Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Probleme intalnite in practica de directorii financiari. Unde apar cele mai mari obstacole?

directori financiariraportariey romaniaraportaremodalitati de raportare

In ce priveste probleme tehnologice care apar in domeniul transmiterii de informatii corecte catre consiliile de administratie de catre directorii financiari, un studiu recent arata ca ingrijorarea in aceasta privinta a crescut cu mult fata de anii trecuti.

Mai mult date si o viteza mai mare a tehnologiei inseamna totodata si riscuri in aceasta privinta, iar capacitatea directorilor financiari de a furniza cu eficienta si fara erori informatii catre consiliile de administratie, asa cum se arata in raportul How can reporting catch up with an accelerating world?, publicat de EY.

"Raportul are la baza un sondaj derulat in randul a 1000 de directori financiari si coordonatori de echipe de raportare din organizatii cu venituri mai mari de 500 milioane USD, din 25 de tari. Datele arata ca schimbarile tehnologice sunt considerate provocarea externa numarul unu in privinta raportarilor, in regiunea Americilor, in Asia-Pacific, in Japonia si in Orientul Mijlociu.

Gestionarea acestor schimbari tehnologice, incluzand sistemele bazate pe cloud, data analytics, robotic process automation (RPA) si inteligenta artificiala (AI) reprezinta, de asemenea, o prioritate de top pentru 35% dintre respondentii de pe pietele emergente si a doua prioritate pentru respondentii din Europa", se arata intr-un comunicat al companiei.


In aceasta privinta, Adrian Bunea, director coordonator al departamentului de Servicii de Consultanta Financiara si Contabila al EY Romania, citat de Mediafax, a declarat:

"Numerosi directori financiari sunt afectati de sistemele de raportare mostenite, care nu permit echipelor lor sa extraga informatii valoroase din seturile masive de date. Rezultatul este un decalaj tot mai mare intre asteptarile consiliilor de administratie legate de aceste raportari si ceea ce pot furniza directorii financiari. Iar aceasta prapastie va continua sa se adanceasca pana cand procesul de raportare va reusi sa se alinieze la progresele tehnologice."

In contextul in care aproape o treime (32%) din directorii financiari intervievati au clasat modelul lor operational de raportare drept "mediu", nu este deloc surprinzator ca 56% dintre respondenti declara ca transformarea modelului reprezinta o preocupare majora a rolului lor.


Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii


Conform EY Romania, principalele trei tinte pe care directorii financiari spera sa le atinga prin utilizarea acestor noi modalitati de raportare sunt: cresterea acuratetei si a eficientei raportarii (30%); imbunatatirea analizei datelor in raportare, care sa genereze mai multe informatii strategice relevante (29%); si o functie de raportare mai flexibila si mai agila (28%).

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Februarie 2017


Votati articolul "Probleme intalnite in practica de directorii financiari. Unde apar cele mai mari obstacole?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Ce declaratii trebuie sa depun in caz de anulare din oficiu a inregistrarii TVA

Intrebare: Pentru depunerea in 2 trimestre la rand a decontului de TVA (martie 2015 si iunie 2015)cu total tva dedusa =0 si total taxa colectata =0 si doar la rd 38=550 lei(soldul sumei negative aTVA reportate pt care nu s-a solicitat rambursare,am primit o adresa de la ANAF prin care ma instiinteaza de incepand cu data de 01.08.2015 se anuleaza din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA.

Va rog sa-mi spuneti daca acum la septembrie mai depun declaratia 300 sau trebuie sa completez un Decont de TVA numai pentru luna IULIE 2015. Daca da ce fac cu suma de 550 pe care o am in balanta in cont 4424 si cum completez acum decontul de TVA?
Mentionez ca nici in perioada iulie-sept 2015 firma nu a emis si nu a inregistrat nicio factura.

Am citit ceva pe internet ca ar trebui depusa declaratia 307 dar nu imi este clar .

Va multumesc anticipat pentru ajutor.


Raspuns: Multumesc pentru raspuns . Va rog sa-mi spuneti daca am inteles corect D311 se depune doar in...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • 25 mai - termenul pentru depunerea declaratiei 200. Cine are obligatia depunerii si ce venituri se declara?

    • Pana la data de 25 mai 2017 inclusiv au obligatia depunerii formularului 200 persoanele fizice care au realizat in anul 2016, in mod individual sau intr-o forma de asociere, venituri in bani si/sau in natura din Romania, potrivit Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, provenind din:  1. urmatoarele venituri din activitati independente:   - venituri din activitati de productie, comert, prestari de ...» citeste mai departe aici

  • Analiza zilei cu Irina Dumitrescu: Subventie pentru angajarea somerilor

    • In scopul reducerii somajului, legislatia prevede posibilitatea ca angajatorii sa beneficieze de o subventie pentru angajarea somerilor daca sunt indeplinite anumite conditii.  Astfel, potrivit art. 85 din Legea somajului nr. 76/2002, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2016, angajatorii primesc lunar, pe o perioada de 12 luni, pentru fiecare persoana angajata, o suma in cuantum de 900 lei, cu obligatia mentinerii raporturilor de munca...» citeste mai departe aici

  • ANAF a finalizat procedurile pentru conectarea caselor de marcat la serverele institutiei

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a finalizat specificatiile tehnice si structura fisierelor pe care casele de marcat urmeaza sa le trimita catre ANAF in conformitate cu Hotararea pentru modificarea si completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003.  Acestea au fost definitivate in...» citeste mai departe aici

  • Radierea si certificatul de inregistrare in scopuri de TVA. Ce obligatii avem fata de Fisc?

    • Stiti deja ca lista de responsabilitati e lunga cand vorbim de indatoririle catre ANAF. In analiza urmatoare, avem cazul unei societati comerciale care a fost radiata conform legii. Societatea era platitoare de TVA. La data radierii, la registrul comertului a fost depus, in original, certificatul de inregistrare al societatii (certificat emis de registrul comertului). Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA, in original, a ramas la societate. Vom vedea daca certificatul de inregistrare...» citeste mai departe aici

  • Penalitati solicitate prestatorului si emiterea facturii de catre beneficiar. Cum procedam corect?

    • Analiza pe care v-o oferim azi este utila in ce priveste intocmirea corecta a facturilor in urma unor contracte in care se percep penalitati pentru depasire termen de executie. In concret, o societate doreste emiterea unei facturi de penalitati. Pentru a stabili procedura corecta, in analiza de mai jos, avem urmatorul caz: "Societatea are incheiat un antecontract de vanzare-cumparare cu un dezvoltator imobiliar pentru cumpararea unui imobil. Dezvoltatorul imobiliar trebuia sa termine imo...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X