Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Obligatii fiscale insolventa. Cum intocmim monografia contabila?

insolventabilant lichidarecreanteinregistrari contabileobligatii fiscale insolventa

In analiza urmatoare, avem o societate care se afla in procedura insolventei astfel ca vom stabili ce obligatii fiscale are si ce fel de bilant trebuie sa depuna, precum si cand si cum se preia tabelul de creante (monografie contabila).

Intrarea in insolventa poate fi urmata fie de aplicarea unui plan de reorganizare, fie de lichidarea societatii.

In ambele cazuri, in perioada insolventei se vor depune toate declaratiile din vectorul fiscal in mod obisnuit. Daca se decide reorganizarea - bilantul depus va fi cel obisnuit, in termenul legal.

Daca se decide lichidarea se va depune Bilantul de lichidare (formular S1039) si declaratia 010 in care se va mentiona in cartusul VI data inceperii lichidarii si, din nou, dupa dizolvare, data dizolvarii pentru ca firma sa inceteze a mai fi subiect de drept fiscal.

Bilantul de lichidare se depune:
- LA ANAF pentru a obtine certificatul fiscal (care atesta ca nu aveti datorii sau declaratii nedepuse) impreuna cu hotararea AGA de lichidare
- La ONRC in etapa de radiere

Pana la momentul prezentarii la ANAF cu Bilantul de lichidare veti depune si declaratia 101 (ati mentionat ca sunteti platitori de impozit pe profit) si veti plati - daca este cazul - impozitul pe profit inregistrat de firma in urma lichidarii.

Daca prin "preluarea tabelului de creante" va referiti la faptul ca s-a emis o Hotarare judecatoreasca prin care datoriile firmei - care deja sunt inregistrate in patrimoniul societatii, deci nu mai trebuie preluate - au fost anulate total sau partial, atunci la data acestei Hotarari veti inregistra anularea datoriilor respective:
401/462 = 758

Creantele detinute de firma - la fel - sunt deja in patrimoniu, deci nu mai trebuie preluate. Decizia de a se renunta la unele dintre ele se inregistreaza :


Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii

Ghid GDPR pentru cabinetele medicale
Ghid GDPR pentru cabinetele medicale

Vezi detalii



654 sau 658 (dupa caz) = 4111/4118/461.

Dupa incheierea partajului si inainte de radiere, daca asociatii- persoane fizice vor obtine un castig din lichidare, se va depune si declaratia 100 cu impozitul pe castigul din lichidare retinut acestora. (art. 94 si 97 din Codul fiscal).

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
insolventabilant lichidarecreanteinregistrari contabileobligatii fiscale insolventa

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Ianuarie 2017


Votati articolul "Obligatii fiscale insolventa. Cum intocmim monografia contabila?":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Venituri economice asociatie non profit

Intrebare: buna ziua,
o asociatie non profit a organizat un concert de muzica veche si a primit din vanzarea biletelor o suma de 60033 lei. biletele nu au fost vandute de catre asociatie ci de o firma autorizata pentru vanzare de bilete pentru concerte, aceasta virandu-i asociatiei o cata parte din valoare intrebarea mea este acesta este un venit economic trebuie sa fac bilant in forma lunga la asociatie atat pentru activitatii economice cat si pentru non profit suma incasata nedepasind 15000 de euro sau pot sa incadrez sumele respective la contul 737 venituri din activitati ocazionale avand in vedere ca este vorba de un eveniment ocazional. va multumesc pentru ajutor

Raspuns: Avand in vedere faptul ca s-au vandut bilete pentru acest eveniment, daca asociatia a emis factura...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • O noua lege privind tichetele pentru salariati. A fost introdus un nou tip

    • UPDATE Legea nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare a fost publicata in Monitorul Oficial, partea I, nr. 509 din data de 13 iulie 2018.   Acest act normativ prevede ca pot fi acordate urmatoarele tipuri de bilete de valoare: – tichete de masa; – tichete cadou; – tichete de cresa; – tichete culturale; – vouchere de vacanta. E...» citeste mai departe aici

  • Amnistia fiscala este prevazuta in programul de guvernare. Ce firme sunt vizate

    • Darius Valcov, Consilierul de stat al premierului Viorica Dancila, a declarat luni seara ca amnistita fiscala este prevazuta in programul de guvernare. Aceasta masura include stergerea datoriilor unor companii. "Amnistia fiscala este prevazuta in programul de guvernare in sensul in care se vorbeste, la capitolul «intreprinderi mici si mijlocii», de restartarea ediului de afaceri. De fapt, acest lucru inseamna. In viziunea programului de guvernare si a ceea ce am...» citeste mai departe aici

  • Expertize contabile si tehnice. Atentie la cota de 10%!

    • Incepand cu 01 ianuarie 2016, Noul Cod fiscal aprobat prin Legea 227/2015 nu mai reglementeaza retinerea la sursa reprezentant plati anticipate pentru veniturile din activitatea de expertiza contabila si tehnica, judiciara si extrajudiciara. Astfel, pentru aceste venituri nu se mai retine impozit la sursa. Conform art. 25 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2000 privind organizarea activitati...» citeste mai departe aici

  • Deductibilitatea cheltuielilor auto. Cum se procedeaza in 2018?

    • Daca aveti angajati care se deplaseaza la domiciliu cu autoturismele firmei, cu siguranta ati intampinat nelamuriri in ceea ce priveste aceasta cheltuiala. Pentru a elimina orice urma de indoiala, luam drept exemplu o societate ai carei angajati se deplaseaza acasa cu autoturismele, aproximativ 3 km/zi. Cheltuiala cu combustibilul si intretinerea acestora se deduce in proportie de 100% acestea fiind utilizate strict in scopul afacerii. Care este tratamentul din punct de vedere al impozitului ...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: acte normative cu incidenta fiscala in perioada 9 – 13 iulie

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) a publicat lista cu actele normative ce au incidenta fiscala in perioada perioada 9 – 13 iulie 2018. Din buletinul nr. 28, publicat pe 16 iulie, fac parte 9 acte normative publicate in Monitorul Oficial al Romaniei.   Cititi in randurile urmatoare ce acte normative contine lista publicata de ANAF! Buletin ANAF: perioada 9...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X