Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Probleme intalnite in practica de directorii financiari. Unde apar cele mai mari obstacole?

directori financiariraportariey romaniaraportaremodalitati de raportare

In ce priveste probleme tehnologice care apar in domeniul transmiterii de informatii corecte catre consiliile de administratie de catre directorii financiari, un studiu recent arata ca ingrijorarea in aceasta privinta a crescut cu mult fata de anii trecuti.

Mai mult date si o viteza mai mare a tehnologiei inseamna totodata si riscuri in aceasta privinta, iar capacitatea directorilor financiari de a furniza cu eficienta si fara erori informatii catre consiliile de administratie, asa cum se arata in raportul How can reporting catch up with an accelerating world?, publicat de EY.

"Raportul are la baza un sondaj derulat in randul a 1000 de directori financiari si coordonatori de echipe de raportare din organizatii cu venituri mai mari de 500 milioane USD, din 25 de tari. Datele arata ca schimbarile tehnologice sunt considerate provocarea externa numarul unu in privinta raportarilor, in regiunea Americilor, in Asia-Pacific, in Japonia si in Orientul Mijlociu.

Gestionarea acestor schimbari tehnologice, incluzand sistemele bazate pe cloud, data analytics, robotic process automation (RPA) si inteligenta artificiala (AI) reprezinta, de asemenea, o prioritate de top pentru 35% dintre respondentii de pe pietele emergente si a doua prioritate pentru respondentii din Europa", se arata intr-un comunicat al companiei.


In aceasta privinta, Adrian Bunea, director coordonator al departamentului de Servicii de Consultanta Financiara si Contabila al EY Romania, citat de Mediafax, a declarat:

"Numerosi directori financiari sunt afectati de sistemele de raportare mostenite, care nu permit echipelor lor sa extraga informatii valoroase din seturile masive de date. Rezultatul este un decalaj tot mai mare intre asteptarile consiliilor de administratie legate de aceste raportari si ceea ce pot furniza directorii financiari. Iar aceasta prapastie va continua sa se adanceasca pana cand procesul de raportare va reusi sa se alinieze la progresele tehnologice."

In contextul in care aproape o treime (32%) din directorii financiari intervievati au clasat modelul lor operational de raportare drept "mediu", nu este deloc surprinzator ca 56% dintre respondenti declara ca transformarea modelului reprezinta o preocupare majora a rolului lor.


Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii


Conform EY Romania, principalele trei tinte pe care directorii financiari spera sa le atinga prin utilizarea acestor noi modalitati de raportare sunt: cresterea acuratetei si a eficientei raportarii (30%); imbunatatirea analizei datelor in raportare, care sa genereze mai multe informatii strategice relevante (29%); si o functie de raportare mai flexibila si mai agila (28%).

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
directori financiariraportariey romaniaraportaremodalitati de raportare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Februarie 2017


Votati articolul "Probleme intalnite in practica de directorii financiari. Unde apar cele mai mari obstacole?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

CCI Monografie contabila

Intrebare: Buna ziua

Un angajat a fost toata luna in concediu medical, sunt 20 de zile lucratoare din care primele 5 sunt platite de societate, ca si valori:

- 494 lei - suportat de angajator
- 1480 lei - suportat de FNUASS

V-as ruga sa-mi trimiteti monografiile contabile.

Multumesc.

Raspuns: Monografia contabila in cazul dvs va fi urmatoarea: 6458=423- suportat de angajator 494 lei...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cedare autoturisme – atentie la valoarea deductibila la calculul impozitului pe profit

    • Pentru mijloacele de transport de persoane care au cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, din categoria M1, astfel cum sunt definite in Reglementarile privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA. Cum se face transferul sumelor din contul de TVA?

    • Dezbatem mai jos un studiu de caz ce are ca tema principala procedura prin care se face transferul sumelor din contul de TVA. Pentru a clarifica situatia, luam drept exemplu o societate care aplica split TVA si care deschide cont special de TVA. Pana sa incaseze de la clienti, firma alimenteaza contul cu 5.000 lei pentru plata TVA...» citeste mai departe aici

  • Achizitii de bunuri de la furnizori din Uniunea Europeana – achizitie intracomunitara sau import?

    • In vederea stabilirii obligatiilor in materie de TVA, incadrarea achizitiilor de bunuri efectuate de la parteneri din Uniunea Europeana se efectueaza in functie de ”traseul marfurilor” si nu de statul in care este stabilit furnizorul, cum este in cazul serviciilor. O achizitie de bunuri de la un furnizor stabilit in Uniunea Europeana, avand un cod valid de TVA in statul membru in care este stabilit, nu reprezinta o achizitie intracomunitara daca bunurile nu sunt transportate dintr...» citeste mai departe aici

  • Registrul Comertului si-a schimbat programul de lucru pentru urmatoarele doua saptamani

    • Ca urmare a recuperarii datelor 16 si 17 august 2018 stabilite ca fiind zile libere pentru salariatii din sectorul public prin HG nr. 595/2018, Registrul Comertului va fi deschis in urmatoarele doua zile de sambata, adica in zilele de 25 august si de 1 septembrie. Potrivit unui anunt facut pe site-ul institutiei, programul de lucru cu publicul al Ofic...» citeste mai departe aici

  • Firme nou infiintate: 2017 vs. 2018

    • In perioada 1.01-30.06.2018 numarul de firme noi infiintate a fost de 71.473,  cu 9.81% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2017, conform informatiilor oficiale ale Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Raportat la aceeasi perioada (1.01-30.06.2017), in anul 2017, numarul firmelor nou infiintate s-a aflat pe un trend ascendent, ajungand la 79.251,  crescand cu 31,23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2016....» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X