Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Nu gasiti contabilii potriviti cand faceti angajari? Iata care ar putea fi cauzele!

angajare contabilirecrutarefirme contabilitateclientiangajati firmele de contabilitate

In 2017 nu mai putem vorbi despre aceleasi metode traditionale de recrutare si despre acelasi mod de a organiza un interviu de angajare. Chiar daca ideea de baza ramane aceeasi, contextul si nenumarate aspecte care compun aceste proceduri s-au schimbat deja. Sa nu ne amagim astfel ca mai avem timp de asteptat pana cand va trebui sa ne adaptam. Schimbarea s-a produs deja si cei care nu se adapteaza au doar de pierdut.

Aproape indiferent de profesie, ne intalnim cu totii in mediul online. Pierd firmele care nu-si fac promovare si pe Internet, pierd firmele care nu inteleg ca ideea de angajare a fost deja transformata, mai ales in ochii tinerilor, de companiile mari precum Google sau Facebook care au schimbat radical modul de lucru si "biroul" traditional.

De la un program flexibil pana la increderea acordata angajatului de catre angajator, e firesc sa ne asteptam ca cei tineri sa ceara mai mult de la angajator. Sigur ca trebuie sa cerem si noi, la randul nostru, studii si experienta, dupa caz, dar trebuie sa intelegem ca e datoria noastra sa acordam si drepturi care pot parea, pentru unele firme, mult prea noi sau "idei prea moderne".

Daca ne dorim oameni buni in echipa, va trebui sa stim cum sa ii gasim, cum sa investim in ei si cum sa ii retinem in cadrul firmei. Firmele de contabilitate nu au drept competitori pe piata doar alte firme de contabilitate, ci oricare alte mari companii care isi doresc profesionisti contabili in echipa si care au implementat deja metode moderne de recrutare.

Locul de munca trebuie sa vina cu beneficii clare, iar angajatorul trebuie sa isi tina promisiunea. Acolo unde exista nevoia clara a unor schimbari (de exemplu, un program mai flexibil), trebuie sa existe si o comunicare deschisa angajat-angajator. Atentie, insa, o idee la care multe firme trebuie sa renunte este aceea ca numarul de ore petrecute la birou este direct proportional cu productivitatea muncii. Nenumarate studii arata ca o mai mare productivitate se inregistreaza atunci cand salariatul dispune de orele de lucru intr-un mod mai flexibil, tocmai pentru ca, in timp, isi cunoaste procesele de munca si stie cum le-ar putea eficientiza.

Exista multe dificultati in prezent in gasirea si recrutarea profesionistilor contabili cu experienta, dar si la angajarea celor mai tineri. Este firesc ca toti acestia sa isi doreasca mai multe beneficii si drepturi. La fel de firesc este ca angajatorul sa vina cu o negociere eficienta, sa aiba o serie de responsabilitati clare si sa inteleaga ca productivitatea muncii si eficienta vin dintr-un respect reciproc in aceasta negociere.

Trebuie sa intelegem ce pot aduce tinerii angajati in firmele de contabilitate, sa descoperim cum vad ei azi procesele de munca, sa fim deschisi la nou, la oportunitati de colaborare noi (firme din strainatate, domenii noi, clienti noi), la metode moderne de promovare. Daca firmele de contabilitate nu tin pasul cu noul, nu vor avea decat de pierdut.

Vorbim de un segment de tineri profesionisti deja obisnuiti cu mediul digital. Este firesc sa existe astfel o ciocnire intre cei care isi cauta un loc de munca in domeniu contabil si firmele traditionale care inca nu si-au adaptat valorile la un prezent in continua dezvoltare.

Firmele de contabilitate trebuie sa depuna eforturi reale pentru a-si construi o imagine puternica in mediul online. Includem aici social media, site-uri foarte bine realizate, newslettere de informare, prezentarea echipei si a serviciiilor etc.

La fel de adevarat este insa ca tinerii profesionisti risca sa treaca azi mai usor cu vederea valori care tin de metoda traditionala de a lucra cu un client. De la intelegerea unor proceduri de lucru pana la comunicarea eficienta cu un client, toate acestea pot sa fie calitati mai putin exersate de un tanar angajat. Cu toate acestea, sunt abilitati pe care un angajator le poate consolida din clipa in care intelege ca merita sa investeasca in propriii angajati.

Intre sectorul public si cel privat apar din nou ciocniri, astfel ca mai ales firmele mici sau cele din sectorul public trebuie sa isi modernizeze prezenta pe piata actuala. Astfel de schimbari vor fi benefice si vor ajuta firmele de contabilitate sa formeze echipe cu talente noi, atragand totodata si clienti sau parteneri noi.

Daca o firma de contabilitate traditionala nu se inscrie azi printre favoritele tinerilor contabili care isi cauta un loc de munca, atunci aceasta trebuie sa devina una dintre favorite. Cu metode noi de feedback, cu sesiuni de training, cu o tehnologie adusa la zi, astfel de schimbari pot fi implementate cu succes de firmele de contabilitate si beneficiile nu vor intarzia sa apara.


Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii

Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii


Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 03 Martie 2017


Votati articolul "Nu gasiti contabilii potriviti cand faceti angajari? Iata care ar putea fi cauzele!":
Rating:

Nota: 2.5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Corectia declaratia 390. Se mai poate corecta in timpul controlului

Intrebare: Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea speta:

In cazul in care este initiat control ANAF pe rambursare TVA si am constatat o eroare in declaratia 390 (gresit CUI partner extern), mai putem face declaratie rectificativa la perioada respectiva?

Raspuns: In cazul acesta trebuie sa faceti rectificarea.... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • De ce ar putea fi mai avantajos sa devii PFA din 2018

    • Veniturile din activitati independente nu au fost ferite de noile modificari fiscale care, in unele cazuri, vor duce la scaderi ale castigului net.  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 79/2017 a adus astfel modificari importante in domeniul impozitului pe venit si al contributiilor sociale. Claudia Sofianu, Partener EY Romania, a explicat recent, pentru Startupcafe.ro, in ce fel...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Ghidul pentru negocierea contractelor colective de munca, lansat oficial

    • Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social va prezinta principalii pasi de urmat pentru demararea si incheierea procesului de negociere a contractelor colective de munca. In perioada 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, angajatorii trebuie sa initieze negocierea contractelor colective de munca pentru punerea in aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.79/2017 privind modificarea Codului Fiscal. Atentie! O propunere de ultima ora ar putea rasturna intreaga situatie:&nbs...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X