Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

7 avantaje de care puteti profita pentru o mai mare eficienta in managementul fiscal al firmei

spatiul privat virtualdeclaratii fiscaleatestare fiscaladecizii de impunere

Cine nu-si doreste ca depunerea declaratiilor sa se faca mai rapid, formularele sa fie completate fara erori si niciun termen-limita sa nu fie incalcat? Cu siguranta, acest vis poate fi indeplinit inca doar partial, dar prin folosirea unor servicii disponibile se poate produce si imbunatatirea lor.

Prin intermediul serviciului "SPATIUL PRIVAT VIRTUAL", se poate comunica on-line cu administratia fiscala, 24 de ore din 24, fara sa mai fie nevoie sa se deplaseze la ghiseele acesteia.

Serviciile oferite prin intermediul Spatiului privat virtual sunt:

1. - depunerea declaratiilor fiscale (formular 200, 220, 230), fara a fi necesara printarea formularelor, deplasarea la sediul organului fiscal sau la oficiul postal, achizitionarea timbrelor sau a unei semnaturi digitale calificate;

2. - solicitarea si eliberarea adeverintelor de venit electronice care constituie documente originale in forma electronica;

3. - solicitarea si eliberarea certificatelor de atestare fiscala electronice care constituie documente originale in forma electronica;

4. - vizualizarea sumelor datorate in baza declaratiilor si incasarilor inregistrate, respectiv a deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. Tot aici pot fi gasite conturile de trezorerie unde se pot plati aceste sume si se poate tipari Nota de plata catre trezorerie;

5. - confirmarea incasarii sumelor platite dupa inregistrarea in S.P.V, indiferent de modalitatea in care s-a facut plata (ordin de plata, numerar la ghiseul Trezoreriei, mandat postal la oficiile Postei Romane, virament in contul tranzitoriu al M.F.P.), precum si a compensarilor/ restituirilor facute de A.N.A.F.;

6. - primirea deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. dupa data inregistrarii in S.P.V., fara a mai fi necesara deplasarea la ghiseu sau la oficiul postal;

7. - verificarea sumelor aferente contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajator.

Reamintim ca inregistrarea in Spatiul Privat Virtual se poate face accesand www.anaf.mfinante.gov.ro sectiunea Servicii Online - Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice. Aprobarea contului de utilizator se realizeaza:


Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017

Vezi detalii


- online, prin completarea unui numar de inregistrare a unei decizii emise de A.N.A.F. (nu implica deplasare);
- la ghiseu, ceea ce implica deplasarea la orice unitate fiscala (cu actul de identitate si cu numarul de inregistrare primit) pentru validarea inregistrarii in cel mult 10 zile.

Pentru orice detalii sau lamuriri suplimentare in ce priveste utilizarea serviciului Spatiul Privat Virtual se poate apela numarul de telefon : 031.40.39.160 sau completa formularul de asistenta online la adresa : https://www.anaf.ro/arondare

Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 31 Martie 2017


Votati articolul "7 avantaje de care puteti profita pentru o mai mare eficienta in managementul fiscal al firmei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Reinregistrare in scop de TVA

Intrebare: Buna seara,
Am o problema la o firma pentru care am cerut reinregistrarea in scopuri de TVA si am fost refuzati. Este adevarat ca au expirat cele 180 de zile mentionate de Ordinul nr. 1436/2012. Cum putem obtine un nou cod de TVA pentru firma si cum putem redeveni platitori de TVA?

Raspuns: Buna seara, Va puteti reinregistra in scopuri de TVA doar daca depuneti cererea in 180 de zile sau...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 31 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI