Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Noi precizari privind modul de anulare a codului de TVA

adrian bentaformular 088anafanulare inregistrare tvarisc fiscal

Referitor la declaratia domnului Adrian Benta, consultant fiscal, cu privire la modul de anulare a codului de TVA, ANAF face urmatoarele precizari:

Procedura efectiva de anulare a inregistrarii in scopuri de TVA se realizeaza in urma unei discutii fata in fata cu persoana impozabila, identificata cu risc fiscal. Aceste persoane sunt invitate la sediul organului fiscal, in vederea evaluarii intentiei si capacitatii de a desfasura activitati economice.

Inainte de luarea deciziei de respingere a solicitarii de inregistrare in scopuri de TVA a inregistrarii in scopuri de TVA sau a anularii acesteia, organul fiscal ii asigura persoanei impozabile analizate, posibilitatea de a-si exprima punctul de vedere cu privire la decizia ce va fi adoptata, potrivit prevederilor Codului de Procedura Fiscala.

In conformitate cu prevederile art. 316, alin (11), lit. h), in cadrul procedurii actuale referitoare la evaluarea intentiei si a capacitatii persoanei impozabile de a desfasura activitati economice in sfera de aplicare a TVA, aprobata prin OPANAF nr. 605/2017, sunt analizate informatiile si datele existente in bazele de date ale ANAF, precum si cele la care institutia are acces in baza protocoalelor de schimburi de informatii, incheiate cu alte institutii.


Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii

Ghid practic Excel
Ghid practic Excel

Vezi detalii

Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG

Vezi detalii


"Din 01.02.2017 ii spunem "La revedere lui 088" - insa monitorizarea continua. In urma discutiilor de joi de la sediu ANAF dupa ce institutia a analizat punctele de vedere a celor implicati si s-a facut si un rezumat. Pentru societatile ce depasesc plafonul de 220,000 lei inregistarea se va face imediat , in baza formularului 010. Nu se solicita documente suplimentare,l insa se va face o analiza suplimentara cu datele deja detinute de ANAF si decizia se ia in functie de riscul fiscal. Pentru risc mic se acorda inregistrarea imediat. Pentru risc fiscal mediu si risc fiscal ridicat se va notifica contribuabilul si acesta isi va expune punctul de vedere", a scris consultantul fiscal Adrian Benta pe pagina sa de facebook, potrivit HotNews.ro.

ANAF a reamintit ca procedura efectiva de anulare a inregistrarii in scopuri de TVA se realizeaza in urma unei discutii fata in fata cu persoana impozabila, identificata cu risc fiscal. Aceste persoane sunt invitate la sediul organului fiscal, in vederea evaluarii intentiei si capacitatii de a desfasura activitati economice.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Februarie 2017


Votati articolul "Noi precizari privind modul de anulare a codului de TVA":
Rating:

Nota: 4.88 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Daca se va face o sponsorizare

Intrebare: daca se va face o sponsorizare - conditii, constatare, comisie de receptie ?

Institutie publica.
In viitorul apropiat urmeaza a se incheia intre o institutie publica si o societate comerciala un Contract de sponsorizare constand intr-o suma de bani sau produse pentru o anumita activitate ce urmeaza a se desfasura.

Daca sponsorul va aduce bunuri utile activitatii,
va rog frumos sa imi spuneti daca
va trebui ca directorul institutiei sa dea o Decizie de numire a unei comisii de receptie care sa constate ce bunuri se primesc ?
Cum se constata faptic
ce bunuri sau sume se primesc ca sponsorizare de catre o institutie publica ?

Raspuns: Va multumesc foarte mult pentru ajutor !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X