Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Noul decont de TVA pentru anul 2017. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

formular 300OANAF 591/2017perioada de raportaredecont simplificatlivrarile de bunuri

In M.OF nr. 94 din 01/02/2017 a fost publicat OANAF 591/2017 pentru aprobarea modelului si continutului formularului (300) "Decont de taxa pe valoarea adaugata".

Noul formular 300 se utilizeaza incepand cu declararea obligatiilor fiscale aferente primei perioade fiscale din anul 2017, respectiv luna ianuarie 2017 sau trimestrul I al anului 2017.

Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA care efectueaza in perioada de raportare numai operatiuni in interiorul tarii pot opta pentru completarea formularului de decont simplificat, prin bifarea casutei corespunzatoare din programul de asistenta pus la dispozitie pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Formularul a fost adaptat reducerii cotei de TVA de la 01 ianuarie 2017, de la 20% la 19%, precum si facilitatilor pentru contribuabilii care au avut codul de TVA anulat de organele fiscale si il redobandesc incepand cu 01 ianuarie 2017.
Incepand cu 01 ianuarie 2017, atat in contribuabilii declarati inactivi cat si cei carora li s-a anulat inregistrarea in scopuri de TVA conform prevederilor art. 316 alin. (11) lit. c)-e) si lit. h), dupa inregistrarea in scopuri de TVA conform art. 316 alin. (12), pentru livrarile de bunuri/prestarile de servicii efectuate in perioada in care au avut codul de inregistrare in scopuri de TVA anulat, vor emite facturi in care inscriu distinct taxa pe valoarea adaugata colectata in perioada respectiva, care nu se inregistreaza in decontul de TVA iar beneficiarii care au achizitionat bunuri si/sau servicii in perioada in care furnizorul/prestatorul a avut codul de inregistrare in scopuri de TVA anulat isi exercita dreptul de deducere a TVA pentru achizitiile respective, pe baza acestor facturi emise de furnizor/prestator, prin inscrierea taxei in primul decont de TVA depus dupa inregistrarea furnizorului/prestatorului sau, dupa caz, intr-un decont ulterior.

Aceste facturi emise dupa inregistrarea in scopuri de TVA nu se preiau in decontul de TVA la rubricile privind livrarile de bunuri/prestarile de servicii insa se vor inscrie separat in Formularul 300 in Sectiunea nou introdusa "Facturi emise, conform art. 11 alin. (6) si (8) din Codul fiscal, dupa inregistrarea in scopuri de TVA pentru operatiuni efectuate in perioada in care codul de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat" , cumulat pentru intreaga perioada, inscriindu-se:

- numarul total de facturi;
- total baza de impozitare;


Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii

Planul de Conturi general. Functiunea si corespondenta conturilor 2018
Planul de Conturi general. Functiunea si corespondenta conturilor 2018

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri. Conform modificarilor Codului Fiscal 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri. Conform modificarilor Codului Fiscal 2018

Vezi detalii



- total TVA aferenta.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Februarie 2017


Votati articolul "Noul decont de TVA pentru anul 2017. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu":
Rating:

Nota: 2.95 din 5 din 11 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum recuperez recipisa pentru bilant depus on_line

Intrebare: Buna ziua,
Am descoperit ca la bilantul din 2011 nu am recipisa la dosar si nici salvata.Am doar index-ul.
Cum pot valida bilantul?Unde pot sa ma adresez pentru a avea dovada depunerii ?
multumesc

Raspuns: Daca nu ati tiparit sau salvat recipisa de depunere a bilantului in termen de 60 de zile, aceasta se...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X