Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti

Anul 2017 incepe cu numeroase controale pentru toate firmele din Romania. Activitatile adminisrative, fiscal-contabile si juridice vor fi verificate amanuntit de reprezentantii a peste 20 de institutii, precum:

ANAF, ITM, ISU, SSM, OPC, DIICOT, DNA, Agentia de Mediu, Inspectia Sanitara de Stat, Inspectia de Stat in Constructii, Inspectia Sanitar-Veterinara.

Ce documente vor fi verificate in prima faza, la toate firmele controlate:

- autorizatiile de functionare
- documentele esentiale, formulare tip
- avizele obligatorii
- seturi de instructiuni specifice
- planuri de preventie si protectie etc.

Dupa cum bine stiti, inspectorii veniti in control vor gasi o neregula chiar si atunci cand aveti impresia ca aveti toate documentele puse la punct. Amenzile ajung pana la 10.000 de lei, iar pentru unele nereguli in respectarea legislatiei riscati suspendarea activitatii sau chiar pedepse cu inchisoarea.

Va oferim un ghid care va arata concret
cum sa iesiti cu bine in urma unui control!

Ce contine?

- entitatile ce au drept de control si solicitarile pe care le poate face fiecare


Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii

Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii


- modele de autorizatii, avize si alte documente

- liste de control, pasi de urmat pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii

- sfaturi extrem de utile pentru a iesi intotdeauna cu bine in urma oricarui control

In cazul in care vi se anunta un control, nu trebuie decat sa consultati lucrarea si aflati pe loc aspecte fundamentale despre autorizatiile si documentele care va pot fi solicitate. Aveti astfel timp sa le puneti la punct.

Atentie! Lucrarea “Autorizatiile si documentele esentiale de functionare” realizata de echipa de specialisti cu experienta ai grupului romano-german Rentrop&Straton, este o lucrare pe baza de abonament.

Ce inseamna asta?
Inseamna ca pe tot parcusul abonamentului veti beneficia de actualizarea informatiei din lucrarea de baza. Orice modificare de lege, anunt de la institutiile statului, sau formular care se modifica va ajunge la dvs. in cel mai scurt timp! Iar sistemul inteligent al biblioraftului in care este prinsa lucrarea va permite sa scoateti fisele cu informatii invechite si sa le inlocuiti cu informatiile actualizate pe care le veti primi in permanenta, pe perioada abonamentului dvs.!

In plus, pe perioada abonamentului veti beneficia si de consultanta specializata! In orice moment in care va aflati in dilema sau aveti nevoie de o a doua opinie ne puteti transmite speta prin e-mail si prin intermediul echipei de specialisti Rentrop&Straton veti obtine un raspuns concret, sustinut de exemplificari si temeiuri legale.

Veti primi de asemenea gratuit si acces la INFOLEX − serviciul care va pune la dispozitie ori de cate ori aveti nevoie, prin e-mail, in maximum 48 de ore, textul complet al oricarui act normativ din domeniul fiscalitatii.

Mai trebuie sa stiti ca lucrarea este disponibila atat in FORMAT TIPARIT, DAR SI ONLINE din orice locatie v-ati afla.



... citeste detaliile lucrarii >>

Profitati ACUM de OFERTA SPECIALA RENTROP&STRATON pentru pachetul “Informatii vitale pentru functionare perfect legala”! Va fereste de toate aceste pericole!

Primiti CADOU: lucrarea "125 Modele si formulare vitale in SSM" cu vizualizare in platforma RS PRO* .




Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Noiembrie 2016


Votati articolul "Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti":
Rating:

Nota: 3.33 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Amenda ANAF

Intrebare: Buna ziua!
Am primit o amenda de la ANAF, care a si fost platita in aceesi zi. Pt ca ANAF nu a inregistrat incasarea in contabilitate , mi-a pus poprire pe contul din banca pentru a-si recupera amenda. Cum inregistrez in contabilitate acesta operatiune din banca si cum pot recupera banii?
Va multumesc!

Raspuns: In contabilitate operatiunea din banca o inregistrati in contul 473. Astfel nota contabila va fi...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Noiembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Inventarierea anuala. Care este regimul fiscal al bunurilor degradate?

    • Persoanele juridice prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991 au obligatia de a efectua inventarierea patrimoniului cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii. Inventarierea anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii se face, de regula, cu ocazia incheierii exercitiului financiar. Bunurile pot fi inventariate si inaintea datei de incheiere a exercitiului financiar, cu conditia as...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X