Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Pana la 2 mai se pot depune situatiile financiare anuale de catre asociatii, fundatii si alte persoane juridice fara scop patrimonial

termen 2 mai 2017bilant prescurtatasociatiisituatii financiare anuale

Aducem in atentia contribuabililor faptul ca termenul pentru depunerea situatiilor financiare anuale, de catre asociatiile, fundatiile si celelalte persoane juridice cu si fara scop patrimonial, potrivit O.M.F.P. nr.166/2017 este 2 mai 2017.  

Categorii de contribuabili:  

Persoanele juridice fara scop patrimonial, organizatiile sindicale si patronale, care nu desfasoara activitati economice, CAR-urile, intocmesc situatii financiare anuale simplificate, forma prescurtata, la 31 decembrie 2016, compuse din:
- bilant prescurtat  
- contul prescurtat al rezultatului exercitiului  
- repartizarea rezultatului exercitiului financiar  
- situatia activelor imobilizate pentru activitati fara scop patrimonial  
- situatia activelor imobilizate pentru activitati economice  

Persoanele juridice fara scop patrimonial, organizatiile sindicale si patronale,  persoanele juridice fara scop patrimonial de utilitate publica, CAR-urile, unitatile militare,  care desfasoara si activitati economice, intocmesc situatii financiare anuale, forma lunga la 31 decembrie 2016, compuse din:
 - bilant - contul rezultatului exercitiului  
- repartizarea rezultatului exercitiului financiar  
- situatia activelor imobilizate pentru activitati fara scop patrimonial  


Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Vezi detalii

Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2018. 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii



- situatia activelor imobilizate pentru activitati economice.  

Modul de completare si depunere a situatiilor financiare anuale:

Situatiile financiare anuale se completeaza cu ajutorul programului de asistenta care este pus la dispozitia contribuabililor, gratuit, de unitatile fiscale sau poate fi descarcat de pe portalul ANAF, la adresa www.anaf.ro , sectiunea Declaratii electronice, categoria Descarcare declaratii, meniul Situatii financiare anuale/Raportari anuale an 2016.  

Situatiile financiare anuale la 31 decembrie 2016 se depun la unitatile teritoriale ale MFP, in format hartie si in format electronic, sau la oficiile postale, prin scrisori cu valoare declarata, impreuna cu formularele listate sau se transmit in format electronic,  avand atasata o semnatura electronica extinsa.  

Formatul electronic consta intr-un fisier PDF avand atasat un fisier cu extensia "xml" si un fisier cu extensia "zip". Fisierul cu extensia "zip" va contine: raportul  administratorilor, raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, dupa caz, procesul verbal al adunarii generale pentru aprobarea situatiilor financiare anuale, declaratie scrisa privind asumarea raspunderii pentru conducerea contabilitatii, scanate alb-negru, lizibil, cu o rezolutie care sa permita incadrarea in limita a 9,5 MB a fisierului PDF la care este atasat fisierul "zip".

Sursa: AJFP Teleorman

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
termen 2 mai 2017bilant prescurtatasociatiisituatii financiare anuale

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Aprilie 2017


Votati articolul "Pana la 2 mai se pot depune situatiile financiare anuale de catre asociatii, fundatii si alte persoane juridice fara scop patrimonial":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Este posibil ca angajatorul sa faca o imputatie cheltuieli proces ?

Intrebare: Aceeasi situatie privind acordarea in continuare
sau neacordarea din 01.01.2018
a sporului de conditii vatamatoare este si la serviciu la fratele meu.
Problema este ca la fratele meu la serviciu nu exista inca un Sindicat
care sa ii reprezinte pentru ca sunt 2 Sindicate
care vor sa ii determine pe salariati sa devina membri,
iar salariatii inca nu sunt hotarati in ce Sindicat sa se inscrie.
Din cauza acestei situatii, la institutia fratelui meu
inca nu este un Sindicat recunoscut de angajator,
pana nu are majoritatea salariatilor.

Daca la noi Sindicatul va da in judecata institutia pentru taierea sporului,
in schimb,
la serviciu la fratele meu juristul institutiei lor
vrea sa dea in judecata institutia,
iar ceilalti colegi sa ceara sa li se recunoasca si lor sporul
in baza hotararii judecatoresti pe care o va castiga juristul lor.

Directorul fratelui meu este foarte revoltat?. iar salariatii se tem ?.
doar juristul vrea sa faca ceva, sa incerce in instanta mentinerea /acordarea in continuare a sporului, pentru ca legislatia nu este clara ?.

insa directorul l-a amenintat pe jurist ca daca va da in judecata institutia
il va suspenda din func?ie pe perioada ct se va judeca cu institu?ia ?

Acea suspendare este un abuz sau nu este un abuz din partea conducerii institu?iei ?

Conducerea unei institu?ii publice este obligata sau nu este obligata de lege
s? permit? ca un salariat s? se prezinte la un proces n instan??,
atunci cnd se judeca cu institutia pentru drepturile sale salariale
ntr-un litigiu de munc? ?
si cand salariatul este chemat sau cnd are un termen de judecat? ?

Cum se va proceda ?

Pentru ap?rarea mpotriva juristului,
institu?ia va putea sa angajeze un alt jurist,
dac? institu?ia are angajat un jurist ?
sau va trebui s? ?i angajeze un avocat ? institu?ia va mai putea s? ?i angajeze un avocat ?
sau dac? institu?ia are angajat un jurist,
directorul institu?iei va trebui s? apere singur interesele institu?iei ?

sau Curtea de Conturi nu va imputa onorariul de avocat directorului institu?iei,
odat? ce institu?ia are un jurist angajat ? sau nu ?

Directorul i-a spus juristului ca va pierde procesul
si ca ii va imputa acestuia toate cheltuielile de judecata ?.


Dac? juristul va pierde procesul,
atunci directorul institu?iei poate s? i impute juristului onorariul de avocat ?
sau acest onorariu /banii pl?ti?i pentru onorariul de avocat
i poate recupera de la jurist doar dac? n litigiul de munc?
directorul institu?iei va cere cheltuieli de judecat? ?

Juristul le-a spus colegilor ca pentru ei este mai usor ?.
pentru ca impotriva acestora in proces va trebui sa mearga juristul ?
insa problema este toti au salarii foarte mici
si nu isi pot permite angajarea unui avocat care sa ii indrume, ca sa le spuna ce sa faca ?.

Nu am stiut cu ce sa il ajut pe fratele meu.
La mine la institutie este o alta situatie ?

Va rugam frumos sa ne ajutati cu cateva sfaturi.

Raspuns: Salariatul promovat in grad superior era incadrat in perioada anterioara cu o gradatie inferioara....... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Diurna neimpozabila pentru deplasarile in tara. Au aparut noi reguli!

    • In Monitorul Oficial nr. 797 de miercuri, 18 septembrie 2018,  a fost publicata H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului. Aceasta hotarare se va aplica incepand cu 1 ianuarie 2019, data la care vor intra in vigoare noi reguli pentru personalul din instituțiile publice ce se află în d...» citeste mai departe aici

  • Salariul nimim va creste, din 2019, cu 150 lei

    • Salariul minim va creste cu 150 lei, ajungand la 2050 lei, de anul viitor, potrivit unui act normativ ce urmeaza sa fie elaborat de Guvern, avand in vedere ca se lucreaza la bugetul de stat pe 2019, a declarat Bogdan Hossu, Confederatiei Sindicale "Cartel Alfa". Joi, Bogdan Hossu, la iesirea de la discutiile purtate cu premierul Viorica Dancila, de la Palatul Victoria, in cadrul Consiliului National Tripartit, a declarat ca se va face o hotarare de...» citeste mai departe aici

  • 25 septembrie este termen limita. Iata ce declaratii trebuie sa depuneti pana marti!

    • Marti, 25 septembrie, este termen limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale, dar si pentru plata anumitor taxe extrem de importante, potrivit calendarului fiscal ANAF realizat pe luna septembrie. Iata mai jos lista cu cele noua declaratii fiscale ce trebuie depuse pana la termenul de 25 septembrie, dar si ce taxe si impozite trebuie a...» citeste mai departe aici

  • Repartizarea trimestriala a dividendelor – avantaje si dezavantaje

    • Incepand cu trimestrul III al anului 2018, conform modificarilor aduse prin Legea nr. 163/2018 societatile, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste  pot opta pentru repartizarea trimestriala de dividende. Conform modificaril...» citeste mai departe aici

  • Inregistrare in scopuri de TVA. Care sunt consecintele anularii!

    • Vom dezbate in randurile de mai jos ce consecinte poate sa suporte o firma inregistrata in scopuri de TVA care isi suspenda activitatea si si-o reia mai tarziu, cu ajutorul specialistului nostru in contabilitate. Luam drept exemplu cazul unei firme care si-a suspendat activitatea la Registrul comertului in anul 2010. Atunci ANAF anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA din oficiu conform art.153 alin. (9) lit.b) din respectiva perioada. In cursul anului 2018...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!