Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Obligatii fiscale insolventa. Cum intocmim monografia contabila?

insolventabilant lichidarecreanteinregistrari contabileobligatii fiscale insolventa

In analiza urmatoare, avem o societate care se afla in procedura insolventei astfel ca vom stabili ce obligatii fiscale are si ce fel de bilant trebuie sa depuna, precum si cand si cum se preia tabelul de creante (monografie contabila).

Intrarea in insolventa poate fi urmata fie de aplicarea unui plan de reorganizare, fie de lichidarea societatii.

In ambele cazuri, in perioada insolventei se vor depune toate declaratiile din vectorul fiscal in mod obisnuit. Daca se decide reorganizarea - bilantul depus va fi cel obisnuit, in termenul legal.

Daca se decide lichidarea se va depune Bilantul de lichidare (formular S1039) si declaratia 010 in care se va mentiona in cartusul VI data inceperii lichidarii si, din nou, dupa dizolvare, data dizolvarii pentru ca firma sa inceteze a mai fi subiect de drept fiscal.

Bilantul de lichidare se depune:
- LA ANAF pentru a obtine certificatul fiscal (care atesta ca nu aveti datorii sau declaratii nedepuse) impreuna cu hotararea AGA de lichidare
- La ONRC in etapa de radiere

Pana la momentul prezentarii la ANAF cu Bilantul de lichidare veti depune si declaratia 101 (ati mentionat ca sunteti platitori de impozit pe profit) si veti plati - daca este cazul - impozitul pe profit inregistrat de firma in urma lichidarii.

Daca prin "preluarea tabelului de creante" va referiti la faptul ca s-a emis o Hotarare judecatoreasca prin care datoriile firmei - care deja sunt inregistrate in patrimoniul societatii, deci nu mai trebuie preluate - au fost anulate total sau partial, atunci la data acestei Hotarari veti inregistra anularea datoriilor respective:
401/462 = 758
 
Creantele detinute de firma - la fel - sunt deja in patrimoniu, deci nu mai trebuie preluate. Decizia de a se renunta la unele dintre ele se inregistreaza :


Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Vezi detalii



654 sau 658 (dupa caz) = 4111/4118/461.
 
Dupa incheierea partajului si inainte de radiere, daca asociatii-  persoane fizice vor obtine un castig din lichidare, se va depune si declaratia 100 cu impozitul pe castigul din lichidare retinut acestora. (art. 94 si 97 din Codul fiscal).
 

Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil
 

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
insolventabilant lichidarecreanteinregistrari contabileobligatii fiscale insolventa

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Ianuarie 2017


Votati articolul "Obligatii fiscale insolventa. Cum intocmim monografia contabila?":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Contabilitate bar

Intrebare: cum se tine contabilitate unui bar unde avem bere, sucuri la care putem calcula adaos comercia si cafea ,ceai ,ciocolta calda cocteil etc care sunt preparate ?

Raspuns: - achizitia marfii - produsele care se vand la bar % = 401 371 4426 371 = % 378 4428 - vanzare 4111...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!