Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media.

Cititi aici Partea I: 3 greseli pe care le fac contabilii in social media!

Iata care sunt, asadar, urmatoarele trei greseli asupra carora am considerat potrivit sa ne oprim printr-o analiza detaliata a modului in care va puteti promova cu succes in social media, fara a face greseli:

1. Nu sufocati persoanele care va urmaresc pe pagina de Facebook cu reclame (fie ca au dat Like paginii, fie ca au ales sa va urmareasca pagina pe care ati creat-o pentru profesia dumneavoastra)!

Vorbim aici de reclame care pot anunta oferte, pot promova lucrari de specialitate, anunturi de recrutare sau alte subiecte din domeniul fiscal-contabil. Selectati cu grija ceea ce postati, promovati continutul care e util (sfaturi utile, explicatii privind modificarile legislative, solutii contabile etc.) si care ii ajuta pe clientii dumneavoastra sau pe cei care va pot deveni clienti. Nu uitati ca 3-4 postari pe pagina de Facebook, la interval de aproximativ doua ore, reprezinta modul optim de a publica in social media. Cu cat aveti mai multe postari intr-o zi, cu atat va scade vizibilitatea pe paginile celorlalti prieteni din lista sau in fluxul de stiri al celor care va urmaresc pagina!


2. Nu intrati intr-o rutina a postarilor.

Pentru ca social media sa nu devina o sarcina dificila pentru dumneavoastra, fiti cat mai creativ si alternati continutul, tinand cont si de luna in care va aflati. Fiti la curent inclusiv cu noutatile internationale si aratati celor din domeniul dumneavoastra ca sunteti un profesionist care tine pasul cu noutatile si care poate rezolva problemele celor mai noi afaceri de pe piata!

Daca observati ca un anumit tip de continut, promovat o perioada de vreme, nu functioneaza, atunci nu mai insistati si gasiti un alt tip de continut. Atentie! Nu amestecati ceea ce alegeti sa impartasiti pe contul personal cu ceea ce promovati pe contul profesional (retetele de mancare, stirile politice sau sportive, articolele care nu sunt din domeniu etc. ar trebui, cel mai bine promovate numai pe contul personal). Fiti atenti la ceea ce atrage cel mai mult, la articolele care primesc cele mai multe click-uri, like-uri si share-uri si concentrati-va atentie pe acest tip de continut!


3. Nu pierdeti prea mult timp incercand sa gasiti reteta potrivita in social media.

Nu exista o retete universal valabila. Sunt persoane pentru care LinkedIn functioneaza foarte bine, asa cum exista oameni care vor alege intotdeauna canalul de socializare Facebook. Nu va temeti de provocarile pe care credeti ca o pagina de Facebook vi le poate aduce. Puteti sa o creati si sa incepeti pur si simplu sa va faceti cunoscut in mediul online. Nu aveti nimic de pierdut, iar daca va doriti clienti noi in acest an, o astfel de promovare este mai mult decat necesara. Va puteti ruga si clientii mai vechi si multumiti de munca dumneavoastra sa va scrie pe pagina cateva marturii care sa ateste aprecierea pe care o au fata de dumneavoastra, in calitate de profesionist!


Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii


Nu uitati ca va asteptam si in Grupul Contabililor din Romania unde zi de zi discutam despre cele mai importante stiri si subiecte din domeniul fiscal-contabil, alaturi de alti 5.100 de membri!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 24 Mai 2017


Votati articolul "Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?":
Rating:

Nota: 1.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Situatii financiare 30.06.2014

Intrebare: contul 542 poate avea sold la 30.06.2014?
am preluat contabiltatea unei firme. Cum pot sa inteleg soldul la contul 5125?

Raspuns: In principiu soldul contului 542 trebuie sa fie 0 la sfarsitul lunii, dar daca avansurile sunt...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Casa de marcat electronica. Care sunt procedura de inregistrare, termenul de utilizare si sanctiunile

    • Introducerea noilor case de marcat electronice a starnit numeroase reactii in randul operatorilor economici. De la procedura de inregistrare pana la sanctiunile care se vor da, exista multe neclaritati. Analizam cazul unei societati care are drept activitate principala codul CAEN 4671 "Comert cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi si al produselor derivate", iar in acest domeniu, nicio alta entitate (PECO), nu au fost inca omologate casele de marc...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! 27 august este termenul limita pentru depunerea declaratiilor fiscale

    • Contribuabilii trebuie sa fie atenti la termenul de 27 august fiindca reprezinta data limita pentru depunerea mai multor declaratii fiscale importante.   Luni, 27 august 2018 este termenul limita pentru depunerea urmatoarele declaratii:   - formularului 097 " Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare";   - ...» citeste mai departe aici

  • ANAF – Modificarea procedurii privind inregistrarea operatorilor de produse energetice

    • In Monitorul Oficial nr. 700 din data de 10 august 2018 a fost publicat Ordinul Presedintelui ANAF nr. 1960 din data de 6 august 2018. Acesta reprezinta modificarea OPANAF nr. 1.849/2016 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare a operatorilor economici care comercializeaza in sistem angro en detail produse energetice – benzine, motorine, petrol lampant, gaz petrolier lichefiat si biocombustibili, precum si aprobarea modelului si continutului unor formulare, precum si pentru modificar...» citeste mai departe aici

  • Declararea modificarilor ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala

    • Modificarile ulterioare ale datelor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie aduse la cunostinta organului fiscal central, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni. Termenul de 15 zile este termenul general prevazut de Codul de procedura fiscala si se aplica atunci cand legislatia nu prevede un termen pentru declararea modificarilor. Exista situatii in care modificarile se declara la alte termene, expres prevazu...» citeste mai departe aici

  • REMINDER! Plata obligatiilor fiscale se efectueaza intr-un cont unic

    • Obligatiile fiscale datorate de contribuabili se platesc, incepand cu 1 iulie 2018, in contul unic 55.03 "Sume incasate pentru bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, in curs de distribuire", deschis pe codul de identificare fiscala al contribuabililor la unitatile Trezoreriei Statului la care este arondat organul fiscal central competent pentru administrarea creantelor fiscale datorate de ace...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X