Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti

Anul 2017 incepe cu numeroase controale pentru toate firmele din Romania. Activitatile adminisrative, fiscal-contabile si juridice vor fi verificate amanuntit de reprezentantii a peste 20 de institutii, precum:

ANAF, ITM, ISU, SSM, OPC, DIICOT, DNA, Agentia de Mediu, Inspectia Sanitara de Stat, Inspectia de Stat in Constructii, Inspectia Sanitar-Veterinara.

Ce documente vor fi verificate in prima faza, la toate firmele controlate:

- autorizatiile de functionare
- documentele esentiale, formulare tip
- avizele obligatorii
- seturi de instructiuni specifice
- planuri de preventie si protectie etc.

Dupa cum bine stiti, inspectorii veniti in control vor gasi o neregula chiar si atunci cand aveti impresia ca aveti toate documentele puse la punct. Amenzile ajung pana la 10.000 de lei, iar pentru unele nereguli in respectarea legislatiei riscati suspendarea activitatii sau chiar pedepse cu inchisoarea.

Va oferim un ghid care va arata concret
cum sa iesiti cu bine in urma unui control!

Ce contine?

- entitatile ce au drept de control si solicitarile pe care le poate face fiecare


Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii


- modele de autorizatii, avize si alte documente

- liste de control, pasi de urmat pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii

- sfaturi extrem de utile pentru a iesi intotdeauna cu bine in urma oricarui control

In cazul in care vi se anunta un control, nu trebuie decat sa consultati lucrarea si aflati pe loc aspecte fundamentale despre autorizatiile si documentele care va pot fi solicitate. Aveti astfel timp sa le puneti la punct.

Atentie! Lucrarea “Autorizatiile si documentele esentiale de functionare” realizata de echipa de specialisti cu experienta ai grupului romano-german Rentrop&Straton, este o lucrare pe baza de abonament.

Ce inseamna asta?
Inseamna ca pe tot parcusul abonamentului veti beneficia de actualizarea informatiei din lucrarea de baza. Orice modificare de lege, anunt de la institutiile statului, sau formular care se modifica va ajunge la dvs. in cel mai scurt timp! Iar sistemul inteligent al biblioraftului in care este prinsa lucrarea va permite sa scoateti fisele cu informatii invechite si sa le inlocuiti cu informatiile actualizate pe care le veti primi in permanenta, pe perioada abonamentului dvs.!

In plus, pe perioada abonamentului veti beneficia si de consultanta specializata! In orice moment in care va aflati in dilema sau aveti nevoie de o a doua opinie ne puteti transmite speta prin e-mail si prin intermediul echipei de specialisti Rentrop&Straton veti obtine un raspuns concret, sustinut de exemplificari si temeiuri legale.

Veti primi de asemenea gratuit si acces la INFOLEX − serviciul care va pune la dispozitie ori de cate ori aveti nevoie, prin e-mail, in maximum 48 de ore, textul complet al oricarui act normativ din domeniul fiscalitatii.

Mai trebuie sa stiti ca lucrarea este disponibila atat in FORMAT TIPARIT, DAR SI ONLINE din orice locatie v-ati afla.



... citeste detaliile lucrarii >>

Profitati ACUM de OFERTA SPECIALA RENTROP&STRATON pentru pachetul “Informatii vitale pentru functionare perfect legala”! Va fereste de toate aceste pericole!

Primiti CADOU: lucrarea "125 Modele si formulare vitale in SSM" cu vizualizare in platforma RS PRO* .




Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Noiembrie 2016


Votati articolul "Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti":
Rating:

Nota: 3.33 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Plata impozit microintreprindere

Intrebare: Buna ziua,

ce procent se aplica pentru plata impozitului unei microintreprinderi care in prima luna a trimestrului are 2 angajati cu norma intreaga, iar in ultimele doua luni din trimestru are 2 angajati dintre care numai unul este cu norma intreaga? procentul este 2% ?

va multumesc!

Raspuns: Pentru calcularea impozitului pe venitul microintreprinderii se iau in calcul totalul orelor de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Noiembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Comert cu ridicata. Registru de casa si casa de marcat. Care sunt obligatiile punctului de lucru?

    • Analiza de azi se opreste asupra cazului unei societati care face comert cu ridicata la unul dintre punctele sale de lucru. Prin urmare, ceea ce ne dorim sa identificam este in ce masura se aplica obligatia ca punctul de lucru sa fie dotat cu registru de casa, inclusiv in cazul in care se face comer...» citeste mai departe aici

  • Taxe si impozite mai mari din 2019. Iata cat vor scoate bucurestenii din buzunare!

    • UPDATE. Proiectul de Hotarare referitor la stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in Municipiul Bucuresti incepand cu anul 2019 a fost aprobat in sedinta CGMB de joi, 19 aprilie. Conform legii, Consiliul General adopta hotarari privind impozitele si taxele locale pentru anul urmator, punctand ca PMB pune in aplicare prevederile Codului fiscal.   Mai jos, cititi cu cat vor fi major...» citeste mai departe aici

  • Nota de receptie si constatare de diferente (Cod 14-3-1A)

    • Cititi in randurile urmatoare tot ce trebuie sa stiti despre nota de receptie si constarea de diferente (NIR)!   Nota de receptie si constatare de diferente (NIR) serveste ca: - document pentru receptia bunurilor aprovizionate; - document justificativ pentru incarcare in gestiune; - document justificativ de inregistrare in contabilitate.   Nota de receptie si constatare de diferente se f...» citeste mai departe aici

  • VIDEO Impozitarea salariilor in 2018. Modificari la calculul CAS

    • Va invitam sa urmariti mai jos un videoclip care face parte din seria de seminare online realizata de Rentrop & Straton. Tema principala a acestuia o reprezinta impozitarea salariilor in anul 2018, cu accent pus pe modificarile care au fost aduse la calculul CAS (contributiile de asigurari sociale). Pentru a participa la un seminar specializat din domeniile fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii sau salarizare, accesati ...» citeste mai departe aici

  • Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta, printr-un comunicat publicat pe site-ul insitituiei, informatii generale despre SPV (Spatiul Privat Virtual). Iata in randurile urmatoare ce ar trebui sa stie contribuabilii despre acest serviciu! ANAF informeaza ca “Serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica p...» citeste mai departe aici

  • O fetita de 6 ani a primit o somatie de plata de la Casa de Asigurari. Ce raspunde ANAF

    • O femeie, in varsta de 24 de ani, din localitatea Vanatori spune ca a primit o somatie de plata, pe numele fiicei sale de 6 ani. Aceasta era atentionata in privinta achitarii unei datorii catre Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Iasi, ce ar reprezenta contravaloarea spitalizarii celei mici in anul 2015. Mirela Strungaru, mama copilei in varsta de 6 ani, spune ca “Nu este o suma mare de platit. Sunt doar 35 de lei. Nu am nimic impotriva sa ii achit. Nu inteleg ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile