

Nu uitati ca NU este obligatoriu sa reinnoiti un certificat digital facut la o anumita firma tot la acea firma! Daca descoperiti, spre exemplu, ca va expira Semnatura Electronica si AlfaSign are cea mai buna oferta de pe piata in acest domeniu, puteti merge la ei chiar daca ati fost clientul CertSign. Legea va ofera acest drept.

In concluzie, Semnatura Electronica devine aproape obligatorie pentru multi dintre noi si trebuie sa stim sa ne alegem funizorul ei in cunostinta de cauza.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Septembrie 2016


Votati articolul "Semnatura electronica - Top 3 firme din Romania: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Ofertele cele mai avantajoase":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Nelamurire privind taxe impozit pe venit de natura salariala.

Intrebare: Buna ziua !In urma unei decizii ANAF Timisoara am fost obligat la plata unor sume reprezentand neplata la timp a impozitului pentru sume obtinute din venituri salariale .Doresc sa stiu care este legalitatea acestei decizii intrucat am urmatoarele nelemuriri ; 1 -anuntul a fost facut fara ca ANAF sa aiba certitudinea ca eu am luat la cunostiinta fapt ce a generat o intarziere considerabila si calcularea unor penalitati substantiale.La data respectiva eu ma aflam in strainatate . 2 -nu se specifica identitatea angajatorului si numarul contractului de munca daca a existat asa ceva,deoarece la data respectiva eu aveam calitatea de pensionar 3 -presupunand existenta unui contract de munca ,sarcina regularizarii conf.OG 7/2001 art.65 ,precum si obligatia de a inregistra declaratia de venit cod 200/2000,la Agentia Fiscala Timisoara ,cade in obligatia angajatorului si nu a mea .Precizez ca in momentul de fata totul este platit de teama unor noi majorari sau eventual sechestru de bunuri,dar doresc sa fiu lamurit.Presupunand ca cineva va avea amabilitatea sa-mi dea un raspuns documentat la nelamuririle mele ,va multumesc anticipat .

Raspuns: Declara??ia 200 privind veniturile realizate din Rom??nia se depune de c?tre persoanele fizice care...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Expertii contabili si contabilii autorizati se vor putea constitui in societati de contabilitate. Ce se mai modifica?

    • Activitatea contabila va fi supusa unor noi reguli dupa ce un proiect de act normativ a fost recent adoptat in Parlament, urmand sa fie trimis spre promulgare. Prin nou proiect, expertii contabili si contabilii autorizati se vor putea constitui in societati de contabilitate si nu comerciale cum permite legislatia actuala.  Proiectul modifica si completeaza inclusiv Ordonanta Guvernului nr. 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a...» citeste mai departe aici

  • Reguli drastice pentru contabili si consultanti fiscali

    • Contabilii, consultantii fiscali, avocatii si bancile vor avea in curand de infruntat o legislatie mult mai dura, printr-unn nou set de reguli drastice pregatit de Comisia Europeana. Astfel, persoanele care exercita profesiile amintite si care pregatesc sisteme fiscale pentru clienti trebuie sa se pregateasca pentru noile conditii care vor deveni obligatorii, inclusiv pentru Romania.  Sistemele de planificare fiscala transfrontaliere care prezinta anumite caracteristici sau tra...» citeste mai departe aici

  • Limite deductibilitate pentru unele categorii de cheltuieli in 2017. Noul Ghid ANAF

    • ANAF a publicat noul ghid care prezinta Limitele de deductibilitate ale unor categorii de cheltuieli la calculul rezultatului fiscal [articolul 25 alineatul (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si punctul 15 din Hotararea Guvernului 1/2016, ambele cu modificările si completările ulterioare]. Litera a) Cheltuieli de protocol in limita de 2%; Baza de calcul la care se aplica cota d...» citeste mai departe aici

  • Raportarile contabile la 30 iunie se depun pana la 16 august 2017. OMFP nr. 895/2017

    • Conform prevederilor in vigoare, operatorii economici care in exercitiul financiar precedent au inregistrat o cifra de afaceri de peste 220.000 de lei au obligatia de a depune raportarile contabile la 30 iunie la unitatile teritoriale ale Ministerului de Finante, pana la 16 august 2017. In acest sens, OMFP nr. 895/2017 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2017 a operatorilor economici, precum si pentru reglementarea unor aspecte contab...» citeste mai departe aici

  • Contabilitate Uber. Totul despre facturi, inregistrari contabile si obligatiile fiscale pentru taxi-urile Uber

    • Prevederile legislative in ce priveste colaborarea cu Uber sau incheierea unor contracte care prevad prestarea de servicii de transport in aceasta forma de organizare juridica par sa aiba, la o prima vedere, unele lacune.  Unii consultanti sunt de parere ca orice colaborare cu Uber necesita obligatia colaboratorilor sa fie inscrisi in Registrul operatorilor intracomunitari. Firmele nou-infiintate, neplatitoare de TVA, au obligatai de a obtine un cod valid de TVA pentru operatiu...» citeste mai departe aici

  • Creante neincasate. Cum se pot cesiona creantele catre ANAF?

    • In cazul urmator, o firma se confrunta cu situatia in care unii clienti nu isi achita facturile la scadenta si nici nu doresc plata acestora prin intermediul procedurii de cesionare a facturilor catre o institutie bancara (factoring). Vom vedea care este procedura si in ce conditii se pot cesiona creantele neincasate catre ANAF. Administratorul societatii, ordonatorul de credite sau alta persoana care are obligatia gestionarii entitatii respective, dupa cum se prevede la art. 10 din...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X