Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Gestiunea furnizorilor si a clientilor: exemple si explicatii

smart billaplicatia de gestiune smart billaplicatia smart billgestiune electronicaGestiunea furnizorilor

Pentru orice firma, gestiunea furnizorilor este unul dintre elementele vitale ale companiei. Un fel de sistem circulator care trebuie sa oxigeneze la timp intregul organism pentru a putea functiona la parametrii corecti. Mai ales cand vorbim despre firme care detin stocuri, au activitate de productie si au achizitii sau vanzari frecvente, in cantitati mici si diferite.

Intr-o astfel de companie, gestionarea furnizorilor este extrem de costisitoare, atat ca timp cat si ca volum de documente procesate. De obicei este nevoie de o persoana dedicata care sa pregateasca receptiile, sa intocmeasca actele necesare, sa urmareasca si sa gestioneze eventualele retururi sau corectii. Nu mai vorbim despre facturi platite la timp.

In acelasi timp, la fel de importanta este gestionarea clientilor, a facturilor platite de catre acestia si a produselor primite de ei, pentru a fi evitate problemele de cash flow ce pot aparea din cauza eventualelor sincope.

Daca avem gestiunea intr-o aplicatie gazduita in cloud, de genul celei oferite de Smart Bill (...vezi aici cum arata aplicatia >>) lucrurile se simplifica destul de mult. Sistemul este intuititv si ofera o serie de automatizari extrem de utile. Aveti mai jos cateva dintre exemplele si explicatiile cele mai folositoare.

1. Introducerea datelor

Atunci cand ne bazam pe introducerea manuala a datelor vor aparea, cu siguranta, erori. Stim cu totii din experienta ca numai cine nu munceste nu gresteste. Doar ca, in acest domeniu, o eroare poate costa destul de mult.


Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii



Aplicatia de gestiune si facturare oferita de Smart Bill ne pune la dispozitie o serie de automatizari care faciliteaza introducerea datelor:

  • In formatul facturii de vanzare este disponibila direct din fereastra facturii optiunea de descarcare de gestiune. Daca o bifam, se genereaza automat descarcarea.

  • Tot in formatul facturii avem optiunea de incasare partiala /totala. Prin intermediul ei se poate inregistra si aceasta operatiune de trezorerie. Astfel, vom scapa de o operatiune suplimentara.

Atunci cand emitem facturi catre un client care a mai facut achizitii de la firma noastra, sistemul ne propune automat seria facturii utilizata anterior pentru acesta. Evident, o putem schimba daca este nevoie. (...detalii gasiti aici >>)

  • In fiecare fereastra avem posibilitatea de a opta asupra urmatorelor operatiuni posibile si firesti.

Spre exemplu, in fereastra facturii putem alege astfel:

  • Adauga stornare
  • Creeaza pe baza de chitante
  • Creeaza pe baza de proforma
  • Creeaza pe baza de avize

Optiuni de acest tip sunt disponibile in aproape fiecare fereastra.

2. Comunicarea in format electronic

Daca lucrati foarte mult folosind documente completate manual pe hartie, fara sa apelati la o solutie electronica, veti avea de pierdut din mai multe puncte de vedere:

  • va trebui sa va intalnitii cu partenerii pentru a face schimb de documente pe hartie, in loc sa economisiti timp trimitandu-le pe mail; chiar si daca apelati la scanarea lor, tot nu este o solutie fezabila. Veti pierde timp cu scanarea si pe de alta parte, clientii tot vor avea nevoie de o varianta acceptabila fiscal.
  • veti avea costuri importante cu expedierile postale, intarzieri in trimitere/primire, cu consecinte neplacute asupra raportarilor contabile;
  • imaginea firmei va fi afectata daca facturile trimise nu indica profesionalism in fiecare detaliu al afacerii.

In aplicatia Smart Bill se pot face urmatoarele:

  • gestionare online a facturilor emise- inclusiv expedierea in acest format catre clienti;
  • comunicarea lor catre clienti, in varianta electronica;
  • atentionari asupra facturilor scadente;

In plus, facturile arata profesionist si se pot adapta politicii de marketing si imaginii firmei.
...click AICI pentru a testa aplicatia Smart Bill >>

Din meniul Configurari puteti selecta Notificari clienti:

Apoi puteti seta pana la 3 notificari automate care sa fie trimise clientilor:

Mesajul poate fi personalizat asa cum doriti: textul mesajului, campurile cu detaliile facturii care sa apara in mesaj, data la care sa se trimita notificarile si subiectul mesajului.

In mod similar, tot in meniul Configurari exista optiunea Email. Aceasta permite expedierea de documente catre parteneri, beneficiind de aceasi flexibilitate in editarea mesajului ca si in cazul notificarilor.

In cazul in care doriti acest lucru, documentele se pot transmite pe email direct din Smart Bill, fara sa mai fie necesara vreo configurare de server. (...vezi aici detalii >>)

Documentele se trimit in mod implicit sub forma unui link ce poate fi accesat de catre client.

3. Continuitate in gestiunea stocurilor

Gestiunea furnizorilor si a clientilor nu se opreste la inregistrarea facturilor de achizitii si de vanzare ci are o continuitate mult mai importanta in gestiunea stocurilor.

Iata un exemplu: o achizitie de la un furnizor de materiale genereaza o receptie de produse, care intra pe stoc alaturi de alte produse similare si care apoi sunt vandute in etape diferite catre clienti diferiti.

Pe tot acest parcurs stocurile trebuie urmarite, astfel incat un gestionar trebuie sa stie in orice moment ce produse are in stoc si la ce pret.

Toata aceasta raspundere gestionara poate fi trasferata unui gestionar electronic. Luand in continuare spre analiza aplicatia Smart Bill putem completa si sistemul de gestiune electronica si cu atributul "on-line", astfel ca pe langa avantajele automatizarii poti sa beneficiezi si de cele generate de cloud.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
smart billaplicatia de gestiune smart billaplicatia smart billgestiune electronicaGestiunea furnizorilor

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 Ianuarie 2017


Votati articolul "Gestiunea furnizorilor si a clientilor: exemple si explicatii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Conditii reactivare firma

Intrebare: Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti cum se poate reactiva o firma devenita inactiva in urma nedepunerii declaratiilor, practic nu s-au depus deoarece nu am avut nici un fel de activitate de mai bine de 2 ani, si nici angajati. Firma e platitoare de TVA si are datorii a bugetul de stat dar nu foarte mari. Se mai verifica sediul social? Cam cat dureaza?

Multumesc,

Raspuns: Ce inseamna inspectia fiscala la domiciliu? Pe langa verificarea sediului social se verifica si...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X