email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura de implementare a programului national multianual pe perioada 2002-2009 de sustinere a investitiilor

intreprinderi mici si mijlociiinvestitii

PROCEDURA DE IMPLEMENTARE A PROGRAMULUI NATIONAL MULTIANUAL PE PERIOADA 2002-2009 DE SUSTINERE A INVESTITIILOR

OMFP 691/2007 privind modificarea Ordinului ministrului pentru intreprinderi mici si mijlocii, comert, turism si profesii liberale nr. 586/2007 a fost publicata in Monitorul Oficial cu nr. 550 din data de 13 august 2007 si reglementeaza procedura de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002-2009 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii.

1.Selectarea solicitantilor

Subpunctele 4.9.(1) si 4.9.(2) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

(1) Dupa expirarea termenului prevazut la subpct. 4.5 si in conformitate cu punctajul obtinut in urma selectarii solicitantilor potrivit subpct. 4.6-4.8, MIMMCTPL va face publica pe site-ul institutiei la adresa www.animmc.ro, in termen de 3 zile lucratoare, lista cu solicitantii inscrisi in cadrul Programului, in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut. La punctaje egale, vor prevala criteriile de selectie suplimentare prevazute in cererea de solicitare a AFN si a creditului din anexa nr. 4 la Procedura. Pentru calculul criteriilor de selectie suplimentare vor fi folosite rezultatele financiare din bilantul contabil incheiat la 31 decembrie 2006.

(2) Documentele corespunzatoare dosarului de solicitare a AFN (certificat constatator, certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata catre bugetul de stat consolidat si cele privind achitarea taxelor si impozitelor locale, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru ) trebuie sa fie eliberate cel mai tarziu la data inregistrarii formularului de preselectie in cadrul aplicatiei si sa fie in termenele de valabilitate corespunzatoare.

2. Alocatii financiare nerambursabile

Subpunctul 5.9 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

Nu pot beneficia de alocatii financiare nerambursabile in cadrul prezentului Program intreprinderile care au primit, cumulat pe parcursul ultimilor 3 ani fiscali (2 ani fiscali precedenti si anul fiscal in curs), ajutoare de minimis (fie din surse publice nationale, fie din surse comunitare ) in valoare totala de 200.000 euro.

Operatorii economici care vor depasi acest prag prin insumarea alocatiei financiare nerambursabile acordate prin Program cu alte ajutoare de minimis primite in ultimii 3 ani fiscali nu pot beneficia de finantare pana la atingerea plafonului de 200.000 euro.

3. Documentele necesare pentru accesarea Programului national multianual pe perioada 2002-2009 de sustinere a investitiilor

Documentele necesare pentru accesarea Programului national multianual pe perioada 2002-2009 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii sunt:

a) Cererea de solicitare a AFN si a creditului, semnata si stampilata, in original;

b) Certificat constatator , in original, emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi are sediul societatea solicitanta care sa cuprinda: datele de identificare;codul unic de inregistrare; asociatii/actionarii;reprezentantii legali ai societatii;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare; punctele de lucru sau alte sedii secundare ale societatii;situatia juridica a societatii (activitate suspendata, faliment, reorganizare, dizolvare etc).

Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data inscrierii in Program. Daca certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului nu contine toate punctele solicitate de MIMMCTPL, va rugam sa solicitati oficiului registrului comertului o adresa suplimentara prin care sa se raspunda la toate solicitarile MIMMCTPL.

c) Istoric pe obiect de activitate, in original, pentru codul CAEN pe care se acceseaza Programul, cu precizarea datei cand a fost autorizata aceasta activitate, emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi are sediul societatea;

d) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata, eliberat in conditiile legii (inclusiv pentru punctele de lucru care au CUI);

e ) Certificat de atestare fiscala , in original sau in copie legalizata, emis in conditiile legii, cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local (inclusiv pentru toate punctele de lucru, indiferent daca au sau nu CUI);

f) Bilantul contabil , contul de profit si pierderi si datele informative, incheiate la 31 decembrie 2005;

g) Bilantul contabil , contul de profit si pierderi si datele informative, incheiate la 31 decembrie 2006;

h ) Balanta de verificare la 31 decembrie 2006;

i) Ultima balanta de verificare incheiata ;

j) Declaratia privind incadrarea beneficiarului in categoria IMM, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata prin O.G. nr. 27/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr. 175/2006 ;

La completarea Declaratiei privind incadrarea beneficiarului in categoria IMM, a valorii activelor totale si a numarului mediu anual de salariati se vor avea in vedere actiunile detinute de persoanele fizice si juridice atat la firma solicitanta, cat si la alte firme.

k) Opisul documentelor prevazute la lit. a)-j).

4. Firmele neeligibile pentru accesarea programului

Firmele care au datorii esalonate conform certificatelor de atestare fiscala, pozitiile d) si e), nu sunt eligibile pentru a accesa Programul .

5.Depunerea documentatiei conform Procedurii de implementare

Documentatia va fi depusa in doua exemplare: originalele pentru evaluarea din cadrul Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale si fotocopii certificate pentru institutia de credit aleasa de catre beneficiar.

Actele solicitate si depuse conform Procedurii de implementare vor fi indosariate in ordinea de mai sus, iar dosarele se vor introduce intr-un plic pe care se vor mentiona:

- pentru Unitatea de implementare a Programului de investitii;

- numele firmei;

- numarul de inregistrare la registrul comertului;

- CUI;

- judetul;

- institutia de credit la care se va solicita creditul;

- suma AFN solicitata, in RON si echivalent EUR;

- numele si prenumele delegatului.

Absenta oricarui document cerut de MIMMCTPL, depunerea de certificate fiscale expirate, completarea gresita a Cererii de solicitare AFN, necompletarea tuturor punctelor din Cererea de solicitare AFN si a creditului sau evitarea raspunsurilor concrete atrage respingerea dosarului de solicitare a AFN.

NOUTATI Contabile 2024

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
intreprinderi mici si mijlociiinvestitii


Data aparitiei: 22 August 2007

Votati articolul "Procedura de implementare a programului national multianual pe perioada 2002-2009 de sustinere a investitiilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X