Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Atentie! La 1 martie 2017 e stabilit termenul-limita pentru Declaratia de inactivitate

declaratia de inactivitate1 martie 2017sediul in strainatatecapital social

Informam contribuabilii persoane juridice si subunitatile fara personalitate juridica din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul in strainatate, care de la constituire pana la sfarsitul exercitiului financiar de raportare, nu au desfasurat activitate, ca au obligatia sa depuna in acest sens, la organul fiscal competent, o declaratie pe propria raspundere a persoanei care are obligatia gestionarii entitatii, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar, respectiv pana la 1 martie 2017 in cazul in care nu au optat pentru un exercitiu financiar diferit de anul calendaristic.

Declaratia de inactivitate va cuprinde toate datele de identificare a entitatii:
- denumirea completa (conform certificatului de inmatriculare);
- adresa si numarul de telefon;
- numarul de inregistrare la registrul comertului;
- codul unic de inregistrare;
- capitalul social. Aceasta declaratie se depune in format electronic.

Declaratia de inactivitate se completeaza cu ajutorul programului de asistenta care poate fi descarcat de pe site-ul ANAF, www.anaf.ro, la sectiunea Servicii online->Declaratii electronice->Descarcare declaratii.

Formularul se depune la organul fiscal competent, in format PDF, cu fisier XML atasat, pe suport CD, insotit de formatul hartie, semnat conform legii, sau se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, accesand adresa de internet www.e-guvernare.ro - Depunere declaratii. Informatii privind depunerea on-line a declaratiilor fiscale de catre persoanele juridice se gasesc pe site-ul ANAF, www.anaf.ro, la sectiunea Servicii online->Declaratii electronice->Informatii depunere declaratii persoane juridice.


 Legea prevenirii: 105 secrete legale care te scapa de control
Legea prevenirii: 105 secrete legale care te scapa de control

Vezi detalii

Fisa sintetica pe platitor
Fisa sintetica pe platitor

Vezi detalii

Top 100 de spete fiscal-contabile 2017
Top 100 de spete fiscal-contabile 2017

Vezi detalii


Sursa: Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Galati

 

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 14 Februarie 2017


Votati articolul "Atentie! La 1 martie 2017 e stabilit termenul-limita pentru Declaratia de inactivitate":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Prejudiciu, care va fi despagubirea ?

Intrebare: Hristos a înviat !

Vă rog foarte frumos să mă ajutaţi cu un sfat cu privire la următoarea problemă:
- în urma unei inventarieri anuale, s-a găsit o lipsă de bunuri
- bunurile erau în gestiunea unui salariat, iar alţi 2 salariaţi erau utilizatori

1. - cine va trebui să plătească ?
doar gestionarul va suporta paguba ? sau toţi cei 3 salariaţi ?

2. - ce salariu se va lua în calcul de către instituţia angajatoare
la stabilirea despăgubirii ?
- cîştigul mediu, conform Art. 27 din Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor,...?
sau
- salariul net, conform Art. 255 din Legea nr. 53/2003, actualizată ? Codul muncii ?

3. - utilizatorii trebuie să dea şi ei o Declaraţie
privind lipsa bunurilor ?
4. - cine le solicită această Declaraţie ?
comisia de inventariere anuală ?
sau angajatorul ?

Raspuns: Vă mulţumesc din tot sufletul pentru răspuns !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".