Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Veti depune online actele la ANAF. Cum se vor transmite informatiile privind conturile bancare

conturi bancarepatrimvencertificate de atestare fiscalaanafformat electronic

Agentia Nationala de Administrare Fiscala faciliteaza indeplinirea atributiilor legale ale autoritatilor publice centrale si locale si ale institutiilor publice, asigurand, prin intermediul sistemului informatic securizat PatrimVen, administrat de ANAF, acces la datele disponibile cu privire la patrimoniul si veniturile cetatenilor.

Prin inrolarea unitatilor administrativ-teritoriale/institutiilor publice in aplicatia informatica PatrimVen se asigura accesul electronic la informatiile necesare desfasurarii activitatilor specifice, cum sunt informatii referitoare la conturile bancare, cuantumul veniturilor lunare/anuale ale contribuabililor, adeverinte de venit, certificate de atestare fiscala, extragerea datelor referitoare la situatia fiscala a contribuabililor.

Facem precizarea ca, prin intrarea in vigoare a prevederilor Ordinului Presedintelui ANAF nr. 3592/2016 pentru modificarea si completarea Procedurii de furnizare de informatii conform art. 61 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, aprobata prin Ordinul Presedintelui ANAF nr. 3770/2015, "solicitarea si transmiterea de informatii referitoare la conturile bancare se realizeaza exclusiv in format electronic, prin intermediul sistemului informatic PatrimVen".

Utilizarea acestui sistem informatic conduce la eficientizarea activitatilor institutionale, imbunatatirea activitatilor de administrare si vine in sprijinul cetatenilor, care nu mai sunt nevoiti sa se deplaseze la sediul organului fiscal pentru obtinerea documentelor fiscale necesare si la unitatile administrativ-teritoriale/institutiile publice, dupa caz, pentru depunerea acestora.

Protocolul de aderare la serviciile sistemului informatic PatrimVen, precum si Procedura privind aprobarea accesului la serviciile disponibile in cadrul sistemului sunt prevazute in Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2632/2016 pentru dezvoltarea serviciilor Ministerului Finantelor Publice puse la dispozitia autoritatilor si institutiilor publice prin sistemul informatic propriu.

Informatii suplimentare puteti obtine direct de la organul fiscal, sau de pe site-ul aplicatiei, https://epatrim.anaf.ro, sau accesand aceasta adresa de internet.


Clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe 2017
Clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe 2017

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii

Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017

Vezi detalii


Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Martie 2017


Votati articolul "Veti depune online actele la ANAF. Cum se vor transmite informatiile privind conturile bancare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabila salon de infrumusetare

Intrebare: Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele nelamuriri : la un salon de infrumusetare, vopseaua, pudra, etc se inregistreaza pe contul 371, nu 302, tinand cont ca pe bonul fiscal exista vopsea x lei si manopera y lei, nu ? Si a doua intrebare este privind contractul de inchiriere incheiat intre societate si persoana fizica, unde este stipulat ca plata chiriei se face prin dispozitie de plata. As vrea sa stiu cum se vor intampla lucrurile, adica : societatea face o dispozitie de plata din caserie in momentul cand achita chiria, trece numele persoanei fizice catre care face plata, o pune sa semneze si atat ?

multumesc

Raspuns: Inregistrarea produselor folosite la salon se face in functie de modul cum este organizata firma....... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".