Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Oferta pentru Kitul de Semnatura Electronica: 30 de euro pentru un an + Transport Gratuit

certificatul digitalsemnatura electronicaalfasignFormularul de Inregistraretitular pentru depunerea situatiilor

Decizia ANAF de a nu mai primi declaratii pe hartie incepand cu anul 2017 (...vezi aici detalii >>) a determinat un val de cautari din partea persoanelor implicate in depunerea diverselor acte catre Ministerul de Finante.



Principala intrebare a tututor: de unde ne putem procura cat mai rapid, si la cel mai bun pret, Certificatul Digital pentru Semnatura Electronica?

(Nu uitati: toti cei care trebuie sa depuna aceste acte, fie ca sunt contabili, fie ca sunt administratori de firma, fie ca sunt juristi etc samd, sunt obligati sa detina si certificatul digital pentru semnatura electronica)

Raspunsul cel mai rapid a venit din partea AlfaSign, una dintre companiile acreditate pentru a elibera acest certitificat:

Emiterea Certificatului Digital valabil 12 luni pentru doar 30 de euro.

Oferta include si Transportul Gratuit la adresa indicata.

Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017

Vezi detalii

Fisa sintetica pe platitor
Fisa sintetica pe platitor

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii



Ce trebuie sa faceti pentru a beneficia de Oferta Speciala?

Procedura este cat se poate de simpla. Urmati pasii de mai jos:

1. Intrati pe pagina AlfaSign

...click aici pentru a accesa >>

2. Completati Formularul de Inregistrare

- aveti nevoie de datele de identificare (persoana fizica sau juridica) + adresa de livrare

3. Imprimati si semnati documentele primite prin email

...click aici pentru lista de documente >>

4. Efectuati plata facturii proforme primite

5. Transmiteti documentele si veti primi Certificatul Digital


...click aici pentru a accesa >>

Practic, in cateva zile veti avea Kitul pentru Semnatura Electronica, gata de a fi folosit pentru tot ceea ce aveti nevoie.

Nota: daca doriti sa reinnoiti un certificat digital deja existent (chiar si de la alta companie) oferta AlfaSign este si mai buna: doar 27 de euro.

...click aici pentru detalii privind reinnoirea certificatului digital >>

Certificatul digital poate fi folosit de catre titular pentru depunerea situatiilor pentru un numar nelimitat de clienti cu care are incheiate imputerniciri.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Ianuarie 2017


Votati articolul "Oferta pentru Kitul de Semnatura Electronica: 30 de euro pentru un an + Transport Gratuit":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Majorare salariu termen depunere revisal

Intrebare: Pot depune Revisal azi 06.12.2012 pentru majorare salariu de la data de 01.12.2012 ? Nu mai stiu care sunt termenele.

Raspuns: Gasiti aici lista cu termenele Revisal pe intelesul tuturor:...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • MFP aduce noi precizari referitoare la taxa de solidaritate

    • In legatura cu solicitarile aparute in mass media referitoare la contributia de solidaritate sociala, Ministerul Finantelor Publice face urmatoarele precizari: Contributia pentru solidaritate sociala (taxa de solidaritate - n.r.) nu este o taxa noua, ci o contributie sociala corelata cu masura privind reducerea numarului contributiilor sociale si cu necesitatea asigurarii prestatiilor sociale de care beneficiaza salariatii in conformitate cu principiile care st...» citeste mai departe aici

  • Obligatia platii TVA in cazul importului de bunuri. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Pentru importurile de bunuri TVA se datoreaza in statul in care are loc importul. Pentru importurile de bunuri care au locul in Romania obligatia platii TVA este a importatorului.  Importatorul care are obligatia platii taxei pentru un import de bunuri taxabil este: a) cumparatorul catre care se expediaza bunurile la data la care taxa devine exigibila la import sau, in absenta acestui cumparator, proprietarul bunurilor la aceasta...» citeste mai departe aici

  • Florin Jianu: Taxa de solidaritate nu are o destinatie clara si va produce o bulversare a mediului de afaceri

    • Taxa de solidaritate nu are o destinatie clara si va produce o bulversare a mediului de afaceri, in special a IMM-urilor, apreciaza presedintele Consiliul National pentru intreprinderile Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), Florin Jianu. Conform comunicatului oficial citat de Agerpres, odata cu introducerea unei taxe de solidaritate de 2% platita de angajator, toti angajatorii sunt trecuti automat in clasa de risc cel mai ridicat, in privinta producerii riscului de accidente de m...» citeste mai departe aici

  • Stocuri lipsa la inventar, neimputabile si asigurate. Ce regim fiscal se aplica?

    • In cazul urmator, subiectul analizei noastre il reprezinta o societate in cadrul careia in urma inventarului s-a constatat minus in gestiune (stocuri-produse finite) pe care managementul il cosidera neimputabil. Compania are incheiate contracte de asigurare pentru toate stocurile la nivelul maxim al stocului.  Prin cele ce urmeaza, vom vedea daca acest minus de inventar este o cheltuiala deductibila asa cum prevede art. 25 pct. 4 lit c) din Codul fiscal. Iata r...» citeste mai departe aici

  • Doua acte normative privind actele fiscale, modificate de ANAF

    • ANAF a anuntat recent ca modifica si completeaza doua acte normative referitoare la documente administrativ-fiscale si procedurale. Mai exact, Agentia Nationala de Administrare Fiscala va modifica, printr-un proiect de ordin supus dezbaterii publice, OPANAF nr. 1155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimerie masiva a unor acte administrativ-fiscale si procedurale. De asemenea, lista actelor administrativ-fiscale emise de ANAF, reglementat...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile