Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

32 de acte administrative si fiscale pot fi trimise electronic de ANAF catre contribuabili. Ordinul 3097/2016

acte administrative transmise electronicanaffiscvarianta electronicatitlu executoriusomatia

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online.

De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax. Persoanele fizice si juridice trebuie sa adreseze organului fiscal o cerere prin care sa opteze pentru unul dintre mijloacele electronice de comunicare.

Aceste acte administrative fiscale, comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanța, sunt valabile si opozabile contribuabililor sau terților fara semnatura olografa si stampila conducatorul organului fiscal, insa vor purta semnatura digitala calificata a institutiei, a anuntat MDRAP.

Astfel, contribuabilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica.
Lista documentelor in cauza cuprinde:

1. Titlul executoriu;
2. Somatia;
3. Decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii;
4. Instiintarea privind stingerea creantelor fiscale;
5. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti;
6. Decizia de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti;
7. Instiintare de compensare;


PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017

Vezi detalii

Ghid practic Excel
Ghid practic Excel

Vezi detalii

PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017

Vezi detalii



8. Instiintare de restituire;
9. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor /taxelor datorate de persoanele fizice, in temeiul Legii nr. 227 /2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele juridice, in temeiul Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate in cazul contribuabililor persoane juridice;
12. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru afisaj in scop de reclama si publicitate;
13. Decizia de impunere privind creantele datorate bugetului local in urma inspectiei fiscale;
14. Decizia de restituire a sumelor de la bugetul local;
15. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere;
16. Decizie de instituire a masurilor asiguratorii;
17. Decizia de ridicare a masurilor asiguratorii;
18. Adresa de infiintare a popririi;
19. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii;
20. Instiintare privind infiintarea popririi;
21. Proces-verbal de constatare a contraventiei;
22. Nota de plata;
23. Extras de rol;
24. Aviz de inspectie fiscala;
25. Invitatie;
26. Certificat de nomenclatura stradala si adresa
27. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silita
28. Proces-verbal de constatare si declarare a insolvabilitatii
29. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxele locale si alte venituri datorate bugetului local
30. Raport de inspectie fiscala
31. Anexa certificat de atestare fiscala privind verificarea eligibilitatii solicitantilor de fonduri externe nerambursabile
32. alte acte emise de organul fiscal local.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 08 Decembrie 2016


Votati articolul "32 de acte administrative si fiscale pot fi trimise electronic de ANAF catre contribuabili. Ordinul 3097/2016":
Rating:

Nota: 2.63 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum va intra în contabilitate ?

Intrebare: Instituția noastră publică a organizat o tabără de pictură, s-au folosit materialele puse la dispoziție de instituția noastră, de către pictori din diverse tari.
O parte din tablouri vor rămâne la instituția noastră.
Cum vor intra în contabilitate , în instituție aceste tablouri ?
Ce act de intrare se va putea face ? .... de donație sau de vânzare nu se poate. ...

Raspuns: Pentru punerea la dispozitie a materialelor presupun ca institutia a organizat un eveniment,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 08 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Documente necesare inregistrarii in scopuri de TVA dupa data de 1 februarie 2017. Sfatul expertului Robert Gearba

    • Dupa data de 1 februarie 2017, odata cu anularea formularului 088, dosarul necesar inregistrarii in scopuri de TVA nu mai este chiar atat de stufos, dar s-au pastrat totusi o parte din documentele cerute anterior. Acestea sunt urmatoarele: Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA prin OPTIUNE 1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010 – 2 exemplare, in original; 2. Cerere de inregistrare in scopuri de TVA (formular 099...» citeste mai departe aici

  • Modificarea formularelor de inregistrare fiscala. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Prin OMFP 511/2017 au fost aduse modificari si completari Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.698/2015 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor si a tipurilor de obligatii fiscale care formeaza vectorul fiscal. Prin acest ordin obligatiile fiscale de declarare cu caracter permanent au fost completate cu impozitul specific introdus prin Legea 170/2016 incepand cu 01 ianuarie 2017.      ...» citeste mai departe aici

  • S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlocii

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a transmis recent un anunt nou prin care aduce la cunostinta persoanelor interesate ca, in vederea cresterii eficientei activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii si a imbunatatirii colectarii veniturilor bugetare datorate de acesti contribuabili, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1034/22.12.2016 a fost publicat Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.610/2016 (OANAF 3610/2017) privind o...» citeste mai departe aici

  • CECCAR: Consultari pe marginea noilor amendamente la IFRS

    • Consiliul pentru Standarde Internationale de Contabilitate (IASB) a publicat spre consultare publica propuneri de modificare a trei standarde, ca parte a procesului sau de imbunatatiri anuale. Documentul cuprinde amendamente propuse la IAS 12 Impozitul pe profit, IAS 23 Costurile indatorarii si IAS 28 Investitii in entitatile asociate si in asocierile in participatie. Amendamentele propuse la IAS 12 clarifica faptul ca entitatea trebuie sa contabilizeze la fel toate consec...» citeste mai departe aici

  • Legea bugetului asigurarilor sociale a fost publicata. Cat este castigul salariul mediu brut utilizat in 2017

    • In  Monitorul Oficial, Partea I nr. 128 din 17 februarie 2017 a fost publicata Legea nr. 7/2017 a bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2017. Conform art. 16 din lege castigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2017 este de 3.131 lei. In functie de castigul salarial mediu brut se stabilesc sumele datorate cu titlu de contributii de asigurari sociale pentru anumite...» citeste mai departe aici

  • ANAF anunta ca va adapta Formularul 100. Proiect NOU

    • ANAF adapteaza corespunzator formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat", ca urmare a modificărilor legislative recente. Astfel, ANAF propune, printr-un proiect de ordin, modificarea si completarea prevederilor Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.587/2016, dupa cum urmeaza: - actualizarea Nomenclatorului privind obligatiile de plata la bugetul de stat, prin introducerea unor pozitii noi, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X