Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Obligatia de declarare a echipamentelor electrice si electronice introduse pe piata in 2017

echipamente electricedeclarare echipamenteobligatii anuale colectare

Incepand cu 1 ianuarie 2017 operatorii economici care introduc pe piata nationala echipamente electrice si electronice, datoreaza o contributie la Fondul pentru mediu, astfel:

1. de la data de 1 ianuarie 2017 pana la data de 31 decembrie 2017, pentru diferenta dintre cantitatile de echipamente electrice si electronice declarate ca fiind introduse pe piata nationala si cantitatile constatate de Administratia Fondului ca fiind introduse pe piata nationala;
2. de la data de 1 ianuarie 2018, pentru diferenta dintre cantitatile de deseuri de echipamente electrice si electronice corespunzatoare obligatiilor anuale de colectare, prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, si cantitatile efectiv colectate;

Contributia datorata incepand cu data de 1 ianuarie 2018 se plateste numai in cazul neindeplinirii ratelor anuale minime de colectare a deseurilor de EEE corespunzatoare cantitatilor de EEE introduse pe piata nationala pentru care nu s-a predat responsabilitatea unor operatori economici autorizati sau care nu au fost declarate in cadrul unor contracte de preluare de responsabilitate.

In anul 2017, pentru indeplinirea acestor obligatii catre Fondul de mediu pentru perioada 1 ianuarie 2017-31 decembrie 2017, operatorii economici care introduc pe piata nationala echipamente electrice si electronice sunt obligati:
a) sa stabileasca lunar, pentru fiecare categorie de EEE, conform anexei nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice pana la data de 14 august 2018 si conform anexei nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice incepand cu data de 15 august 2018, cantitatile introduse pe piata nationala pentru care exista obligatia de a declara;

b) sa declare lunar, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care s-a desfasurat activitatea, cantitatea de EEE introdusa pe piata nationala pentru care exista obligatia de a declara, potrivit art. 75 alin. (1), pe categorii, conform anexei nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice pana la data de 14 august 2018 si conform anexei nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice incepand cu data de 15 august 2018.

Astfel, pana la data de 15 august 2018 in declaratia privind obligatiile la Fondul pentru mediu cantitatile de EEE se declara pe categoriile prevazute in Anexa 1 la OUG 5/2015 iar dupa data de 15 august 2018 devine aplicabila o noua anexa care regrupeaza EEE din cele 10 categorii actuale in 6 categorii – Anexa nr. 2 la OUG 5/2015.

In declaratia privind obligatiile la Fondul pentru mediu, al carui model si continut a fost aprobat prin Ordinul 591 /2017, operatorii declara:
- cantitatea totala de EEE introduse pe piata;
- cantitatea introdusa pentru care se realizeaza obiectivele in mod individual;


Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii



- cantitatea introdusa pentru care se realizeaza obiectivele prin transfer catre OTR;
- cantitalea colectata de DEEE in mod individual;
- cantitalea colectata de DEEE de catre OTR.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
echipamente electricedeclarare echipamenteobligatii anuale colectare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 31 Mai 2017


Votati articolul "Obligatia de declarare a echipamentelor electrice si electronice introduse pe piata in 2017":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Expertiza muzeografica si contabila, dupa repunere pe rolul instantei penale ?

Intrebare: Buna seara !

Dupa 2 amanari de pronuntari,
institutia noastra, ca parte civila vatamata,
a avut parte de o surpriza din partea instantei penale:

Dupa o amanare iniţială a pronunţării si
dupa o amanare ulterioara a pronuntarii,
adica dupa 1 luna de zile,
Instanţa a repus cauza penala pe rol şi
a fixat termen de judecată
pentru a fi pusă n discuţie proba cu expertiza muzeografică
solicitată de institutia noastra, ca partea civilă,
cu privire la bunurile achiziţionate n baza contractelor de vnzare cumpărare.

1. - Ce se va discuta la termenul de judecata ?
Ce va trebui sa ceara sau sa sustina
institutia noastra ?
2. - Ca parte civila va trebui sa motivam solicitarea
de a fi efectuata Expertiza muzeografica ?
3. - Va trebui sa cerem la acest termen si o Expertiza contabila ?
sau
va trebui sa cerem aceasta expertiza
dupa finalizarea Expertizei muzeografice ?
4. - Cum se va stabili prejudiciul, respectiv,
daca un contract este nelegal, situatie in care prejudiciul va fi cval contractului
sau
daca bunurile achizitionate au fost supraevaluate,
situatie in care prejudiciul este diferenta dintre valoarea supraevaluata a bunurilor si
valoarea reala a acestora ?

Raspuns: Daca pozitia institutiei este clara si se considera ca toate actele incheiate de catre vechea...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 31 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Taxe si impozite mai mari din 2019. Iata cat vor scoate bucurestenii din buzunare!

    • UPDATE. Proiectul de Hotarare referitor la stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in Municipiul Bucuresti incepand cu anul 2019 a fost aprobat in sedinta CGMB de joi, 19 aprilie. Conform legii, Consiliul General adopta hotarari privind impozitele si taxele locale pentru anul urmator, punctand ca PMB pune in aplicare prevederile Codului fiscal.   Mai jos, cititi cu cat vor fi major...» citeste mai departe aici

  • Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta, printr-un comunicat publicat pe site-ul insitituiei, informatii generale despre SPV (Spatiul Privat Virtual). Iata in randurile urmatoare ce ar trebui sa stie contribuabilii despre acest serviciu! ANAF informeaza ca “Serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica p...» citeste mai departe aici

  • Split TVA prin optiune. In ce cazuri poti beneficia de facilitati fiscale?

    • Dezbatem in randurile urmatoare cazul unei societati care doreste sa aplice mecanismul de plata defalcata a TVA prin optiune. Vom afla ce se intampla in cazul in care se depune cererea in decursul lunii mai 2018. Intrebarile sunt urmatoarele: - se va beneficia incepand cu trimestrul II de reducerea de 5% din impozit? - cum se calculeaza perioada in care aplica sistemul, avand in vedere ca societatea aplica sistemul de plata anticipata a impozitului ...» citeste mai departe aici

  • VIDEO Impozitarea salariilor in 2018. Modificari la calculul CAS

    • Va invitam sa urmariti mai jos un videoclip care face parte din seria de seminare online realizata de Rentrop & Straton. Tema principala a acestuia o reprezinta impozitarea salariilor in anul 2018, cu accent pus pe modificarile care au fost aduse la calculul CAS (contributiile de asigurari sociale). Pentru a participa la un seminar specializat din domeniile fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii sau salarizare, accesati ...» citeste mai departe aici

  • Venitul obtinut din anularea provizionului se scade sau nu?

    • In data de 17 aprilie a avut loc seminarul online cu tema "Microintreprinderea. Aspecte fiscale", o sesiune de consultanta personalizata prezentata de Portal Codul Fiscal. In partea a doua a seminarului, participantii au avut optiunea de a adresa intrebari lectorului Olga Crevelescu: - Expert Contabil - Membru CECCAR. Iata mai jos una dintre intrebarile...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile