Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Regimul chitantelor fiscale utilizate pana la sfarsitul anului 1997

Intrebare:

Chitantele fiscale utilizate pana la sfarsitul anului 1997 cat timp se pastreaza in arhiva societatii?

Raspuns: (dat in iunie 2005)

Chitantele fiscale si in general toate formularele cu regim special, aflate in stoc la data de 31 decembrie 2002 la utilizatorii finali, persoane fizice si juridice si care nu au mai putut fi utilizate ca urmare a intrarii in vigoare, incepand cu data de 1 ianuarie 2003, a O.M.F.P. nr. 989/2002 privind tiparirea, inserierea si numerotarea formularelor cu regim special, trebuie scazute din gestiune.

Aceasta obligatie rezulta din prevederile O.M.F.P. nr. 743 din 13 mai 2004 publicat in M.Of. nr.496 din 2 iunie 2004.

Astfel, scaderea din gestiune se face pe baza unui proces-verbal de casare semnat de o comisie de inventariere a formularelor cu regim special, desemnata de conducerea firmei.

Procesul-verbal de casare trebuie sa cuprinda , in mod obligatoriu, cel putin urmatoarele elemente:

  • denumirea unitatii;
  • numarul si data intocmirii procesului-verbal de casare;
  • denumirea formularului anulat (propus pentru casare);
  • seria si numarul aferente formularului anulat;
  • data procurarii formularului anulat;

  •  Achizitii. Ghid fiscal-contabil
    Achizitii. Ghid fiscal-contabil

    Vezi detalii

    PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
    PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017

    Vezi detalii

    PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017
    PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017

    Vezi detalii


    numele si prenumele membrilor comisiei de inventariere, cu semnaturile aferente;
  • viza de aprobare a conducerii unitatii.
Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Februarie 2006


Votati articolul "Regimul chitantelor fiscale utilizate pana la sfarsitul anului 1997":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Vanzare masina de pe societate

Intrebare: cat este valoarea minima cu care se poate vinde o masina de catre o societate ?
in 2013 s-a preluat prin contract de novatie o masina cu valoare de 13698 lei (ultimele rate din contractul de leasing al societatii care a predat masina ) .Cand s-a inregistra contractul de novatie la actualul cumparator , s-a stabilit amortizarea pe inca 3 ani .In prezent au mai ramas 5 luni de amortizat .
Vrem sa vindem masina catre o persoana fizica ,bineinteles cu factura fiscala, insa nu stim daca este o valoare minima la care trebuie vanduta .anul de fabricatie este 2010 .

Raspuns: Valoarea de vanzare este valoarea pietei sau valoarea justa in cazul evaluarii de catre un evaluator...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Februarie 2006 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • 25 mai - termenul pentru depunerea declaratiei 200. Cine are obligatia depunerii si ce venituri se declara?

    • Pana la data de 25 mai 2017 inclusiv au obligatia depunerii formularului 200 persoanele fizice care au realizat in anul 2016, in mod individual sau intr-o forma de asociere, venituri in bani si/sau in natura din Romania, potrivit Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, provenind din:  1. urmatoarele venituri din activitati independente:   - venituri din activitati de productie, comert, prestari de ...» citeste mai departe aici

  • Analiza zilei cu Irina Dumitrescu: Subventie pentru angajarea somerilor

    • In scopul reducerii somajului, legislatia prevede posibilitatea ca angajatorii sa beneficieze de o subventie pentru angajarea somerilor daca sunt indeplinite anumite conditii.  Astfel, potrivit art. 85 din Legea somajului nr. 76/2002, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2016, angajatorii primesc lunar, pe o perioada de 12 luni, pentru fiecare persoana angajata, o suma in cuantum de 900 lei, cu obligatia mentinerii raporturilor de munca...» citeste mai departe aici

  • ANAF a finalizat procedurile pentru conectarea caselor de marcat la serverele institutiei

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a finalizat specificatiile tehnice si structura fisierelor pe care casele de marcat urmeaza sa le trimita catre ANAF in conformitate cu Hotararea pentru modificarea si completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003.  Acestea au fost definitivate in...» citeste mai departe aici

  • Radierea si certificatul de inregistrare in scopuri de TVA. Ce obligatii avem fata de Fisc?

    • Stiti deja ca lista de responsabilitati e lunga cand vorbim de indatoririle catre ANAF. In analiza urmatoare, avem cazul unei societati comerciale care a fost radiata conform legii. Societatea era platitoare de TVA. La data radierii, la registrul comertului a fost depus, in original, certificatul de inregistrare al societatii (certificat emis de registrul comertului). Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA, in original, a ramas la societate. Vom vedea daca certificatul de inregistrare...» citeste mai departe aici

  • Penalitati solicitate prestatorului si emiterea facturii de catre beneficiar. Cum procedam corect?

    • Analiza pe care v-o oferim azi este utila in ce priveste intocmirea corecta a facturilor in urma unor contracte in care se percep penalitati pentru depasire termen de executie. In concret, o societate doreste emiterea unei facturi de penalitati. Pentru a stabili procedura corecta, in analiza de mai jos, avem urmatorul caz: "Societatea are incheiat un antecontract de vanzare-cumparare cu un dezvoltator imobiliar pentru cumpararea unui imobil. Dezvoltatorul imobiliar trebuia sa termine imo...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X