Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Semnatura electronica - Top 3 firme din Romania: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Ofertele cele mai avantajoase

semnatura electronicacertificatul digitaldigisignalfasigncertsignsemnare electronica

Cu siguranta toata lumea stie deja ca semnatura electronica, sau certificatul digital asa cum este el cunoscut, a devenit obligatorie pentru foarte multe actiuni. De la documente sau declaratii fiscale depuse la ANAF ori alte institutii ale statului, pana la aplicarea pentru fonduri europene sau licitatii publice, pentru toate acestea avem nevoie de o semnatura electronica autorizata.

Astfel, vrem sau nu vrem, semnatura electronica ne este mai mult decat necesara. Inevitabil, apare intrebarea "de unde este mai bine sa ne luam certificatul digital?" Intrebare la care vom incerca sa va raspundem in randurile de mai jos.

Ministerul Comunicatiilor este cel care mentine un Registru al Furnizorilor de Servicii de Certificare, pe care il puteti consulta aici. In acest Registru veti regasi cine este autorizat sa presteze astfel de servicii plus alte detalii despre respectiva firma, ca de exemplu pana cand este valabila acea autorizatie sau de cand a inceput sa ofere astfel de certificate digitale.

Trei firme sunt mai importante in Romania, in acest moment, in ceea ce priveste semnatura electronica: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Fiecare are o prezenta solida pe piata din Romania, prezinta incredere si ofera servicii de calitate. Exista, insa, si diferente importante, mai ales in ceea ce priveste pretul, reinnoirea certificatului (caci acesta expira dupa un an) si promotiile derulate. Sa le luam pe rand:

DigiSign ofera Semnatura Electronica la un pret de 29,9 euro (fara TVA), a carui reinnoire anuala va costa tot 29,9 euro. Primiti un token bonus si veti obtine discount daca sunteti membru CECCAR dar, atentie, compania precizeaza ca ofera suport tehnic doar pentru sistemele de operare Microsoft Windows.

CertSign va poate oferi Semnatura Electronica pentru suma de 47 de euro (fara TVA). Acest pret va aduce certificatul digital valabil timp de un an, plus tokenul de identificare si aplicatia pentru semnare electronica si criptare. Reinnoirea, insa, dupa un an va costa 30 de euro (fara TVA), cu precizarea ca, daca sunteti membru CECCAR sau APEC puteti beneficia de o reducere.

AlfaSign are pentru Semnatura Electronica un pret de doar 30 de euro (fara TVA) + livrarea gratuita a kitului. Puteti beneficia de Promotii daca sunteti deja abonat al aplicatiei legislative Legis, daca sunteti medic ori farmacist, sau daca sunteti executor judecatoresc. Pentru reinnoire, costul va fi de doar 27 de euro, in conditiile in care si transportul este gratuit (puteti vedea oferta intreaga aici >>). Practic, aceasta este cea mai buna oferta din gama 1 an + reinnoire.


Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii




Pe cine merita sa alegeti daca doriti sa aveti Semnatura Electronica? Dumneavoastra decideti. Cele trei firme de mai sus sunt, in acest moment, cele mai cunoscute la noi in tara si prezinta cea mai mare incredere. Ar trebui sa va decideti in functie de pret, de facilitatile oferite dar, mai ales, si de oferte de reinnoire.

Nu uitati ca NU este obligatoriu sa reinnoiti un certificat digital facut la o anumita firma tot la acea firma! Daca descoperiti, spre exemplu, ca va expira Semnatura Electronica si AlfaSign are cea mai buna oferta de pe piata in acest domeniu, puteti merge la ei chiar daca ati fost clientul CertSign. Legea va ofera acest drept.

In concluzie, Semnatura Electronica devine aproape obligatorie pentru multi dintre noi si trebuie sa stim sa ne alegem funizorul ei in cunostinta de cauza.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Septembrie 2016


Votati articolul "Semnatura electronica - Top 3 firme din Romania: AlfaSign, CertSign si DigiSign. Ofertele cele mai avantajoase":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Infiintare firma

Intrebare: O persoana aflata in concediu de ingrijirea copilului in varsta de pana la 2 ani poate sa infiinteze o firma asociat si sa fie administratorul acesteia? Sau in aceste conditii pierde indemnizatia de care beneficiaza in prezent?

Raspuns: In opinia mea, puteti infiinta firma, sa fiti asociat si administrator dar acesta din urma sa nu fie...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Formularul 630 a fost modificat. Noi schimbari privind colectarea CAS

    • Aducem la cunostinta contribuabililor faptul ca, in Monitorul Oficial al Romaniei nr.564/2017 a fost publicat OPANAF nr.1.964/ 2017 pentru aprobarea formularului 630 "Decizie de impunere anuala pentru stabilirea contributiei de asigurari sociale de sanatate si a contributiei de asigurari sociale". Actul normativ a intrat in vigoare la data publicarii sale in Monitorul Oficial al Romaniei. Va recomandam si ...» citeste mai departe aici

  • Tot ce trebuie sa stiti despre cresterea contributiilor sociale pentru angajatii part-time

    • De la 1 august, cresc contributiile de asigurari sociale pentru angajatii part-time! Angajatorii vor trebui sa achite CAS si CASS la nivelul salariului minim brut, chiar si pentru angajatii part-time. Masura este una intens dezbatuta. Pe de-o parte, Guvernul sustine ca este nevoie de aceasta masura pentru a descuraja angajatorii sa mai incheie contracte cu norma partiala, pentru a plati Statului taxe mai mici. Pe de alta parte, angajatorii o considera injusta....» citeste mai departe aici

  • Din ianuarie 2018, angajatul va prelua CAS si CASS datorate de angajator

    • Ca urmare a solicitarilor primite din partea presei si a mediului de afaceri referitoare la clarificarea aspectelor legate de transferul obligatiilor privind CAS si CASS datorate de angajator catre angajat, Ministerul Finantelor publice face urmatoarele precizari: Programul de guvernare 2017 - 2020 contine un pachet de masuri ce vizeaza contributiile sociale obligatorii, care urmeaza a se implementa incepand cu 1 ianuarie 2018. Astfel, nivelul contributiilor social...» citeste mai departe aici

  • Reguli noi privind declararea inactivitatii sau reactivarea fiscala

    • ANAF propune actualizarea unor proceduri referitoare la declararea inactivitatii unui contribuabil sau, dupa caz, de reactivare fiscala a acestuia. Agentia Nationala de Administrare Fiscala propune, prin proiect de ordin, urmatoarele: - includerea in continutul procedurilor de aplicare a art. 92 din Codul de procedura fiscala a fluxurilor privind declararea contribuabililor inactivi, indreptarea erorilor materiale si  reactivarea contribuabililor...» citeste mai departe aici

  • Dosar Legea 177/2017: modificare impozit, TVA si alte aspecte din Codul fiscal

    • Legea 177/2017 a adus nenumarate modificari despre care am scris in amanunt in ultima perioada. Pentru a va veni in ajutor cu informatii organizate mai bine, va prezentam o scurta recapitulare a celor mai detaliate materiale publicate pe Contabilul.ro despre modificarile privind impozitul specific si noile obligatii pentru firmele cu cifra de afaceri intre 100.001 euro si 500.000 euro. De asemenea, regasiti mai jos noua procedura de inregistrare in scopuri de TVA, precum si cele 8 modificar...» citeste mai departe aici

  • Trecerea de la impozit specific la impozit micro pentru unele firme din turism

    • Autoritatile fiscale aduc la cunostinta contribuabililor faptul ca, in Monitorul Oficial al Romaniei nr.584/ 21.07.2017 a fost publicata Legea nr.77/ 2017 privind aprobarea OUG nr.3/ 2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/ 2017 privind Codul fiscal.  Actul normativ mentionat intra in vigoare la data de 24 iulie 2017. Concret, incepand cu data de 1 august 2017, firmele care desfasoara activitati in HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si au avut in anul 2016 afa...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".