Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti

Anul 2017 incepe cu numeroase controale pentru toate firmele din Romania. Activitatile adminisrative, fiscal-contabile si juridice vor fi verificate amanuntit de reprezentantii a peste 20 de institutii, precum:

ANAF, ITM, ISU, SSM, OPC, DIICOT, DNA, Agentia de Mediu, Inspectia Sanitara de Stat, Inspectia de Stat in Constructii, Inspectia Sanitar-Veterinara.

Ce documente vor fi verificate in prima faza, la toate firmele controlate:

- autorizatiile de functionare
- documentele esentiale, formulare tip
- avizele obligatorii
- seturi de instructiuni specifice
- planuri de preventie si protectie etc.

Dupa cum bine stiti, inspectorii veniti in control vor gasi o neregula chiar si atunci cand aveti impresia ca aveti toate documentele puse la punct. Amenzile ajung pana la 10.000 de lei, iar pentru unele nereguli in respectarea legislatiei riscati suspendarea activitatii sau chiar pedepse cu inchisoarea.

Va oferim un ghid care va arata concret
cum sa iesiti cu bine in urma unui control!

Ce contine?

- entitatile ce au drept de control si solicitarile pe care le poate face fiecare


Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii


- modele de autorizatii, avize si alte documente

- liste de control, pasi de urmat pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii

- sfaturi extrem de utile pentru a iesi intotdeauna cu bine in urma oricarui control

In cazul in care vi se anunta un control, nu trebuie decat sa consultati lucrarea si aflati pe loc aspecte fundamentale despre autorizatiile si documentele care va pot fi solicitate. Aveti astfel timp sa le puneti la punct.

Atentie! Lucrarea “Autorizatiile si documentele esentiale de functionare” realizata de echipa de specialisti cu experienta ai grupului romano-german Rentrop&Straton, este o lucrare pe baza de abonament.

Ce inseamna asta?
Inseamna ca pe tot parcusul abonamentului veti beneficia de actualizarea informatiei din lucrarea de baza. Orice modificare de lege, anunt de la institutiile statului, sau formular care se modifica va ajunge la dvs. in cel mai scurt timp! Iar sistemul inteligent al biblioraftului in care este prinsa lucrarea va permite sa scoateti fisele cu informatii invechite si sa le inlocuiti cu informatiile actualizate pe care le veti primi in permanenta, pe perioada abonamentului dvs.!

In plus, pe perioada abonamentului veti beneficia si de consultanta specializata! In orice moment in care va aflati in dilema sau aveti nevoie de o a doua opinie ne puteti transmite speta prin e-mail si prin intermediul echipei de specialisti Rentrop&Straton veti obtine un raspuns concret, sustinut de exemplificari si temeiuri legale.

Veti primi de asemenea gratuit si acces la INFOLEX − serviciul care va pune la dispozitie ori de cate ori aveti nevoie, prin e-mail, in maximum 48 de ore, textul complet al oricarui act normativ din domeniul fiscalitatii.

Mai trebuie sa stiti ca lucrarea este disponibila atat in FORMAT TIPARIT, DAR SI ONLINE din orice locatie v-ati afla.



... citeste detaliile lucrarii >>

Profitati ACUM de OFERTA SPECIALA RENTROP&STRATON pentru pachetul “Informatii vitale pentru functionare perfect legala”! Va fereste de toate aceste pericole!

Primiti CADOU: lucrarea "125 Modele si formulare vitale in SSM" cu vizualizare in platforma RS PRO* .




Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Noiembrie 2016


Votati articolul "Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti":
Rating:

Nota: 3.33 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Calcul concediu de risc maternal

Intrebare: Buna seara. Angajata la o firma in perioada 13.02.2012 - 10.072012, iar de pe 11.07.2012 - 21.03.2013 la alta firma angajatorul fiind aceeasi persoana. In perioada 27.08.2012 -14.11.2012 concediu de risc maternal, iar de pe 15.11.2012 pana pe 21.02.2013 concediu de maternitate. Salariul de incadrare 700 lei. As dori sa stiu suma care trebuia incasata pe fiecare luna in parte si cum se calculeaza.
Va multumesc, Ciubotaru Doinita

Raspuns: Buna seara, Pentru a va putea oferi un raspuns cat mai concret imi puteti spune va rog ce s-a...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Noiembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Reamintire termen 2 mai pentru depunerea situatiilor financiare pentru anul 2016 si alte obligatii

    • Va reamintim ca termenul de depunere a situatiilor financiare anuale pentru anul 2016, este de 120 de zile de la incheierea exercitiului financiar, respectiv marti, 2 mai 2017. Au aceasta obligatie institutiile publice, asociatiile si celelalte persoane juridice cu si fara scop patrimonial, subunitatile fara personalitate juridica, cu sediul in strainatate, care apartin persoanelor prevazute la art.1 alin.1-3 din Legea 82/1991, cu sediul in România, precum si subunitatile fara...» citeste mai departe aici

  • 25 mai - termenul pentru depunerea declaratiei 200. Cine are obligatia depunerii si ce venituri se declara?

    • Pana la data de 25 mai 2017 inclusiv au obligatia depunerii formularului 200 persoanele fizice care au realizat in anul 2016, in mod individual sau intr-o forma de asociere, venituri in bani si/sau in natura din Romania, potrivit Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, provenind din:  1. urmatoarele venituri din activitati independente:   - venituri din activitati de productie, comert, prestari de ...» citeste mai departe aici

  • Analiza zilei cu Irina Dumitrescu: Subventie pentru angajarea somerilor

    • In scopul reducerii somajului, legislatia prevede posibilitatea ca angajatorii sa beneficieze de o subventie pentru angajarea somerilor daca sunt indeplinite anumite conditii.  Astfel, potrivit art. 85 din Legea somajului nr. 76/2002, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2016, angajatorii primesc lunar, pe o perioada de 12 luni, pentru fiecare persoana angajata, o suma in cuantum de 900 lei, cu obligatia mentinerii raporturilor de munca...» citeste mai departe aici

  • Noua procedura pentru corectarea erorilor din situatiile financiare anuale

    • In Monitorul Oficial al Romaniei nr.243/ 7.04.2017 a fost publicat OMFP 543/ 4.04.2017 privind modificarea si completarea OMFP nr. 450/2016 pentru aprobarea Procedurii de corectare a erorilor cuprinse in situatiile financiare anuale si raportarile contabile anuale depuse de operatorii economici si persoanele juridice fara scop patrimonial, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 274/ 12.04.2016. Astfel, noile reguli ofera operatorilor economic cateva luni i...» citeste mai departe aici

  • Ce declaratii trebuie sa depuna persoanele fizice pana la data de 25 mai 2017?

    • Va aducem la cunostinta ca pana la data de 25 mai inclusiv aveti obligatia depunerii urmatoarelor formulare, conform unui comunicat oficial transmis de ANAF:  -  Declaratia privind veniturile realizate din Romania (formular 200) pentru fiecare categorie si sursa de venit, pentru anul precedent  -  Declaratia privind veniturile realizate din strainatate (formular 201) pentru fiecare tara  -  sursa a veniturilor si pentru fiecare categorie de ve...» citeste mai departe aici

  • Termen 25 mai 2017: Depuneti formularul 201 privind veniturile realizate din strainatate

    • Va informam ca 25 mai 2017 este ultima zi pentru depunerea in termen a formularului 201 "Declaratia privind veniturile realizate din strainatate" pentru anul fiscal 2016. Cine are obligatia sa depuna declaratia Declaratia privind veniturile realizate din strainatate - formular 201 se depune de catre: 1. persoanele fizice rezidente romane, cu domiciliul in Romania precum si persoanele fizice nerezidente care indeplinesc cel putin ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X