Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Noua procedura privind cazierul fiscal. Ce noutati aduce OANAF 2070/2016?

OANAF 2070/2016cazierul fiscalprocedura cazierul fiscalgestionarea cazieruui fiscalfaptele sanctionate

Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2070 din 14 iulie 2016 - OANAF 2070/2016 - pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui ANAF nr. 2594/2015 din 5 octombrie 2015 privind stabilirea organelor fiscale competente pentru organizarea si gestionarea cazierului fiscal, procedura de inscriere, scoatere si rectificare a informatiilor in/din cazierul fiscal, solicitare si eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul si continutul formularisticii necesare, precum si nivelul de acces corespunzator la informatiile din cazierul fiscal, a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 706 din 12 septembrie 2016.

- prin ordin se aduc o serie de modificari si completari la Ordinul 2594/2015 care reglementeaza procedura de gestionare a cazierului fiscal;

- administratiile judetene ale finantelor publice vor fi organe fiscale competente pentru gestionarea cazierului fiscal si pentru contribuabilii cu domiciliul in raza de competenta si care nu sunt inregistrati fiscal in evidentele unui alt organ fiscal competent in gestionarea cazierului fiscal (ex. DGAMC, contribuabilii mijlocii);

- de asemenea, conform unui anunt transmis de AJFP Iasi, fost introdusa o noua atributie pentru compartimentul de specialitate care gestioneaza cazierul fiscal, aceea de a intocmi fise de inscriere pentru informatiile care privesc fapte sanctionate contraventional, pe baza documentelor transmise de autoritati din afara ANAF. in termen de 5 zile de la primirea documentelor, autoritatile din afara ANAF au obligatia de a comunica actele constatatoare catre ANAF in termen de 5 zile de la data la care acestea au ramas definitive;

- in plus, potrivit aceleiasi surse, "informatiile privind faptele sanctionate contraventional de catre organele constatatoare din afara agentiei se scot din evidenta cazierului fiscal la cererea contribuabilului, intr-o perioada de o luna de la data inscrierii informatiilor in cazierul fiscal, cu conditia achitarii cuantumului amenzilor contraventionale";

ATENTIE! Retineti, totodata, ca in situatia in care cuantumul amenzilor nu a fost achitat in aceasta perioada de o luna, scoaterea din evidenta se realizeaza in termen de 3 zile lucratoare de la data achitarii amenzilor, la cererea contribuabilului;


 Legea prevenirii: 105 secrete legale care te scapa de control
Legea prevenirii: 105 secrete legale care te scapa de control

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii


De asemenea, o alta noutate adusa de OANAF 2070/2016 consta in faptul ca anexa la certificatul de cazier fiscal a fost modificata.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 26 Septembrie 2016


Votati articolul "Noua procedura privind cazierul fiscal. Ce noutati aduce OANAF 2070/2016?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabila plante ornamentale

Intrebare: Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti si mie cum inregistrez o factura de achititie trandafiri, la o societate neplatitore de TVA. Pe factura sunt 10 bucati a 50 lei fiacare si sunt cumparati in scopul ornarii terenului din fata sediului.

Multumesc!

Raspuns: In cazul amenajarii spatiului cladirii si a terenului aferent, inregistrarea contabila se face pe...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 26 Septembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile