Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Autorizatii si documente de functionare obligatorii pentru firme in 2017

autorizatii functionare 2017autorizatii 2017

Activitatea de administrator, contabil sau jurist, devine una mai complexa si mai dificila in 2017. Asta pentru ca mai mult de 20 de organe de control sunt atent interesate de felul in care functioneaza orice firma sau institutie.

Dintre cele mai importante organe de control care iti vor trece pragul cu siguranta in 2017 amintim: ANAF, ITM, ISU, SSM, OPC, DIICOT, DNA, Agentia de Mediu, Inspectia Sanitara de Stat, Inspectia de Stat in Constructii, Inspectia Sanitar-Veterinara.

Principalele documente solicitate la un asemenea control sunt:

autorizatii de functionare
documente esentiale, formulare tip
avize obligatorii
seturi de instructiuni specifice
planuri de preventie si protectie

Esti sigur ca toate documentele sunt corect intocmite, conform normelor legislative in vigoare, cu modificarile aduse Codului fiscal in 2017?

Nu uita ca AMENZILE care iti pot fi aplicate pentru nerespectarea legislatiei in vigoare pot atinge plafoane de peste 10.000 de lei, sau, mai rau, organele de control pot suspenda activitatea si da sanctiuni precum pedeapsa cu inchisoarea.

Scapa de orice groja si asigura-te ca in 2017 ai autorizatii si documente de functionare perfect corecte, in conformitate cu prevederile legale!

Solutia: Consilier "Autorizatiile si documentele esentiale de functionare”


Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017

Vezi detalii

Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice

Vezi detalii

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii


Ce contine?

- entitatile ce au drept de control si solicitarile pe care le poate face fiecare
- modele de autorizatii, avize si alte documente
- liste de control, pasi de urmat pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii
- sfaturi extrem de utile pentru a iesi intotdeauna cu bine in urma oricarui control

Lucrarea "Autorizatiile si documentele esentiale de functionare. Obtine-le rapid si fii in regula la control" te informeaza intr-o maniera completa asupra urmatoarelor aspecte:

1. Atributiile organului de control (ce are voie sa faca si ce nu)
2. Cand vine, cum vine (neanuntat/anuntat, insotit de alte organe – Politie, ANAF etc.)
3. Ce documente controleaza (modele de avize, autorizatii, alte documente)
4. Ce sanctiuni poate sa aplice
5. Cum arata procesul-verbal de contraventie si care sunt elementele pe care le puteti ataca

... citeste detalii >>

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 04 Ianuarie 2017


Votati articolul "Autorizatii si documente de functionare obligatorii pentru firme in 2017":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Stornare facturi in Contabilitate

Intrebare: Buna ziua,
Am un PFA si sunt in proces la Tribunal pe o speta cu ANAF-ul. Avocatul meu mi-a intocmit doua facturi pentru prestatii: una in Noiembrie 2015 si alta in Ianuarie 2016 ambele completate la Cumparator, pe numele meu de persana fizica. Ulterior am inteles ca aceste facturi le-as pute introduce in Contabilitate ca cheltuieli deductibile asa ca, acum, i-am solicitat avocatului sa storneze acesle facturi si sa le completeze la Cumparator cu numele firmei PFA. Se mai poate face acest lucru, tinand cont ca una din facturi este de anul trecut? Ambele trebuie sa le inscriu in Declaratia 394 pe luna Septembrie sau Octombrie 2016 functie de cum o sa le primesc. PFA-ul este platitor de TVA dar firma avocatului nu este platitoare de TVA.
Va multumesc pentru ajutor.

Raspuns: Nu se mai poate face stornarea unei facturi daca aceasta a fost emisa pentru prestarea unor servicii...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 04 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X