Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Asociatiile de proprietari depun bilant anul acesta? Ce formulare vor completa?

asociatii proprietariasociatie proprietariongsituatii financiarebilant

Conform prevederilor de la art. 21 din Anexa la HG nr. 1588 din 19 decembrie 2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, cu modificarile si completarile ulterioare:

Asociatiile de proprietari au obligatia sa organizeze si sa conduca contabilitatea proprie, potrivit prevederilor Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in partida dubla sau in partida simpla, prin optiune, potrivit hotararii adunarii generale a asociatiei de proprietari.

Asociatiile de proprietari organizeaza si conduc contabilitatea in conformitate cu reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial, aprobate prin ordin al ministrului economiei si finantelor ( OMFP 1969/2007).

Asociatiile de proprietari care opteaza pentru conducerea contabilitatii in partida simpla vor depune la compartimentele specializate in sprijinirea si indrumarea asociatiilor de proprietari din cadrul consiliilor locale situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv, intocmita potrivit ordinului ministrului economiei si finantelor, pana la data de 1 martie pentru situatia existenta la 31 decembrie si pana la data de 1 septembrie pentru situatia existenta la 30 iunie. Asociatiile de proprietari care opteaza pentru conducerea contabilitatii in partida dubla vor depune bilant contabil, conform prevederilor legale.

Asociatiile de proprietari care opteaza pentru conducerea contabilitatii in partida dubla vor depune bilant contabil, conform prevederilor legale.

Prin urmare, pentru asociatiile de proprietari se poate opta pentru:

- contabilitate in partida dubla condusa conform prevederilor din Anexa 1 –OMFP nr. 1969/2007, cu modificarile si completarile ulterioare.
La finele exercitiului financiar se intocmesc situatii financiare anuale cod: S1014-S1015-S1016-S1017, compuse din:


Manual de Politici Contabile 2018
Manual de Politici Contabile 2018

Vezi detalii

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii



F10 - BILANT PRESCURTAT
F20 - CONTUL PRESCURTAT AL REZULTATULUI EXERCITIULUI
F21 - REPARTIZAREA REZULTATULUI EXERCITIULUI FINANCIAR
F25 - SITUATIA ACTIVELOR IMOBILIZATE PENTRU ACTIVITATILE FARA SCOP PATRIMONIAL
F26 - SITUATIA ACTIVELOR IMOBILIZATE PENTRU ACTIVITATILE ECONOMICE (daca este cazul).

De asemenea, la situatiile financiare anuale si va atasa un fisier zip, care va contine: raportul administratorilor, raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, dupa caz, procesul–verbal al adunarii generale privind aprobarea situatiilor financiare anuale, precum si declaratia prevazuta la pct. 6 din Nota informativa.

Situatiile financiare anuale, vor fi descarcate gratuit de pe site-ul ANAF, accesand link-ul:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/1014_17_2016.html

Situatiile financiare anuale se depun in termen de 120 de zile de la inchiderea exercitiului financiar. Termenul limita pentru situatiile financiare aferente anului 2016, a fost data de 02.05.2017.
- contabilitate in partida simpla conform prevederilor din Anexa nr. 2 din OMFP 1969/2007 cu modificarile si completarile ulterioare .

Nu se intocmesc situatii financiare dar se intocmesc si depun semestrial la Directia de specialitate din cadrul primariei Situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv la urmatoarele termene: 1 martie pentru 31 decembrie si 1 septembrie pentru 30 iunie.

Formatul situatiei este prevazut in Anexa nr. 2 din OMFP 1969/20072007 cu modificarile si completarile ulterioare.


Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Hristu - Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
asociatii proprietariasociatie proprietariongsituatii financiarebilant

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 Mai 2017


Votati articolul "Asociatiile de proprietari depun bilant anul acesta? Ce formulare vor completa?":
Rating:

Nota: 4.33 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

SRL-D, microintreprindere, numar angajati

Intrebare: Buna ziua,

Am un SRL-D infiintat in luna decembrie 2012. Odata cu ordonanta nr 8 din 23 ianuarie 2013 am inteles ca s-a modificat regimul microintreprinderii si ca s-ar fi abrogat stipularea cu privire la numarul de angajati. Nu stiu insa daca au fost publicate si normele de aplicare si daca societatea mea intra sub incidenta modificarilor.

Avand in vedere ca maine este ultima zi in care pot angaja pe cineva (60 de zile de la infiintarea societatii) pentru a-mi mentine statutul de microintreprindere - conform vechilor reguli, ar trebui sau nu sa angajez pe cineva? Ordonanta emisa se aplica retroactiv, adica si pentru societatile infiintate in 2012?


Multumesc

Raspuns: Ca si la alte intrebari, eu intreb ceva iar raspunsul parca este dat de o "masina contabila". Imi...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016