Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Achizitia unui laptop. Diferente obiect de inventar versus mijloc fix. Cum procedam?

mijloc fixachizitiimijloace fixeimobilizariobiect de inventar

Informatiile referitoare la tratamentul fiscal si contabil aplicat achizitiilor de bunuri in cadrul unei societati sunt utile indiferent de domeniul de activitate. Vom vedea astfel cum trebuie tratata achizitia unu laptop si daca se considera obiect de inventar sau mijloc fix, precum si care va fi baza legala.

In cazul achizitiei unui laptop, se va analiza valoarea de intrare a acestuia. Daca valoarea de intrare este mai mica de 2.500 lei, atunci laptopul achizitionat se va considera obiect de inventar, durata de utilizare fiind mai mica de 1 an.

Daca valoarea de intrare este egala sau mai mare decat 2.500 lei, atunci laptopul achizitionat se va considera a fi un mijloc fix, se va stabili o perioada de amortizare in functie de codul de clasificare ales si se va amortiza.

Din punct de vedere contabil, activele imobilizate sunt active generatoare de beneficii economice viitoare si detinute pe o perioada mai mare de un an, conform prevederilor pct 138 din OMFP 1802/2014.

Din punct de vedere fiscal, exista un plafon valoric de 2.500 lei, conditie care daca este indeplinita atunci firmele au obligatia sa amortizeze activele a caror valoare de intrare este egala sau mai mare decat acest plafon conform HG nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.


Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri

Vezi detalii

Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii

Declaratia 101. Modificari de ultima ora
Declaratia 101. Modificari de ultima ora

Vezi detalii



Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Apostolescu

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Septembrie 2016


Votati articolul "Achizitia unui laptop. Diferente obiect de inventar versus mijloc fix. Cum procedam?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Factura uitata - factura platita ulterior - schimbare nume furnizor

Intrebare: Buna ziua,

Am descoperit ca:

1. nu am inregistrat o factura de reincarcare electronica pentru cartela de telefon din 22.03.2015, o mai inregistrez ? (e mai bine sa fie inregistrata mai tarziu, adica 01.10.2015 sau ulterior...sau mai bine nu o mai inregistrez ?)

2. am o factura + chitanta de la un furnizor din data de 25.10.2014, acum am vazut ca acea chitanta nu era inregistrata si am inregistrat-o in 01.01.2015, este in regula ?

3. in trim 2/2015 (luna iulie cred) am o factura de la un furnizor pe nume "NUME-FZ-1", am inregistrat-o la data ei, am declarat in 394. Ulterior am mai primit aceeasi factura doar ca acum furnizorul are alt nume "NUME-FZ-2", nu mi-am dat seama atunci si am inregistrat si aceasta factura in data de 01.09.2015, factura care sigur ca aparea ca neplatita (si am sters inregistrarea din program) si pe care de asemenea am inclus-o in 394 din trim 3 (deci este dublata), cum pot repara ? (in declaratia 300 pun pe regularizare, dar ce fac cu 394? il mai depun inca o data pentru trim 3/2015 cu suma corecta la acel furnizor ?)

Multumesc anticipat

Raspuns: Pentru facturile neinregistrate trebuie sa operati modificarea inregistrandu-le ca erori...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X