Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Cum stii ca esti gata pentru o afacere paperless

semnaturile electroniceimprimantasemnatura electronicadispozitive mobile

Semnaturile electronice schimba, intr-un ritm accelerat, modul in care companiile isi desfasoara activitatea si interactioneaza cu clientii, in special in domeniul financiar, al sanatatii, al asigurarilor si, din ce in ce mai des, in domeniul imobiliar. S-a dovedit ca trecerea de la documente semnate manual la semnaturi electronice reduce costurile si creste eficienta prin simplificarea proceselor de lucru.



Cand e momentul sa treci la o afacere paperless? Iata cateva indicii care te pot ajuta. Daca identifici cel putin 2 dintre cele de mai jos, e timpul sa treci la un mediu paperless.

Biroul tau este dependent de imprimanta

Desi initiativele de promovare a biroului paperless exista si se intensifica de ceva vreme, consumul de hartie la nivel global s-a dublat in ultimii 20 de ani (conform Paperless Project).

Kitul de semnatura electronica permite semnarea digitala a contractelor, a documentelor financiare sau a documentelor interne, reducand cantitatea de hartie utilizata in procesul de afaceri. Documentele ce necesita multiple semnaturi pot fi distribuite via email fara a fi nevoie sa atingi un copiator sau o imprimanta.

Activitatile operationale iti scapa de sub control
Micile deficiente din birou pot avea efecte nebanuite asupra proceselor de vanzari, asupra retentiei clientilor, facturarii si a altor operatiuni care pot genera costuri de pana la 30% din venitul anual al companiei. De aceea, este important sa identifici zonele care pot trece la procese paperless pentru a avea un impact cat mai mare. Daca procesele conventionale, pe hartie, dureaza prea mult, sigur este timpul sa treci la procese paperless.

Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii




Daca petreci o buna parte din timp cautand contracte, oferte si alte documente de business este un alt semn ca e momentul sa optezi pentru un birou paperless. Lucrul cu hartie consuma extrem de mult timp si necesita eforturi de organizare si preluare a documentelor. Cand documentele sunt semnate si stocate digital, acestea pot fi accesate imediat fara a mai pierde timpul cautand in arhive supra aglomerate sau refacand un document care a fost pierdut.

Astfel, semnatura electronica poate simplifica atat procesele interne, cat si pe cele externe, prin reducerea timpului de semnare, aprobare, procesare, transmitere si depozitare a documentelor.

Piata pe care activezi solicita confort

Inca un semn ca e timpul sa treci la procese electronice este ca ti se solicita de catre clienti un anumit grad de disponibilitate a serviciilor online sau pe dispozitive mobile. Clientii s-au saturat sa stea la cozi sau sa astepte pentru un produs, serviciu sau pentru suport. Gandeste-te numai la explozia pe care a avut-o internet banking-ul pe mobil sau la cifrele impresionante ale platilor efectuate in cadrul magazinelor online.

Clientii de astazi cauta companii in care sa aiba incredere si care ofera modalitati comode de interactiune, bazate pe noile tehnologii, iar trecerea la procese electronice te poate ajuta sa raspunzi mai bine acestor nevoi ale clientilor.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 16 Martie 2017


Votati articolul "Cum stii ca esti gata pentru o afacere paperless":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Bunuri date in folosinta doar unui salariat in mod nelegal ?

Intrebare: Buna seara !

Doresc sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema:

- institutia noastra publica a achizitionat telefoane de serviciu

- directorul institutiei noastre i-a repartizat unui salariat un telefon de serviciu,
desi inainte cu jumatate de an salariatul mai primise inca un telefon de serviciu.
Fiecare din cele 2 telefoane primite de acel salariat are in derulare 2 Contracte diferite,
de la 2 firme de telefonie diferite.
Cele 2 telefoane primite de acel salariat sunt functionale.
Repartizarea celor 2 telefoane a fost facuta doar unui singur salariat,
iar unii din salariati reclama ca nu au primit nici un telefon de serviciu
sau au un telefon de serviciu de vreo 2-3 ani, dar defect.

Repartizarea celor 2 telefoane salariatului s-a facut fara a se fi facut vreo receptie
si fara sa fi existat vreun Referat de necesitate a salariatului.

Ce a incalcat directorul ?
Cum se poate indrepta situatia ?

Raspuns: O instituție publica poate să plătească o diferență de bani , ca...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor. Amenzi ITM

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Noi masuri introduse de la 1 ianuarie 2018 prin OUG 82/2017. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • In Monitorul Oficial nr. 902 din 16.11.2017 a fost publicata OUG nr. 82/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative. Modificarile introduse vizeaza: majorarea valorii punctului de pensie pentru pensionarii sistemului public de pensii si a indemnizatiei sociale pentru pensionari. Astfel, incepand cu data de 1 iulie 2018 valoarea punctului de pensie se majoreaza cu 10% si va fi de 1.100 lei. In perioada 1 iulie- 31 dec...» citeste mai departe aici

  • Sedinta Consiliului IFAC. Subiecte si noi alegeri

    • Liderii profesiei contabile globale s-au reunit la Bruxelles in perioada 15-16 noiembrie 2017 pentru a participa la sedinta Consiliului Federatiei Internationale a Contabililor si Atelierul Dezvoltarea unei profesii globale dinamice, transmite CECCAR. Discutiile din cadrul sedintei s-au axat atat pe probleme administrative, cat si pe subiecte de mare interes la momentul actual, cum ar fi viitorul auditului si eticii, viitorul monedei euro si implicatiile pentru economia globala, teh...» citeste mai departe aici

  • Castiguri din lichidarea unei societati. Ce tratament contabil si fiscal se aplica?

    • In analiza de mai jos, avem ca subiect o microintreprindere care detine actiuni la o societate comerciala in procent mai mare de 25%. La lichidarea acesteia, ca urmare a inchiderii procedurii de faliment, primeste din distribuire o parte din valoarea acestor actiuni. Vom vedea care este tratamentul contabil si fiscal al valorii incasate si cum se evidentiaza scoaterea lor din evidenta contabila, precum si daca se distribuie aceste sume catre asociatul unic al societatii. Iata...» citeste mai departe aici

  • Bonurile fiscale castigatoare de duminica sunt cele din 27 octombrie 2017. Valoare bon: 654 lei

    • Bonurile fiscale emise in data de 27 octombrie 2017, cu o valoare de 654 de lei, au fost desemnate castigatoare la extragerea Loteriei bonurilor fiscale de duminica. La aceasta extragere au participat bonurile fiscale emise intre 1 si 31 octombrie 2017. Fondul de premiere este de 1 milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii. MFP informeaza ca selectia castigatorilor este realizata in doua etape. Duminica, 19 februarie, a fost organizata prima etapa...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X