Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Obligatii fiscale insolventa. Cum intocmim monografia contabila?

insolventabilant lichidarecreanteinregistrari contabileobligatii fiscale insolventa

In analiza urmatoare, avem o societate care se afla in procedura insolventei astfel ca vom stabili ce obligatii fiscale are si ce fel de bilant trebuie sa depuna, precum si cand si cum se preia tabelul de creante (monografie contabila).

Intrarea in insolventa poate fi urmata fie de aplicarea unui plan de reorganizare, fie de lichidarea societatii.

In ambele cazuri, in perioada insolventei se vor depune toate declaratiile din vectorul fiscal in mod obisnuit. Daca se decide reorganizarea - bilantul depus va fi cel obisnuit, in termenul legal.

Daca se decide lichidarea se va depune Bilantul de lichidare (formular S1039) si declaratia 010 in care se va mentiona in cartusul VI data inceperii lichidarii si, din nou, dupa dizolvare, data dizolvarii pentru ca firma sa inceteze a mai fi subiect de drept fiscal.

Bilantul de lichidare se depune:
- LA ANAF pentru a obtine certificatul fiscal (care atesta ca nu aveti datorii sau declaratii nedepuse) impreuna cu hotararea AGA de lichidare
- La ONRC in etapa de radiere

Pana la momentul prezentarii la ANAF cu Bilantul de lichidare veti depune si declaratia 101 (ati mentionat ca sunteti platitori de impozit pe profit) si veti plati - daca este cazul - impozitul pe profit inregistrat de firma in urma lichidarii.

Daca prin "preluarea tabelului de creante" va referiti la faptul ca s-a emis o Hotarare judecatoreasca prin care datoriile firmei - care deja sunt inregistrate in patrimoniul societatii, deci nu mai trebuie preluate - au fost anulate total sau partial, atunci la data acestei Hotarari veti inregistra anularea datoriilor respective:
401/462 = 758

Creantele detinute de firma - la fel - sunt deja in patrimoniu, deci nu mai trebuie preluate. Decizia de a se renunta la unele dintre ele se inregistreaza :


Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri

Vezi detalii

Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende
Repartizarea profitului catre actionari si asociati prin dividende

Vezi detalii

 Achizitii. Ghid fiscal-contabil
Achizitii. Ghid fiscal-contabil

Vezi detalii



654 sau 658 (dupa caz) = 4111/4118/461.

Dupa incheierea partajului si inainte de radiere, daca asociatii- persoane fizice vor obtine un castig din lichidare, se va depune si declaratia 100 cu impozitul pe castigul din lichidare retinut acestora. (art. 94 si 97 din Codul fiscal).

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Ianuarie 2017


Votati articolul "Obligatii fiscale insolventa. Cum intocmim monografia contabila?":
Rating:

Nota: 2.33 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Bonuri de masa+ facilitati acordate salariatiilor

Intrebare: o societate vrea sa acorde bonuri de masa si bani ptr imbracaminte.
Banii acordati in aceasta sit sunt deductibili integral sau sunt dec din 2% din fd salarii?
Bonurile de masa sunt impozitate pe societate sau din salariul angajatului?
Va rog, imi puteti spune inregistrarile contabile la cele doua spete?
Multumesc.

Raspuns: Conform prevederilor art. 55 alin.1 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X