Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2016

Dispozitii tranzitorii privind raportarea datelor in registrul public de evidenta a salariatilor. O noua declaratie trebuie depusa

registrul privatregistrul publicraportare personal institutii publiceOrdinul 2263/2016

Incepand cu 28.11.2016, conform modificarilor aduse prin HG 877/2016 registrul general de evidenta a salariatilor se compune din doua parti:

a) registrul privat, care se intocmeste, completeaza si transmite de catre angajatori, persoane fizice sau persoane juridice de drept privat;
b) registrul public, care se intocmeste, completeaza si transmite de catre institutiile/autoritatile publice carora le sunt aplicabile dispozitiile Legii-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Ca dispozitii tranzitorii art. III din HG 877/2016 prevede ca, pana la data realizarii noului sistem informatic pentru registrul privat/public gestionat de Inspectia Muncii:

a) prin ordin al ministrului muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice se stabileste procedura de transmitere a datelor in registrul public;
b) atat pentru angajatorii persoane fizice sau juridice de drept privat, cat si pentru institutiile/autoritatile publice se aplica in continuare prevederile legale cu privire la obligatia de completare si transmitere catre inspectoratele teritoriale de munca datele in Revisal, conform ordinului nr. 1.918/2011.


La data realizarii noului sistem informatic gestionat de Inspectia Muncii pentru transmiterea datelor in registrul privat/public de catre angajatori va fi emis un nou ordin privind procedura de transmitere a datelor in registrul privat/public, comuna pentru toti angajatorii persoane fizice si juridice de drept privat, precum si institutii/autoritati publice care au obligatia transmiterii.

Prin Ordinul 2263/2016 s-a reglementat procedura de transmitere a datelor in registrul public. Astfel, incepand cu luna decembrie 2016 institutiile/autoritatile publice au obligatia sa transmita datele cu privire la toate categoriile de personal platit din fonduri publice prin intermediul formularului M500 - Raportare personal institutii publice.

Obligatia de raportare le revine institutiilor/autoritatilor publice care au personal platit din fonduri publice, personal care exercita o functie in baza unui contract individual de munca si/sau de serviciu, a unui act administrativ de numire ori a unui altfel de act emis in conditiile legii.


Capcanele comertului online
Capcanele comertului online

Vezi detalii

Consilier Achizitii Publice
Consilier Achizitii Publice

Vezi detalii

PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017

Vezi detalii



Nu au obligatia depunerii formularului institutiile/autoritatile de invatamant preuniversitar care completeaza in prezent informatiile de salarizare in baza de date EDUSAL.

Formularul M500 se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanta, prin utilizarea serviciului de depunere a declaratiilor online, existent pe portalul e-guvernare.ro. Fisierul PDF se descaraca de pe site-ul ANAF de la sectiunea declaratii electronice.

In mod exceptional, in situatia in care nu se poate realiza depunerea in mediul electronic, formularul M500 se depune la sediul organului fiscal, atat pe suport hartie, semnat de reprezentantul legal al institutiei/autoritatii publice, cat si pe suport CD sau USB.

Transmiterea datelor se realizeaza lunar, pana la data de 25 (inclusiv) a lunii urmatoare pentru luna anterioara.
Pentru luna noiembrie 2016, termenul pentru transmiterea datelor 18 decembrie 2016.

Pentru depunerile lunare se vor raporta in cuprinsul formularului M500:

- numai modificarile care au intervenit pe parcursul lunii calendaristice aferente depunerii formularului, in cadrul raportului de munca si/sau de serviciu al personalului platit din fonduri publice aferent, respectiv incetarii rapoartelor de munca si/sau de serviciu, acordarea sau modificarea de sporuri, modificari ale salariului, ale incadrarii sau orice alte asemenea situatii.
situatiile referitoare la incheierea unor noi raporturi de munca si/sau de serviciu.

Rectificarea datelor deja transmise se face la nivel de persoana, prin retransmiterea tuturor informatiilor referitoare la aceasta.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala va transmite datele colectate la Inspectia Muncii.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Decembrie 2016


Votati articolul "Dispozitii tranzitorii privind raportarea datelor in registrul public de evidenta a salariatilor. O noua declaratie trebuie depusa":
Rating:

Nota: 4.83 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Inregistrare contabila

Intrebare: Buna ziua, Ma confrunt cu o situatie, care-mi da de cap de cateva zile. Mai precis nu stiu in ce conturi sa inregistrez urmatoarele operatii:
Suntem 4 mostenitori ai unui service obtinut prin legea 10 si am constituit o firma (SC) cu acest spatiu ca punct de lucru.Obiectul activitatii este reprezentat de venituri din chirii. Spatiul este in alt oras. Iar mostenitorii in locatii diferite. Unul dintre mostenitori este administrator, ceilalti asociati in cote egale (neplatitoare de tva).

S-a inchiriat un etaj unei firme profil service de la care trebuie sa obtinem chirie lunar. Dupa ce ne repartizam impozitul pe chirie (ca unic venit) lunar, in regim de micro (3%), conditia este sa impartim restul in parti egale lunar (la toate locatiile mostenitorilor).
Banii vor veni intr-un cont deschis pe numele firmei.
Prima inregistrare este:
581 = 5121
5121 = 581
? = 5311 in care (?) sunt mostenitorii. Care este acest cont? La fel se poate vira direct din contul bancar. Dar catre care cont?
Pana la sfarsitul anului profitul va fi egal cu diferenta dintre total venituri si cheltuielile firmei. Normal va fi un profit, in acest caz. Dar fiind deja platit anticipat impozitul, se mai plateste ceva? Sau se trece in contul de dividende? Se mai impoziteaza odata cu 16% ca impozit pe dividende?Ma gandesc ca trebuie sa existe o posibilitate sa nu se faca dubla impunere pe venitul din chirii.
Va rog mult sa ma ajute cineva de specialitate.

Raspuns: Cred ca faceti confuzii! Societatea deschisa de cei 4 "mostenitori" este un sc (care probabil este...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
Si pentru registru privat prin ce raportare se transmite?va multumesc
Data adaugarii: 13-Dec-2016
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cine nu e obligat sa depuna formularul 600 in anul 2017?

    • Retineti ca Formularul 600 "Declaratie privind indeplinirea conditiilor de incadrare in categoria persoanelor asigurate obligatoriu in sistemul public de pensii", a fost aprobat prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 3655/2015 si ulterior modificat prin Ordinul 3696/2016. Astfel, conform prevederilor in vigoare, in acest an, nu au obligatia depunerii formularului 600 : - persoanele asigurate in sisteme proprii de asigurari sociale, care nu au...» citeste mai departe aici

  • Formularul 010. Cine are obligatia de depunere?

    • Persoanele juridice romane, cu exceptia institutiilor publice, institutelor nationale de cercetare-dezvoltare, asociatiilor, fundatiilor si a celorlalte persoane juridice fara scop patrimonial, potrivit legilor de organizare si functionare; persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania; precum si persoanele juridice cu sediul social in Romania infiintate potrivit legislatiei europene au fost obligati la plata impozitului pe constructii...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de impozit pentru veniturile din salarii pentru activitatea de creare de programe pentru calculator in anul 2017

    • Va aducem la cunostinta ca, potrivit art. 60 pct. 2 din Codul fiscal, persoanele fizice sunt scutite de impozit pentru veniturile din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator. Se aplica astfel prevederile valabile din data de 1 februarie 2016, conditiile care trebuie indeplinite pentru aplicarea scutirii de impozit pentru veniturile din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator su...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF: Top acte normative cu incidenta fiscala

    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nati...» citeste mai departe aici

  • Ajustare TVA pentru client in faliment. Emitere factura centralizatoare. Ce facturi declaram in D394?

    • In randurile urmatoare, avem spre analiza cazul unui client care datoreaza societatii contravaloarea mai multor facturi pentru chirie si asupra caruia s-a deschis procedura insolventei. In luna septembrie, instanta de judecata dispune inchiderea procedurii insolventa impotriva clientului respectiv inchiderea falimentului si radierea acestuia din Registrul Comertului. Stabilim daca societatea va trebui sa intocmeasca pentru fiecare factura neincasata cate o factura de stornare in vederea ajust...» citeste mai departe aici

  • Noi servicii de care contribuabilii pot beneficia prin Spatiul Privat Virtual?

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala extinde serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) pentru toti contribuabilii. Astfel, pe langa persoanele fizice, si contribuabilii persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central, precum si alte documente, daca acceseaza serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV). La randul lor, con...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X