Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Autorizatii si documente de functionare obligatorii pentru firme in 2017

autorizatii functionare 2017autorizatii 2017

Activitatea de administrator, contabil sau jurist, devine una mai complexa si mai dificila in 2017. Asta pentru ca mai mult de 20 de organe de control sunt atent interesate de felul in care functioneaza orice firma sau institutie.

Dintre cele mai importante organe de control care iti vor trece pragul cu siguranta in 2017 amintim: ANAF, ITM, ISU, SSM, OPC, DIICOT, DNA, Agentia de Mediu, Inspectia Sanitara de Stat, Inspectia de Stat in Constructii, Inspectia Sanitar-Veterinara.

Principalele documente solicitate la un asemenea control sunt:

autorizatii de functionare
documente esentiale, formulare tip
avize obligatorii
seturi de instructiuni specifice
planuri de preventie si protectie

Esti sigur ca toate documentele sunt corect intocmite, conform normelor legislative in vigoare, cu modificarile aduse Codului fiscal in 2017?

Nu uita ca AMENZILE care iti pot fi aplicate pentru nerespectarea legislatiei in vigoare pot atinge plafoane de peste 10.000 de lei, sau, mai rau, organele de control pot suspenda activitatea si da sanctiuni precum pedeapsa cu inchisoarea.

Scapa de orice groja si asigura-te ca in 2017 ai autorizatii si documente de functionare perfect corecte, in conformitate cu prevederile legale!

Solutia: Consilier "Autorizatiile si documentele esentiale de functionare”


Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii

Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii


Ce contine?

- entitatile ce au drept de control si solicitarile pe care le poate face fiecare
- modele de autorizatii, avize si alte documente
- liste de control, pasi de urmat pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii
- sfaturi extrem de utile pentru a iesi intotdeauna cu bine in urma oricarui control

Lucrarea "Autorizatiile si documentele esentiale de functionare. Obtine-le rapid si fii in regula la control" te informeaza intr-o maniera completa asupra urmatoarelor aspecte:

1. Atributiile organului de control (ce are voie sa faca si ce nu)
2. Cand vine, cum vine (neanuntat/anuntat, insotit de alte organe – Politie, ANAF etc.)
3. Ce documente controleaza (modele de avize, autorizatii, alte documente)
4. Ce sanctiuni poate sa aplice
5. Cum arata procesul-verbal de contraventie si care sunt elementele pe care le puteti ataca

... citeste detalii >>

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 04 Ianuarie 2017


Votati articolul "Autorizatii si documente de functionare obligatorii pentru firme in 2017":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Recuperare TVA

Intrebare: Buna ziua! As dori sa stiu daca imi pot recupera TVA de pe facturile pe care le am. Am un PFA cu domeniul de activitate agricultura, as vrea sa stiu ce pot face sa recuperezi TVA si mai ales daca am acest drept. Va multumesc.

Raspuns: In cazul in care PFA dvs este neplatitor de TVA, nu se poate recupera TVA facturilor primite de la...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 04 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Inventarierea anuala. Care este regimul fiscal al bunurilor degradate?

    • Persoanele juridice prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991 au obligatia de a efectua inventarierea patrimoniului cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii. Inventarierea anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii se face, de regula, cu ocazia incheierii exercitiului financiar. Bunurile pot fi inventariate si inaintea datei de incheiere a exercitiului financiar, cu conditia as...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X