Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Oferta pentru Kitul de Semnatura Electronica: 30 de euro pentru un an + Transport Gratuit

certificatul digitalsemnatura electronicaalfasignFormularul de Inregistraretitular pentru depunerea situatiilor

Decizia ANAF de a nu mai primi declaratii pe hartie incepand cu anul 2017 (...vezi aici detalii >>) a determinat un val de cautari din partea persoanelor implicate in depunerea diverselor acte catre Ministerul de Finante.



Principala intrebare a tututor: de unde ne putem procura cat mai rapid, si la cel mai bun pret, Certificatul Digital pentru Semnatura Electronica?

(Nu uitati: toti cei care trebuie sa depuna aceste acte, fie ca sunt contabili, fie ca sunt administratori de firma, fie ca sunt juristi etc samd, sunt obligati sa detina si certificatul digital pentru semnatura electronica)

Raspunsul cel mai rapid a venit din partea AlfaSign, una dintre companiile acreditate pentru a elibera acest certitificat:

Emiterea Certificatului Digital valabil 12 luni pentru doar 30 de euro.

Oferta include si Transportul Gratuit la adresa indicata.

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti

Vezi detalii

 Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii



Ce trebuie sa faceti pentru a beneficia de Oferta Speciala?

Procedura este cat se poate de simpla. Urmati pasii de mai jos:

1. Intrati pe pagina AlfaSign

...click aici pentru a accesa >>

2. Completati Formularul de Inregistrare

- aveti nevoie de datele de identificare (persoana fizica sau juridica) + adresa de livrare

3. Imprimati si semnati documentele primite prin email

...click aici pentru lista de documente >>

4. Efectuati plata facturii proforme primite

5. Transmiteti documentele si veti primi Certificatul Digital


...click aici pentru a accesa >>

Practic, in cateva zile veti avea Kitul pentru Semnatura Electronica, gata de a fi folosit pentru tot ceea ce aveti nevoie.

Nota: daca doriti sa reinnoiti un certificat digital deja existent (chiar si de la alta companie) oferta AlfaSign este si mai buna: doar 27 de euro.

...click aici pentru detalii privind reinnoirea certificatului digital >>

Certificatul digital poate fi folosit de catre titular pentru depunerea situatiilor pentru un numar nelimitat de clienti cu care are incheiate imputerniciri.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Ianuarie 2017


Votati articolul "Oferta pentru Kitul de Semnatura Electronica: 30 de euro pentru un an + Transport Gratuit":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Diurna

Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca am procedat gresit?
-avem o asociatie non profit fara angajati dar care are membrii
-in baza unor contracte se efectueaza deplasari atat in tara cat si in strainatate pentru activitati culturale (muzica si dans)
-sumele din contracte sunt alocate pana la ultimul banut ,pentru diurna si transportul membrilor care nu sunt angajati ai asociatiei ,ei sunt doar membrii ,totodata membrii au votat in regulamentul de ordine interioara ca sunt de acord pentru a efectua deplasari doar in baza diurnei
-asociatia este neplatitoare deTVA din acest motiv nu s-a platit TVA
-va rog sa-mi spuneti daca este bine cum s-a procedat iar daca nu ce trebuie facut?si cum trebuiesc reparate greselile (daca exista) ?

Raspuns: Pentru decontarea sumelor, fiecare membru trebuie sa intocmeasca ordin de deplasare. Acesta trebuie...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Specializarea in domeniul contabil reprezinta cheia pentru a genera crestere si profit. Cum sa ne recuperam succesul din trecut

    • Ce ar trebui sa faca firmele de contabilitate pentru a obtine o crestere sustenabila si un profit semnificativa intr-un mediu din ce in ce mai standardizat? Veti regasi in acest material un exemplu de mesaj de vanzare pe care il puteti folosi pentru firma dumneavoastra de contabilitate sau in calitate de profesionist independent. In plus, va dam cateva exemple de intrebari care va pot ajuta sa va repozitionati in piata si sa atrageti clienti mai multi. In ultimii ani, din ...» citeste mai departe aici

  • Sfaturi pentru un contabil incepator: Cum sa dati startul intr-o cariera de succes

    • In 2017, se discuta din ce in ce mai mult, atat la nivel national, dar mai ales international, ca un profesionist contabil trebuie sa devina cu mult mai creativ in relatia pe care o desfasoara cu o firma sau cu un client. Vorbim de asumarea unor noi roluri: de sfatuitor, de partener pe drumul care ajuta la dezvoltarea afacerii, de om de incredere, de consultant si de profesionist care are rabdare sa explice si sa-si sprijine clientii in lupta cu legislatia complicata si obligatiile nenumarate...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza continutul unor acte administrative fiscale in vederea administrarii impozitului pe venit

    • ANAF actualizeaza continutul unor acte administrative fiscale emise de organele fiscale in derularea procedurilor pentru administrarea impozitului pe venit, in urma modificarilor legislative aduse titlului IV "Impozitul pe venit" al Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, Normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr.1/2016, precum si a Legii nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala. In ceea ce priv...» citeste mai departe aici

  • Dividende si lipsa lichiditati societate. Ce restrictii pot exista?

    • In cazul urmator, avem o societate platitoare de TVA si impozit pe microintreprindere care vrea sa ridice dividende aferente anului 2016. In cazul in care societatea nu dispune de lichiditati, vom vedea daca poate sa le ridice si peste un an sau doi, precum si care este data limita pentru ridicare. Se mentioneaza ca se plateste impozitul pana in 25 ianuarie 2018. In cazul in care dividendele distribuite nu sunt achitate pana la data de 31 decembrie a anului in care au fost distribui...» citeste mai departe aici

  • Vanzare teren si achizitie imobil. Ce prevederi legate de taxarea inversa se vor aplica?

    •   Vom analiza, prin cele ce urmeaza, situatia in care o societate, microintreprindere, vinde un teren inregistrat in contabilitate la valoarea de 74.000 lei la valoarea de 1 milion euro + TVA si achizitioneaza o cladire de la acelasi partener la valoarea de 700.000 euro + TVA. Stabilim daca se emite factura pe toata valoarea terenului cu taxare inversa. De asemenea, vom vedea daca intra valoarea acestei facturi in baza de impozitare la impozit microintreprindere. In c...» citeste mai departe aici

  • Livrare apartamente. Ce regim TVA aplicam?

    • In cazul urmator, avem o societate comerciala inregistrata in scopuri de TVA in Romania care livreaza catre o alta persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA in Romania apartamente dintr-un bloc nou construit, inclusiv locuri de parcare. Stabilim astfel daca pentru vanzarea de mai sus se aplica taxarea inversa sau se colecteaza 19% TVA. Prima analiza pe care trebuie sa o parcurgeti este de a stabili daca imobilele sunt considerate constructii noi. Aceasta deoarece art. 292 ali...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X