Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Dispozitii tranzitorii privind raportarea datelor in registrul public de evidenta a salariatilor. O noua declaratie trebuie depusa

registrul privatregistrul publicraportare personal institutii publiceOrdinul 2263/2016

Incepand cu 28.11.2016, conform modificarilor aduse prin HG 877/2016 registrul general de evidenta a salariatilor se compune din doua parti:

a) registrul privat, care se intocmeste, completeaza si transmite de catre angajatori, persoane fizice sau persoane juridice de drept privat;
b) registrul public, care se intocmeste, completeaza si transmite de catre institutiile/autoritatile publice carora le sunt aplicabile dispozitiile Legii-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Ca dispozitii tranzitorii art. III din HG 877/2016 prevede ca, pana la data realizarii noului sistem informatic pentru registrul privat/public gestionat de Inspectia Muncii:

a) prin ordin al ministrului muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice se stabileste procedura de transmitere a datelor in registrul public;
b) atat pentru angajatorii persoane fizice sau juridice de drept privat, cat si pentru institutiile/autoritatile publice se aplica in continuare prevederile legale cu privire la obligatia de completare si transmitere catre inspectoratele teritoriale de munca datele in Revisal, conform ordinului nr. 1.918/2011.


La data realizarii noului sistem informatic gestionat de Inspectia Muncii pentru transmiterea datelor in registrul privat/public de catre angajatori va fi emis un nou ordin privind procedura de transmitere a datelor in registrul privat/public, comuna pentru toti angajatorii persoane fizice si juridice de drept privat, precum si institutii/autoritati publice care au obligatia transmiterii.

Prin Ordinul 2263/2016 s-a reglementat procedura de transmitere a datelor in registrul public. Astfel, incepand cu luna decembrie 2016 institutiile/autoritatile publice au obligatia sa transmita datele cu privire la toate categoriile de personal platit din fonduri publice prin intermediul formularului M500 - Raportare personal institutii publice.

Obligatia de raportare le revine institutiilor/autoritatilor publice care au personal platit din fonduri publice, personal care exercita o functie in baza unui contract individual de munca si/sau de serviciu, a unui act administrativ de numire ori a unui altfel de act emis in conditiile legii.


Ghid GDPR pentru casele de schimb valutar
Ghid GDPR pentru casele de schimb valutar

Vezi detalii

Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii



Nu au obligatia depunerii formularului institutiile/autoritatile de invatamant preuniversitar care completeaza in prezent informatiile de salarizare in baza de date EDUSAL.

Formularul M500 se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanta, prin utilizarea serviciului de depunere a declaratiilor online, existent pe portalul e-guvernare.ro. Fisierul PDF se descaraca de pe site-ul ANAF de la sectiunea declaratii electronice.

In mod exceptional, in situatia in care nu se poate realiza depunerea in mediul electronic, formularul M500 se depune la sediul organului fiscal, atat pe suport hartie, semnat de reprezentantul legal al institutiei/autoritatii publice, cat si pe suport CD sau USB.

Transmiterea datelor se realizeaza lunar, pana la data de 25 (inclusiv) a lunii urmatoare pentru luna anterioara.
Pentru luna noiembrie 2016, termenul pentru transmiterea datelor 18 decembrie 2016.

Pentru depunerile lunare se vor raporta in cuprinsul formularului M500:

- numai modificarile care au intervenit pe parcursul lunii calendaristice aferente depunerii formularului, in cadrul raportului de munca si/sau de serviciu al personalului platit din fonduri publice aferent, respectiv incetarii rapoartelor de munca si/sau de serviciu, acordarea sau modificarea de sporuri, modificari ale salariului, ale incadrarii sau orice alte asemenea situatii.
situatiile referitoare la incheierea unor noi raporturi de munca si/sau de serviciu.

Rectificarea datelor deja transmise se face la nivel de persoana, prin retransmiterea tuturor informatiilor referitoare la aceasta.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala va transmite datele colectate la Inspectia Muncii.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
registrul privatregistrul publicraportare personal institutii publiceOrdinul 2263/2016

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 13 Decembrie 2016


Votati articolul "Dispozitii tranzitorii privind raportarea datelor in registrul public de evidenta a salariatilor. O noua declaratie trebuie depusa":
Rating:

Nota: 4.83 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Imobil vandut prin procedura de executare silita

Intrebare: Buna ziua,

Va propun urmatoarea situatie:

1).am luat un credit bancar pentru cumpararea unui spatiu comercial.
2).factura de achizitie este cu taxare inversa in anul 2007.
3).in anul 2015 n-am mai putut achita ratele si am intrat in procedura de executare silita.
4).in anul 2016 executorul judecatoresc vinde la licitatie bunul.
5).executorul imi trimite p.v. de adjudecare si repartizarea sumelor incasate.

Va rog, o parere despre inregistrarile contabile si regimul fiscal al tranzactiei.
Sunt platitor de tva si impozit micro.
Am cumparat imobilul cu 400.000 lei,in contabilitate in urma unei evaluari anterioare este 200.000 lei,executorul il vinde cu 300.000 lei.

Raspuns: Trebuie ajustata si tva... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 13 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii articol

Postat de: user
Si pentru registru privat prin ce raportare se transmite?va multumesc
Data adaugarii: 13-Dec-2016
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Declaratia unica online. ANAF a lansat o noua aplicatie pentru depunere

    • ANAF a anuntat ca, pentru a simplifica procesul de depunere online a Declaratiei unice, a pus la dispozitia contribuabililor o aplicatie speciala. “Pentru a simplifica completarea si depunerea online a Declaratiei Unice, Ministerul Finantelor Publice - ANAF pune la dispozitia contribuabililor o aplicatie informatica dedicata, care poate fi accesata la adresa https://declunica.anaf.ro/&rdq...» citeste mai departe aici

  • Ce obligatii au firmele care distribuie dividende trimestrial?

    • Va anuntam saptamana trecuta ca legea care permite ca dividendele sa fie impartite trimestrial a fost publicata in Monitorul Oficial. Astfel, societatile infiintate in baza Legii nr. 31/1990 pot sa distribuie in cursul anului fiscal dividende ce provin din profitul exercitiului financiar in curs, incepand cu data de 15 iulie 2018. Acest act ...» citeste mai departe aici

  • Vanzarea cu amanuntul catre persoane juridice. Ce conditii sunt?

    • Va ocupati de vanzarea cu amanuntul cu persoane juridice? Ati intampinat dificultati legate de acest procedeu? Expertul nostru ne lamureste daca pot fi efectuate vanzari din gestiunea cu amanuntul catre clienti persoane juridice, care revand marfa, la pret preferential in functie de cantitatea achizitionata. Se va lua in considerare existenta Deciziei nr 498/2012 a Cutii Constitutionale, care precizeaza ca interzicerea achizitiei de marfuri in scop de revanzare de l...» citeste mai departe aici

  • Eugen Teodorovici a semnat la Bruxelles Carta Vamala Europeana

    • Eugen Teodorovici, ministrul Finantelor Publice, a participat joi, 12 iulie 2018, la Bruxelles, la evenimentul organizat cu ocazia celebrarii celor 50 de ani de Uniune Vamala. Cu aceasta ocazie, Teodorovici a semnat Carta Vamala Europeana, sub inaltul patronaj al domnului Pierre Moscovici, comisar european pentru afaceri economice si financiare, impozitare si vama si al domnului Hartwig Loger, ministrul de finante din Austria, tara care detine Presedintia Consiliului Uniunii Europen...» citeste mai departe aici

  • Servicile de consiliere juridica – ce calitati le recomanda

    • Cu siguranta ca serviciile de consiliere juridica sunt o necesitate in randul entitatilor juridice, atat a celor ce vizeaza institutii publice, cat si private. Importanta pe care o are o firma de contablitate in acest sens este una majora, mai ales ca in general conducatorii afacerilor au in vedere opinia avizata a profesionistilor pentru a lua decizi importante pe partea juridica. ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X