Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Factura - cel mai simplu mod de realizare: intr-un program de facturare online

facturaprogram de facturaresmart billfactura online

Factura este pentru o firma cel mai simplu, dar si cel mai important aspect al activitatii. Chiar daca pare banal si usor de realizat, in realitate nu este deloc facil sa impaci tot ceea ce tine de legislatie, design si marketing.



Ce facem atunci cand avem nevoie de o structura diferita pentru produse si servicii? Dar cand trebuie sa putem exporta in mai multe formate, gen A5, A4 sau factura insotita? Cum integram design-ul si elementele de marketing. In ce fel procedam atunci cand facturam in monede diferite sau cand avem parte de un regim special de facturare?

Am decis sa va aratam mai jos cum se pot realiza toate aceste lucruri in aplicatia de facturare online realizata de catre Smart Bill, o aplicatie gazduita in Cloud (puteti citi aici detalii despre gestiunea stocurilor in Cloud >>).

In primul rand, este foarte important de mentionat faptul ca aplicatia ne permite sa preluam automat datele clientului din bazele de date publice, prin simpla adaugare a CIF-ului. Astfel, daca avem un client nou se introduce CIF-ul si Smart Bill preia toate datele clientului, dupa cum se poate observa din imaginea de mai jos.


Atunci cand se doreste emiterea unei facturi, avem posibilitatea sa alegem tipul vanzarii dorite, produs sau serviciu:


Declaratia 101. Modificari de ultima ora
Declaratia 101. Modificari de ultima ora

Vezi detalii

PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017

Vezi detalii

Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii



 



In pasul urmator vom alege cota de TVA dintr-o lista preincarcata:


Evident, vom alege si moneda in care dorim sa aiba loc facturarea. “Leu” este setat implicit, dar daca dorim sa alegem o alta moneda aplicatia ne va anunta in mod automat si cursul valutar:


Trebuie sa retineti ca inclusiv cursul valutar poate fi setat in functie de ceea ce dorim sa folosim (...click aici pentru a testa aplicatia >>). Astfel, putem alege cursul din ziua curenta sau cel din ziua precedenta:


Atunci cand stabiilim sumele putem sa alegem daca pretul va contine sau nu TVA. Acest lucru ne ajuta foarte mult in situatia in care, spre exemplu, cunoastem pretul final, dar nu stim baza TVA-ului.

In urmatorul pas ne este oferita posibilitatea de a mentiona date ce fac referire la optiunea TVA la incasare, cu precizarea valorilor incasate in numerar, stabilirea datei de livrare si a datei de incasare. Puteti vedea cum se realizeaza acest lucru si in imaginea de mai jos.


Daca dorim, putem adauga detalii suplimentare in caseta de “mentiuni”. Aici putem trece numarul contractului sau orice altceva ne intereseaza.


Daca am salvat factura, putem sa previzualizam in mai multe modele de afisare. De aici ne putem alege modelul, culoarea sau formatul de tiparire.

Foarte important: putem sa facem vanzari fara scadere din gestiune. Ele sunt utila daca nu am incarcat stocul cu NIR, insa dorim sa vindem cat mai rapid.

Daca am reusit sa punem la punct toate aceste detalii, factura este gata. O putem salva si o putem trimite catre clienti. (...vezi aici cum functioneaza Smart Bill >>)

Elemente optionale ce pot fi configurate

Aplicatia de facturare Smart Bill ne ofera oportunitatea de a adauga o serie de alte elemente de identificare a firmei:


Dupa ce am trecut de acest pas, putem sa alegem care dintre ele sa si apara efectiv pe factura.


Daca dorim, in lista de preferinte personale putem sa alegem numarul de zecimale cu care lucram.


Atentie: daca folosim un regim special, putem sa selectam ca acesta sa apara pe factura


Astfel se poate realiza Factura in sistemul de facturare furnizat de aplicatia Smart Bill (...detalii gasiti aici >>). Simplu, rapid si cu o serie de optiuni care ne ajuta sa adaugam toate elementele de care avem nevoie.

Foto: pixabay.com

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 03 Octombrie 2016


Votati articolul "Factura - cel mai simplu mod de realizare: intr-un program de facturare online":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Infiintarea unei societati in Romania de catre o firma din Italia

Intrebare: O societate din Italia lucreaza pe piata din Romania, prin intermediul a 4 agenti de vanzari (pe tot teritoriul- pe regiuni geografice), distribuind produse necesare confectionarii caselor de lemn (cuie,utilaje s.a.) ; se iau comenzi, care se trimit in Italia care livreaza marfa solicitata. Acesta se intampla de cca 5 ani si acum s-a hotarat sa infiinteze o firma in Romania, firma cu actionariat italian, facturarea sa se faca in Romania, expedierea din Italia. Firma nou infiintata se supune legilor din Romania, cu tot ce presupune asta, va aplica TVA la incasare? Si ce alte situatii financiar-fiscale presupune?
Multumesc.

Raspuns: Conform prevederilor art .44 din Legea Nr. 31/ 1990 societățile comerciale străine pot înființa în...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 Octombrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Inchiderea exercitiului financiar. Atentie la rezerva legala!

    • Obligatia de a constitui rezerva legala este prevazuta de Legea societatilor 31/1990. Potrivit art. 183 din aceasta lege, din profitul societatii se va prelua, in fiecare an, cel putin 5% pentru formarea fondului de rezerva, pana ce acesta va atinge minimum a cincea parte din capitalul social. Daca fondul de rezerva, dupa constituire, s-a micsorat din orice cauza, va fi completat, cu respectarea acestor prevederi. De asemenea, se include in fondul de rezerva, chiar daca acesta ...» citeste mai departe aici

  • ANAF: Raportarile contabile 2017. Aspecte actualizate privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale

    • Regasiti prin cele de mai jos principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, pentru anul fiscal 2016, sunt reglementate prin OMFP nr 166/2017, publicat in Monitorul Oficial nr  86/31.01.2017.                 ...» citeste mai departe aici

  • Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

    • Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media. Cititi aici Partea I: 3 greseli pe ca...» citeste mai departe aici

  • 9 metode prin care puteti avea o relatie mai buna cu ANAF

    • Exista mai multe metode prin care va puteti imbunatati relatia cu ANAF, iar toate dintre acestea vizeaza o mai buna informare si un acces mai facil la noutatile legislative. Profitati, asadar, de aceste servicii private oferite de ANAF si cereti informatii suplimentare si clarificari ori de cate ori aveti nevoie. Nu uitati ca pentru raspunsuri specializate va stam la dispozitie zi de zi si prin www.portalcontabilitate.ro. ...» citeste mai departe aici

  • Sfatul expertului Robert Gearba: Clauzele INCOTERMS

    • INCOTERMS este prescurtarea de la INternational COmmercial TERMS, adica Clauze de Comert International. Ele au aparut dintr-o nevoie de simplificare si standardizare a procedurilor legate de vanzarea marfurilor - in orice contract trebuie stabilite modalitatile de livrare a marfurilor, modul cum se transfera riscurile intre vanzator si cumparator si felul in care se repartizeaza cheltuielile aferente transportului. Indeplinirea acestor cerin...» citeste mai departe aici

  • OECD: Cele mai multe tari membre OECD aplica in prezent contabilitatea de angajamente

    • CECCAR informeaza ca, potrivit unui recent studiu realizat de Federatia Internationala a Contabililor (IFAC) si de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OECD), Practici in contabilitatea de angajamente si cum resimt reforma statele membre OECD, aproape trei sferturi dintre membrii OECD au adoptat contabilitatea de angajamente pentru raportarea financiara de la finalul acestui an fin...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X