Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media.

Cititi aici Partea I: 3 greseli pe care le fac contabilii in social media!

Iata care sunt, asadar, urmatoarele trei greseli asupra carora am considerat potrivit sa ne oprim printr-o analiza detaliata a modului in care va puteti promova cu succes in social media, fara a face greseli:

1. Nu sufocati persoanele care va urmaresc pe pagina de Facebook cu reclame (fie ca au dat Like paginii, fie ca au ales sa va urmareasca pagina pe care ati creat-o pentru profesia dumneavoastra)!

Vorbim aici de reclame care pot anunta oferte, pot promova lucrari de specialitate, anunturi de recrutare sau alte subiecte din domeniul fiscal-contabil. Selectati cu grija ceea ce postati, promovati continutul care e util (sfaturi utile, explicatii privind modificarile legislative, solutii contabile etc.) si care ii ajuta pe clientii dumneavoastra sau pe cei care va pot deveni clienti. Nu uitati ca 3-4 postari pe pagina de Facebook, la interval de aproximativ doua ore, reprezinta modul optim de a publica in social media. Cu cat aveti mai multe postari intr-o zi, cu atat va scade vizibilitatea pe paginile celorlalti prieteni din lista sau in fluxul de stiri al celor care va urmaresc pagina!


2. Nu intrati intr-o rutina a postarilor.

Pentru ca social media sa nu devina o sarcina dificila pentru dumneavoastra, fiti cat mai creativ si alternati continutul, tinand cont si de luna in care va aflati. Fiti la curent inclusiv cu noutatile internationale si aratati celor din domeniul dumneavoastra ca sunteti un profesionist care tine pasul cu noutatile si care poate rezolva problemele celor mai noi afaceri de pe piata!

Daca observati ca un anumit tip de continut, promovat o perioada de vreme, nu functioneaza, atunci nu mai insistati si gasiti un alt tip de continut. Atentie! Nu amestecati ceea ce alegeti sa impartasiti pe contul personal cu ceea ce promovati pe contul profesional (retetele de mancare, stirile politice sau sportive, articolele care nu sunt din domeniu etc. ar trebui, cel mai bine promovate numai pe contul personal). Fiti atenti la ceea ce atrage cel mai mult, la articolele care primesc cele mai multe click-uri, like-uri si share-uri si concentrati-va atentie pe acest tip de continut!


3. Nu pierdeti prea mult timp incercand sa gasiti reteta potrivita in social media.

Nu exista o retete universal valabila. Sunt persoane pentru care LinkedIn functioneaza foarte bine, asa cum exista oameni care vor alege intotdeauna canalul de socializare Facebook. Nu va temeti de provocarile pe care credeti ca o pagina de Facebook vi le poate aduce. Puteti sa o creati si sa incepeti pur si simplu sa va faceti cunoscut in mediul online. Nu aveti nimic de pierdut, iar daca va doriti clienti noi in acest an, o astfel de promovare este mai mult decat necesara. Va puteti ruga si clientii mai vechi si multumiti de munca dumneavoastra sa va scrie pe pagina cateva marturii care sa ateste aprecierea pe care o au fata de dumneavoastra, in calitate de profesionist!


Microintreprinderea in 2018: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2018: impozite, taxe, deduceri

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri
Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri

Vezi detalii


Nu uitati ca va asteptam si in Grupul Contabililor din Romania unde zi de zi discutam despre cele mai importante stiri si subiecte din domeniul fiscal-contabil, alaturi de alti 5.100 de membri!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 24 Mai 2017


Votati articolul "Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?":
Rating:

Nota: 1.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Coduri CAEN pentru servicii diverse

Intrebare: Buna ziua,
am un magazin de desfacere cu amanuntul si doresc sa-mi diversific activitatea cu servicii: respectiv sa devin broker in domeniul asigurarilor, sa incasez fc. de utilitati (en.electrica, gaze,apa etc.),respectiv sa ma autorizez tip PayPoint, sa incasez impozite si taxe locale pt. primarie, vanzare de cartele telefonice. Va rog sa-mi spuneti daca pot presta toate aceste activitati in cadrul aceleasi firme, sau nu si care sunt codurile CAEN corespunzatoare.
Multumesc anticipat

Raspuns: Faptul ca sunt domenii diferite trebuie sa detineti autorizari speciale pentru asigurari, conform...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Descarca ultima versiune pentru Declaratia 300

    • Articol actualizat pe 21 februarie 2018: Declaratia 300 a fost actualizata la ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) nr. 591/2017 privind aprobarea modelului si continutului formularului 300 care a aparut in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 94 din 1 februarie 2017.   Ce este declaratia 300? Declaratia 300 reprezinta decontul de taxa...» citeste mai departe aici

  • Se anunta CONCEDIERI in masa! Patronii IMM sunt nemultumiti de cresterea salariului minim si a contributiilor la part time

    • Un antreprenor din doi va face concedieri, conform unui sondaj online la care au participat patronii de firme mici si mijlocii in perioada 7 - 16 februarie 2018. Acesta este efectul majorarii salariului minim pe economie de la data de  1 ianuarie 2018, dar si a obligatiei de plata a contributiilor sociale pentru angajatii care lucreaza part-time la nivelul intreg al salariului minim pe economie. Potrivit Consiliului National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Roma...» citeste mai departe aici

  • Societatile de contabilitate sunt obligate sa aiba un ofiter pentru protectia datelor?

    • In studiul de caz de astazi vom dezbate problema legata de desemnarea unui responsabil cu protectia datelor. Dilema este daca societatile de contabilitate si cu departament de resurse uman, departament care actioneaza conform HG 500 sunt obligate sa angajeze cu contract de munca o persoana pentru protectia datelor cu caracter personal.   Iata raspunsul specialistului! H.G. nr. 905/2017 privind registrul general d...» citeste mai departe aici

  • Cum se completeaza declaratia 112 pentru angajatii part time?

    • In studiul de caz prezentat in randurile urmatoare vom analiza modul in care se completeaza declaratia 112 in cazul angajatilor part time si care este modalitatea in care angajatorul plateste in numele angajatului. Subiectul il reprezinta o societatea care are salariati ce sunt angajati cu 4 ore/zi si ale caror venituri brute sunt sub nivelul salariului minim – 1900.   Iata raspunsul specialistului! Incepand cu ...» citeste mai departe aici

  • Regimul fiscal aplicat zilierilor. Noutati 2018

    • Zilierul este o persoana fizica ce are capacitate de munca si care desfasoara activitati necalificate, de obicei cu caracter ocazional, pentru un beneficiar.   Activitatea zilierilor este reglementata de urmatoarele: –  Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata; – Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2011...» citeste mai departe aici

  • Sesiune online ANAF: 4 intrebari frecvente despre declaratia 207

    • ANAF a sustinut ieri, 21 februarie, pe pagina de Facebook o sesiune online cu tema: "Depunerea declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenti"  - declaratia 207. La fel ca in cazul ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X