Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Ce mijloace de identificare electronica folosim in relatia cu ANAF?

spatiul privat virtualpersoane juridiceiunie 2017comunicare electronica

Prin Ordinul M.F.P. nr.660/2017, publicat in M.O. nr.368/17.05.2017 s-a aprobat procedura de comunicare prinmijloace electronice de transmitere la distanta intre Ministerul Finantelor Publice/ organul fiscal central si persoanele fizice, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica.

Astfel, incepand cu luna iunie 2017, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridicavor putea opta pentru a li se comunica prin mijloace electronice de transmitere la distanta acteleadministrative fiscale emise in forma electronica de catre organul fiscal central, prin accesareaserviciului "Spatiul Privat Virtual".

Spatiul Privat Virtual (SPV), este disponibil in prezent persoanelor fizice pentru comunicareaprin mijloace electronice la distanta a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, precum si alte documente sau informatii emise de organul fiscal central.

In cazul utilizarii Spatiului Privat Virtual nu se mai utilizeaza alta modalitate de comunicare aactului administrativ fiscal.

Mijloacele de identificare electronica:

1.Persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica se identifica electronic cucertificate calificate

2.Persoanele fizice care au calitatea de reprezentant sau de imputernicit al unei persoane fizice,persoane juridice sau al altei entitati fara personalitate juridica se identifica electronic cu certificatecalificate.

3.Persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent ori exercita profesiilibere se identifica electronic cu certificate calificate numai pentru obligatiile fiscale pentru care, inrelatia cu Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala, se identifica prin codul de inregistrare fiscala sau codul unic de inregistrare, dupa caz.

4.Persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent ori exercita profesiilibere, pentru obligatiile fiscale, altele decat cele prevazute la pct.3, precum si celelalte persoane fizice se identifica electronic prin oricare dintre urmatoarele dispozitive:
a) certificate calificate;
b) NPOTP (identificatorul persoanei fizice si cod de autentificare (parola) insotita de o parolavalabila pentru o singura sesiune de lucru ).

Categoriile de documente ce pot face obiectul comunicarii prin Spatiul Privat Virtual sunt:


Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii

Consilier Institutiile Statului in Control
Consilier Institutiile Statului in Control

Vezi detalii


a)declaratii fiscale intocmite de persoana fizica, persoana juridica sau alta entitate farapersonalitate juridica, potrivit legii;
b)cereri adresate de persoana fizica, persoana juridica sau alta entitate fara personalitate juridica Ministerului Finantelor Publice/Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru obtinerea unor informatii sau documente in legatura cu situatia fiscala personala, cum ar fi: cerere de informatii despre contributiile de asigurari sociale declarate de angajatori, cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala, cerere de eliberare a cazierului fiscal, cerere de eliberare a unei adeverinte devenit solicitarea unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale, cereri de audienta, sesizari, petitii, reclamatii, solicitari privind informatiile publice si altele asemenea;

c) acte administrative fiscale, acte de executare si alte acte emise de Ministerul FinantelorPublice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala in executarea legii, cum ar fi: decizii de impunere, notificari, somatii si altele asemenea;
d) documente sau acte emise de Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entitati fara personalitate juridica, cum ar fi: certificatul de atestare fiscala, adeverinta de venit si altele asemenea;
e) registrul documentelor electronice comunicate in ultimii 2 ani;
f) informatii referitoare la istoricul actiunilor;
g) informatii cu privire la obligatiile de plata ale persoanei fizice, persoanei juridice sau alteientitati fara personalitate juridica;
h) informatii cu privire la livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national,conform datelor preluate din declaratiile informative 394;
i) informatii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, in vederea instiintarii contribuabililor in scopul conformarii voluntare.


Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Salaj

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 29 Mai 2017


Votati articolul "Ce mijloace de identificare electronica folosim in relatia cu ANAF?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Documente obligatorii statie GPL

Intrebare: Buna ziua,
- detin o statie GPL si sistemul de gestiune listeaza in fiecare seara la inchidere doua rapoarte ( sumar vanzari / prin serii pompe), prin care se tine evidenta cantitativa si valorica a stocului de GPL, precum si nivelul vanzarilor din fiecare tura/zi.
Va rog sa-mi spuneti daca aceste rapoarte trebuie atasate la actele contabile impreuna cu raportul z al casei de marcat pentru inregistrarea in contabilitate a vanzarilor.
- de asemenea avand in vedere ca din programul de contabilitate (licentiat) se pot lista registrul jurnal, de cumparari, vanzari, mai este necesara inregistrarea informatiilor contabile si in formularele de acelasi fel tipizate?
Va rog sa-mi specificati pentru ambele intrebari ( daca este posibil) si cadrul legal ce reglementeaza aceste situatii.
Va multumesc!

Raspuns: Programul de gestiune al stocurilor si de inregistrare a vanzarilor va permite ca la sfarsitul...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 29 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile