Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Cum stii ca esti gata pentru o afacere paperless

semnaturile electroniceimprimantasemnatura electronicadispozitive mobile

Semnaturile electronice schimba, intr-un ritm accelerat, modul in care companiile isi desfasoara activitatea si interactioneaza cu clientii, in special in domeniul financiar, al sanatatii, al asigurarilor si, din ce in ce mai des, in domeniul imobiliar. S-a dovedit ca trecerea de la documente semnate manual la semnaturi electronice reduce costurile si creste eficienta prin simplificarea proceselor de lucru.

Cand e momentul sa treci la o afacere paperless? Iata cateva indicii care te pot ajuta. Daca identifici  cel putin 2 dintre cele de mai jos, e timpul sa treci la un mediu paperless.

Biroul tau este dependent de imprimanta

Desi initiativele de promovare a biroului paperless exista si se intensifica de ceva vreme, consumul de hartie la nivel global s-a dublat in ultimii 20 de ani (conform Paperless Project).

Kitul de semnatura electronica permite semnarea digitala a contractelor, a documentelor financiare sau a documentelor interne, reducand cantitatea de hartie utilizata in procesul de afaceri. Documentele ce necesita multiple semnaturi pot fi distribuite  via email fara a fi nevoie sa atingi un copiator sau o imprimanta.

Activitatile operationale iti scapa de sub control
Micile deficiente din birou pot avea efecte nebanuite asupra proceselor de vanzari, asupra retentiei clientilor, facturarii si a altor operatiuni care pot genera costuri de pana la 30% din venitul anual al companiei. De aceea, este important sa identifici zonele care pot trece la procese paperless pentru a avea un impact cat mai mare.  Daca procesele conventionale, pe hartie, dureaza prea mult, sigur este timpul sa treci la procese paperless.


Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii




Daca petreci o buna parte din timp cautand contracte, oferte si alte documente de business este un alt semn ca e momentul sa optezi pentru un birou paperless. Lucrul cu hartie consuma extrem de mult timp si necesita eforturi de organizare si preluare a documentelor. Cand  documentele sunt semnate si stocate digital, acestea pot fi accesate imediat fara a mai pierde timpul cautand in arhive supra aglomerate sau refacand un document care a fost pierdut.  

Astfel, semnatura electronica poate simplifica atat procesele interne, cat si pe cele externe, prin reducerea timpului de semnare, aprobare, procesare, transmitere si depozitare a documentelor.

Piata pe care activezi solicita confort

Inca un semn ca e timpul sa treci la procese electronice este ca ti se solicita de catre clienti un anumit grad de disponibilitate a serviciilor online sau pe dispozitive mobile. Clientii s-au saturat sa stea la cozi sau sa astepte pentru un produs, serviciu sau pentru suport. Gandeste-te numai la explozia pe care a avut-o internet banking-ul pe mobil sau la cifrele impresionante ale platilor efectuate in cadrul magazinelor online.

Clientii de astazi cauta companii in care sa aiba incredere si care ofera modalitati comode de interactiune, bazate pe noile tehnologii, iar trecerea la procese electronice te poate ajuta sa raspunzi mai bine acestor nevoi ale clientilor.

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnaturile electroniceimprimantasemnatura electronicadispozitive mobile

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Martie 2017


Votati articolul "Cum stii ca esti gata pentru o afacere paperless":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Trebuie sa platim contributii sociale pentru profesii liberale in 2018, daca suntem si angajat ?

Intrebare: As vrea sa stiu, in cazul in care intru in categoria de profesii liberale va trebui sa platesc CASS 10% si CAS 25% raportat la salariu minim pe economie, indiferent de venituri pe care o sa-l am ?

Raspuns: Multumesc pentru ajutor !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Diurna neimpozabila pentru deplasarile in tara. Au aparut noi reguli!

    • In Monitorul Oficial nr. 797 de miercuri, 18 septembrie 2018,  a fost publicata H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului. Aceasta hotarare se va aplica incepand cu 1 ianuarie 2019, data la care vor intra in vigoare noi reguli pentru personalul din instituțiile publice ce se află în d...» citeste mai departe aici

  • Salariul nimim va creste, din 2019, cu 150 lei

    • Salariul minim va creste cu 150 lei, ajungand la 2050 lei, de anul viitor, potrivit unui act normativ ce urmeaza sa fie elaborat de Guvern, avand in vedere ca se lucreaza la bugetul de stat pe 2019, a declarat Bogdan Hossu, Confederatiei Sindicale "Cartel Alfa". Joi, Bogdan Hossu, la iesirea de la discutiile purtate cu premierul Viorica Dancila, de la Palatul Victoria, in cadrul Consiliului National Tripartit, a declarat ca se va face o hotarare de...» citeste mai departe aici

  • 25 septembrie este termen limita. Iata ce declaratii trebuie sa depuneti pana marti!

    • Marti, 25 septembrie, este termen limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale, dar si pentru plata anumitor taxe extrem de importante, potrivit calendarului fiscal ANAF realizat pe luna septembrie. Iata mai jos lista cu cele noua declaratii fiscale ce trebuie depuse pana la termenul de 25 septembrie, dar si ce taxe si impozite trebuie a...» citeste mai departe aici

  • Repartizarea trimestriala a dividendelor – avantaje si dezavantaje

    • Incepand cu trimestrul III al anului 2018, conform modificarilor aduse prin Legea nr. 163/2018 societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste  pot opta pentru repartizarea trimestriala de dividende. Conform modificaril...» citeste mai departe aici

  • Inregistrare in scopuri de TVA. Care sunt consecintele anularii!

    • Vom dezbate in randurile de mai jos ce consecinte poate sa suporte o firma inregistrata in scopuri de TVA care isi suspenda activitatea si si-o reia mai tarziu, cu ajutorul specialistului nostru in contabilitate. Luam drept exemplu cazul unei firme care si-a suspendat activitatea la Registrul comertului in anul 2010. Atunci ANAF anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA din oficiu conform art.153 alin. (9) lit.b) din respectiva perioada. In cursul anului 2018...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!