Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Stiati ca exista target stabilit de ANAF pentru fiecare inspector? 6.000.000 lei an pentru fiecare inspector fiscal

inspector fiscaltarget inspector fiscalanafpersoane fizice autorizateabuz in serviciu

Controversele iscate in jurul target-urilorstabilite pentru fiecare inspector ANAF au fost declansate de un document nou publicat de o sursa din presa. Conform documentului publicat recent, in aceasta primavara au fost stabilite targeturi noi pentru inspectorii ANAF. Noi indicatorii de performanta ating un nivel inalt astfel ca exista riscul unor abuzuri doar pentru a fi atinse aceste targeturi.

La cateva zile dupa sedinta din luna februarie in cadrul careia, precizeaza 7est.ro, s-au stabilit aceste targeturi, la inceputul lunii martie, toate Inspectiile Fiscale au primit o circulara interna prin care li se aduce la cunostinta inspectorilor fiscali indicatorii de performanta.

Targetul stabilit este de 6.000.000 lei anual pentru fiecare inspector fiscal in parte, iar riscul ca astfel de sume sa vina din penalitati si obligatii de plata suplimentare este mare.


Sursa foto:7est.ro

Exista riscul, spune aceeasi sursa, ca "echipele de control vor incepe sa vaneze firmele pentru a le stabili sume suplimentare in dreptul TVA si a impozitului pe profit, sume care vor genera la randul lor si obligatii fiscal accesorii reprezentand dobanzi, penalitati si amenzi, astfel ca targetul de 2,5 milioane euro din obligatii principale se transforma de fapt in aproximativ 5 milioane de euro total obligatii fiscale".

Totodata, controlul se va face si la nivelul persoanelor fizice, iar targetul ANAF cere ca fiecare inspector fiscal sa colecteze suplimentar 600.000 lei de la persoanele fizice verificate, numarul de controale planificate fiind de 20 pentru fiecare inspector, anunta aceeasi sursa.

Conform 7est.ro, Marian Bosianu, seful Inspectiei Fiscale, a evitat sa comenteze masurile stabilite de conducerea ANAF, mentionand ca institutia pe care o conduce va respecta cu strictete legea.

Lucian Grecu, patronul Hotelului Unirea, crede ca efectul acestor indicatori de performanta ai inspectorilor ANAF ar putea avea efect de bumerang, conform sursei amintite mai sus.

Cu privire la acelasi subiect, deputatul PMP Petru Movila a sustinut telefonic pentru aceeasi sursa ca target-ul de constatari al ANAF este unul "ridicol" si ca unii inspectori fiscali vor face abuz in serviciu constatand niste prejudicii ce nu exista in realitate doar pentru a-si realiza indicatorii de performanta.


Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii



Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 08 Mai 2017


Votati articolul "Stiati ca exista target stabilit de ANAF pentru fiecare inspector? 6.000.000 lei an pentru fiecare inspector fiscal":
Rating:

Nota: 1.6 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Contracte diverse - semnaturi si plati

Intrebare: Buna dimineata !

Noul director al institutiei noastre publice cere ca orice Contract
( de munca, comercial, de prestari servicii, etc.) ce va fi incheiat intre institutia noastra si
alte persoane fizice sau juridice sa fie semnat
de salariatul care l-a completat cu toate datele necesare,
apoi sa fie vizat de jurist, si semnat si de contabilul sef si salariatul care pune viza CFP.

Dar, sunt totusi perioade cand unii salariati nu sunt prezenti la serviciu
( sunt in concediu de odihna,..).

Va rog frumos sa ne ajutati si sa ne dati un sfat,
si sa ne spuneti daca unul dintre acesti salariati nu sunt la serviciu,
mai pot semna un contract ulterior incheierii lui, atunci cand vor veni din concediu ?

Directorul cere ca un Contract ce a fost incheiat saptamana trecuta
sa fie semnat saptamana aceasta si de contabilul sef,
care a venit din concediul de odihna,
pentru ca altfel, spune el, nu poata sa faca plata.

Contabilul sef poate semna contractul doar cu data de acum,
cand este prezent la serviciu.
Consider ca o semnatura retroactiva ar constitui un fals in inscrisuri.

Va rugam frumos sa ne ajutati cu un sfat in cazul prezentat.


Raspuns: Semnare contractelor se face de persoanele desemnate urmand procedurile. In cazul perioadei de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 08 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Impozitele valabile in 2018: dividende, dobanzi, chirii

    • Incepand cu 2018 discutam despre noile forme de impozitare, influentate semnificativ de schimbarile de ultima ora din domeniul fiscal din acest an.  Odata cu OUG 79/2017 au fost aduse unele dintre cele mai mari modificari din acest an, schimbari care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2018.  Vorbim, in primul rand, de transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat, schimbare care a pus pe jar toti angajatorii din Romania, obligati totodata si...» citeste mai departe aici

  • Formularul 108. Cine are obligatia depunerii? Analiza zilei

    • Prin OANAF 3391/2017 publicat in MOF 966 din 06.12.2017 a fost aprobat modelul si continutului formularului 108 "Declaratie privind impozitul pe reprezentanta".  Declaratia se va depune incepand cu 1 ianuarie 2018 pentru declararea obligatiilor fiscale aferente anului 2018. Declaratia privind impozitul pe reprezentanta se completeaza si se depune de catre reprezentanta unei/unor persoane juridice straine, autorizata sa functioneze in Romania, potrivit legii. ...» citeste mai departe aici

  • Modificari aduse Legii 95/2006. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost recent modificata prin OUG 86/2017 publicata in MOf nr. 974 din 07/12/2017. Printre altele, modificarile vizeaza corelarea prevederilor Legii 95/2006 cu schimbarile aduse Codului fiscal de la 01 ianuarie 2018 privind contributiile de asigurari sociale de sanatate, precum si corelarea/completarea prevederilor privind documentele prin care se atesta calitatea de asigurat.  Astfel, incepand ...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate cu ocazia Craciunului. Ce conditii trebuie sa respecte firma?

    • Prin cele de mai jos, va prezentam conditiile pe care trebuie sa le respecte societatile care acorda tichete cadou in perioada sarbatorilor de iarna. Astfel, o societate doreste sa acorde tichete cadou in valoare de 300 lei pentru toti salariatii indiferent daca au copii in intretinere sau nu au. Pentru copii minori ai salariatilor se acorda cadouri in valoare de 100 lei. Tinand seama de art. 76 alin. (4) lit a si art. 142 lit. b) din Codul fiscal, vom vedea daca este corect sa se impoziteze ...» citeste mai departe aici

  • Inventarierea anuala. Care este regimul fiscal al bunurilor degradate?

    • Persoanele juridice prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991 au obligatia de a efectua inventarierea patrimoniului cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii. Inventarierea anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii se face, de regula, cu ocazia incheierii exercitiului financiar. Bunurile pot fi inventariate si inaintea datei de incheiere a exercitiului financiar, cu conditia as...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X