Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2016

A fost completata procedura de confidentalitate privind activitatea Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile

confidentialitate profesia contabilasupravegherea in interes publicauditul statutar

Va aducem la cunostinta ca in Monitorul Oficial nr. 1013 din 16 decembrie 2016 a fost publicata Decizia nr. 331 din 22 noiembrie 2016 pentru completarea Procedurii privind respectarea cerintelor de confidentialitate referitoare la activitatea Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile, adoptata prin Decizia Consiliului superior al Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile nr. 35/2016.

MONITORUL OFICIAL nr. 1.013 din 16 decembrie 2016

In temeiul prevederilor:
- art. 61 lit. i) si art. 62 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 90/2008 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate si supravegherea in interes public a profesiei contabile, aprobata cu modificari prin Legea nr. 278/2008, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 15 si art. 25 alin. (1) si (2) din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile, adoptat prin Decizia Consiliului superior al Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile nr. 18/2014, cu modificarile si completarile ulterioare,

Consiliul superior al Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile, intrunit in sedinta din 22 noiembrie 2016, decide:

ART. I
Procedura privind respectarea cerintelor de confidentialitate referitoare la activitatea Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile, adoptata prin Decizia Consiliului superior al Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile nr. 35/2016, publicata in Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 432 din 9 iunie 2016, se completeaza dupa cum urmeaza:

1. La articolul 1, dupa alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmatorul cuprins:
"(3) Prezenta procedura nu se aplica in raporturile dintre membrii Consiliului superior al CSIPPC si institutiile care i-au desemnat ca reprezentanti in Consiliul superior al CSIPPC."

ART. II
Prezenta decizie se publica in Monitorul Oficial al României, Partea I.


Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG

Vezi detalii

Consilier Achizitii Publice
Consilier Achizitii Publice

Vezi detalii

Calendarul Contabilului Vesel 2017
Calendarul Contabilului Vesel 2017

Vezi detalii


Presedintele Consiliului pentru Supravegherea
in Interes Public a Profesiei Contabile,
Corneliu Cazacu

Bucuresti, 22 noiembrie 2016.
Nr. 331.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Decembrie 2016


Votati articolul "A fost completata procedura de confidentalitate privind activitatea Consiliului pentru Supravegherea in Interes Public a Profesiei Contabile":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Minus de inventar cu asumarea raspunderii de administrator fara documentare

Intrebare: buna ziua,
Va rog o lamurie.
Am inventar incheiat la 03.11.2014 , marfuri pret amanunt.
Constatat minus de inventar.
Nu se doreste imputarea pe salariati.
Cate tipuri de pierderi sunt cumprinse in lege.
Administratorul isi poate asuma pierderea fara documentare ? Ce document de asumare trebuie intocmit.
Pierderea se doreste suportata de societate, din dividendele nete, neridicate din anii precedenti? Se poate?
Pierderea este suficient de mare. Inregistrarea pierderii ( rezulta TVA de plata ) se poate inregistra / achita si esalonat in maxim cat timp?
Care este timpul maxim de evaluare a pierderilor, analizei si ]nregistrarii / in contabilitate.
Ce legi reglementeaza modul de inregistrare a pierderilor.
Daca se poate as dori monografia inregistrarii pierderilor suportate de societate.
Va multumesc.

Raspuns: multumesc pentru acest raspuns.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Scutirea de impozit pentru veniturile din salarii pentru activitatea de creare de programe pentru calculator in anul 2017

    • Va aducem la cunostinta ca, potrivit art. 60 pct. 2 din Codul fiscal, persoanele fizice sunt scutite de impozit pentru veniturile din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator. Se aplica astfel prevederile valabile din data de 1 februarie 2016, conditiile care trebuie indeplinite pentru aplicarea scutirii de impozit pentru veniturile din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator su...» citeste mai departe aici

  • Buletin informativ ANAF: Top acte normative cu incidenta fiscala

    • ANAF a transmis recent un nou buletin informativ in care a inclus cele mai importante noutati legislative cu incidenta fiscala din intervalul 9-15 ianuarie 2017. 1. Legea nr.2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (M.Of. nr.36 din 12 ianuarie 2017); 2. Ordinul comun al ministrului comunicatiilor si pentru societatea informationala, ministrului educatiei nati...» citeste mai departe aici

  • Formularul 010. Cine are obligatia de depunere?

    • Persoanele juridice romane, cu exceptia institutiilor publice, institutelor nationale de cercetare-dezvoltare, asociatiilor, fundatiilor si a celorlalte persoane juridice fara scop patrimonial, potrivit legilor de organizare si functionare; persoanele juridice straine care desfasoara activitate prin intermediul unui sediu permanent in Romania; precum si persoanele juridice cu sediul social in Romania infiintate potrivit legislatiei europene au fost obligati la plata impozitului pe constructii...» citeste mai departe aici

  • Ajustare TVA pentru client in faliment. Emitere factura centralizatoare. Ce facturi declaram in D394?

    • In randurile urmatoare, avem spre analiza cazul unui client care datoreaza societatii contravaloarea mai multor facturi pentru chirie si asupra caruia s-a deschis procedura insolventei. In luna septembrie, instanta de judecata dispune inchiderea procedurii insolventa impotriva clientului respectiv inchiderea falimentului si radierea acestuia din Registrul Comertului. Stabilim daca societatea va trebui sa intocmeasca pentru fiecare factura neincasata cate o factura de stornare in vederea ajust...» citeste mai departe aici

  • Noi servicii de care contribuabilii pot beneficia prin Spatiul Privat Virtual?

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala extinde serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) pentru toti contribuabilii. Astfel, pe langa persoanele fizice, si contribuabilii persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca, prin mijloace electronice de transmitere la distanta, acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central, precum si alte documente, daca acceseaza serviciul SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV). La randul lor, con...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare intocmite cu ocazia lichidarii unei societati comerciale. Cum procedam?

    • In randurile de mai jos, avem cazul unei societati neplatitoate de TVA si platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor care a depus documentatia pentru dizolvare societate in luna decembrie 2016. In ianuarie 2017 a fost publicata dizolvarea in Monitorul Oficial. Urmeaza etapa de radiere. Societatea o obtinut venituri in luna decembrie 2016 (din vanzare bunuri) pentru care depune in luna ianuarie 2016 Declaratia 100 si plateste impozit. Vom vedea in ce luna se poate intocmi...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X