Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

7 avantaje de care puteti profita pentru o mai mare eficienta in managementul fiscal al firmei

spatiul privat virtualdeclaratii fiscaleatestare fiscaladecizii de impunere

Cine nu-si doreste ca depunerea declaratiilor sa se faca mai rapid, formularele sa fie completate fara erori si niciun termen-limita sa nu fie incalcat? Cu siguranta, acest vis poate fi indeplinit inca doar partial, dar prin folosirea unor servicii disponibile se poate produce si imbunatatirea lor.

Prin intermediul serviciului "SPATIUL PRIVAT VIRTUAL", se poate comunica on-line cu administratia fiscala, 24 de ore din 24, fara sa mai fie nevoie sa se deplaseze la ghiseele acesteia.  

Serviciile oferite prin intermediul Spatiului privat virtual sunt:

1. - depunerea declaratiilor fiscale (formular 200, 220, 230), fara a fi necesara printarea formularelor, deplasarea la sediul organului fiscal sau la oficiul postal, achizitionarea timbrelor sau a unei semnaturi digitale calificate;

2. - solicitarea si eliberarea adeverintelor de venit electronice care constituie documente originale in forma electronica;  

3. - solicitarea si eliberarea certificatelor de atestare fiscala electronice care constituie documente originale in forma electronica;

4. - vizualizarea sumelor datorate in baza declaratiilor si incasarilor inregistrate, respectiv a deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. Tot aici pot fi gasite conturile de trezorerie unde se pot plati aceste sume si se poate tipari Nota de plata catre trezorerie; 

5. - confirmarea incasarii sumelor platite dupa inregistrarea in S.P.V, indiferent de modalitatea in care s-a facut plata (ordin de plata, numerar la ghiseul Trezoreriei, mandat postal la oficiile Postei Romane, virament in contul tranzitoriu al M.F.P.), precum si a compensarilor/ restituirilor facute de A.N.A.F.;

6. - primirea deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. dupa data inregistrarii in S.P.V., fara a mai fi necesara deplasarea la ghiseu sau la oficiul postal;

7. - verificarea sumelor aferente contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajator.   

Reamintim ca inregistrarea in Spatiul Privat Virtual se poate face accesand www.anaf.mfinante.gov.ro sectiunea Servicii Online - Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice.  Aprobarea contului de utilizator se realizeaza:


Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori
Optimizarea fiscala. Solutii si avantaje pentru intreprinzatori

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii


  - online, prin completarea unui numar de inregistrare a unei decizii emise de A.N.A.F.   (nu implica deplasare);  
- la ghiseu, ceea ce implica deplasarea la orice unitate fiscala (cu actul de identitate si cu numarul de inregistrare primit) pentru validarea inregistrarii in cel mult 10 zile.  

Pentru orice detalii sau lamuriri suplimentare in ce priveste utilizarea serviciului Spatiul Privat Virtual se poate apela numarul de telefon : 031.40.39.160 sau completa formularul de asistenta online la adresa : https://www.anaf.ro/arondare

Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 31 Martie 2017


Votati articolul "7 avantaje de care puteti profita pentru o mai mare eficienta in managementul fiscal al firmei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Este calculat corect salariul ?

Intrebare: Buna ziua !

Va rog foarte mult sa imi spuneti
in sectorul bugetar, personal contractual:

1. ? daca este calculat corect salariul pentru
un consilier juridic,
care are are grad I,
care are gradaţia de vechime 3 si
primeste un spor de condiţii vătămătoare 15%:

salariul de bază 1520 lei,
fiind inclus sporul de vechime 15% de 198 lei,
sporul de condiţii vătămătoare 15% va fi de 198 lei,
salariul brut 1718 lei.

? in cazul de fata,
2. cat este salariul de încadrare ?
3. cat este sporul de vechime ? ( ce pocent / cat la suta ? )
4. cat este salariul de baza ?

5. ? ce inseamna:
o valoare de referinţă de 600 lei ?

- se spune ca,
conform art. 10 din legea 284/2010,
salariu de bază = clasa de salarizare corespunzătoare unui coeficient de ierarhizare +
o valoare de referinţă de 600 lei.

6. - la ce anume si de ce se ia in calcul 600 lei ?
- odata ce salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată
este 975 lei /01.01.2015,
HG nr. 1.091/2014 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată,?.

Raspuns: Buna dimineata ! Doamna de la Resurse Umane mi-a spus ca in valoarea de referinta 975 lei, care...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 31 Martie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X