Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Atentie, contabili: Declaratia 112 se va depune exclusiv online! Aveti certificatul digital pregatit?

declaratia 112certificatul digitalformularul 112alfasigntokenul

ANAF si Ministerul de Finante fac pasi din ce in ce mai mari catre mutarea tuturor declaratiilor ce tin de zona contabilitate-fiscalitate catre mediul online. Daca pana acum erau incercari timide, eventual dublate de varianta in care se foloseau in continuare hartii si depuneri fizice, de data aceasta lucrurile se schimba.

"Informam contribuabilii ca, incepand cu urmatorul termen legal de depunere, formularul 112 (Declaratia 112) nu se va mai inregistra la sediile locale (ghiseu), declaratia urmand a se depune numai prin mijloace electronice de transmitere la distanta", a anuntat zilele trecute ANAF. Asta inseamna ca, pentru obligatia depunerii pana pe 25 octombrie, toata lumea trebuie sa se conformeze si sa trimita informatiile cerute exclusiv prin mijloace electronice.

Mai mult decat atat, presedintele ANAF, Dragos Doros, a explicat foarte clar faptul ca in 2017 se va extinde aceasta masura. "Vrem sa implementam un dialog informatic cu contribuabilii. De la 1 ianuarie 2017, nu vom mai primi pe format hartie nicio declaratie care se poate depune online".

Asadar, totul se muta online. Ceea ce trebuie sa stie toti contabilii este faptul ca au neaparata nevoie de certificatul digital pentru a putea depune aceste declaratii. Practic, dupa cum anunta Ministerul, fara acesta NU va mai putea face in 2017 nicio actiune legata de "dialogul informatic" cu statul.

Cum puteti obtine rapid certificatul digital pentru a folosi semnatura digitala in relatia cu ANAF?

Relativ simplu, tot online. Este indeajuns sa intrati pe pagina uneia dintre companiile autorizate pentru a emite certificatul digital. In acest moment, AlfaSign are una dintre cele mai bune oferte in ceea ce priveste raportul pret/calitate si, mai ales, rapiditatea livrarii. Intrati, asadar, pe www.alfasign.ro. Veti vedea ca exista o promotie pentru Kitul de Semnatura Electronica, prin care va puteti asigura tot ceea ce va trebuie (certificatul digital, tokenul si aplicatia de semnare. Suportul tehnic pe toata perioada de valabilitate a certificatului si transportul acestuia sunt incluse) cu o reducere de peste 30%.

Pentru a solicita certificatul digital, trebuie mai intai sa completati formularul de aici. Dupa completarea formularului, AlfaSign va trimite prin email link-urile aferente documentelor necesare obtinerii certificatului digital calificat, deja completate cu datele din formularul de inscriere.

  • Imprimati, semnati si dupa caz stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar;
  • Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar;
  • Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta;
  • Imprimati si semnati Procesul-verbal de predare-primire;
  • Faceti o copie dupa actul de identitate semnati si marcati "Conform cu Originalul".

Mai ramane sa achitati cei 30 de euro, costul intregului pachet, si, printr-un reprezentant AlfaSing, se vor ridica de la dvs. documentele necesare si veti primi coletul cu certificatul digital si tot ceea ce va trebuie. In doar cateva zile veti fi in posesia semnaturii electronice care devine, dupa cum se vede, cu adevarat obligatorie.


Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2018
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2018

Vezi detalii

Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri
Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri

Vezi detalii

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii


Simplu si cat se poate de rapid, incepand de la un simplu click pe www.alfasign.ro.

Foarte important: conform legislatiei in vigoare, cu un singur certificat se pot semna declaratii fiscale pentru mai multi contribuabilii. Astfel, un contabil poate depune online declaratiile fiscale pentru mai multe companii pentru care presteaza astfel de servicii.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
declaratia 112certificatul digitalformularul 112alfasigntokenul

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 05 Octombrie 2016


Votati articolul "Atentie, contabili: Declaratia 112 se va depune exclusiv online! Aveti certificatul digital pregatit?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Contabil, cum se stabileste prejudiciul de recuperat ?

Intrebare: Va rog mult de tot sa ma ajutati si sa imi spuneti
cum se stabileste prejudiciul suferit de partea civila,
in situatia in care judecatoarea a respins
Cererea de efectuare a Expertizie muzeale si a Expertizei contabile,
intrucat a considerat ca institutia ar cauta o incadrare mai grava a faptelor inculpatilor.

Expertiza muzeala a fost solicitata sa se stabileasca daca
bunurile culturale muzeale achizitionate au fost supraevaluate.

Comisiile de evaluare nu s-au intrunit efectiv,
au fost falsificate semnaturile persoanelor care chipurile ar fi facut parte din comisii,
unii membri au declarat ca au semnat actele pe strada si ca nu au participat la vreo evaluare,
Astfel, valoarea bunurilor achizitionate nu poate fi considerata ca reala.

Daca s-ar fi efectuat cele 2 expertize s-ar fi stabilit prejudiciul
ca fiind diferenta dintre valoarea contractelor si valoarea reala.

Insa, procurorul Parchetului a spus in instanta
ca se considera ca prejudiciul = valoarea contractelor,
contractele vor fi anulate,
partile vor fi puse in situatia anterioara.

Este corect stabilit prejudiciul ?
Ce sume sa ceara institutia ?
Fara acele Expertize, cum trebuie procedat ?

Raspuns: Daca procurorul considera ca prejudiciul are valoarea contractelor, atunci incheierea contractelor...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 05 Octombrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X